Kas tai? Prekės ženklas

Šiluma ir komfortas prabangioje pūkinėje pakuotėje

Publikuota: 2019-09-11

„Canada Goose” ilgą laiką buvo nepamainomas su atšiauriomis klimato sąlygomis susiduriančių žmonių drabužis. Visgi šiandien šio vardo parduotuvę galima surasti Manhetene, Soho rajone, greta eilės kitų pasaulinių prabangos prekių ženklų.

Tiesa, esminė stiprybė, pelnytai pavertusi „Canada Goose” legenda, niekur nedingo. Tai aukščiausia kokybė ir garantuota šiluma net ir atšiauriausiomis oro sąlygomis. Nuo pat 1957 m., kai  Samas Tickas Toronte įsteigė bendrovę „Metro Sportswear” ir ėmė siūti lietpalčius, sniego rūbus ir šiltas liemenes, kompanijos istorija glaudžiai pynėsi su šalčiausiuose planetos kampeliuose gyvenančių, dirbančių ar pramogaujančių žmonių poreikiais. O šiandien šis prabangus „Pagaminta Kanadoje” prekės ženklas lydi visus, kurie ieško užtikrinto komforto žiemą.

Ikoninės striukės ir pasaulio rekordai

Praėjus porai dešimtmečių prie kompanijos įkūrėjo prisijungęs žentas Davidas Reissas entuziastingai ėmėsi taikyti technologines inovacijas – apšiltino kuriamus drabužius žąsų pūkais. Iš to ilgainiui kilo ir naujasis kompanijos produkcijos pavadinimas „Snow Goose“ (Sniego žąsis), vėliau, pabrėžiant rūbų kilmę, virtęs „Canada Goose” (Kanados žąsis).

Rezultatų laukti ilgai nereikėjo. 1982 m. pirmasis į Everestą įkopęs kanadietis Laurie Skerslet ekspedicijos metu dėvėjo įprastą parkos stiliaus striukę, pasiūtą Samo ir Davido fabrike Kanadoje. Alpinisto vardas įrašomas į istoriją, o Big Mountain modelis, kuriuo jis vilkėjo, tampa ikoniniu. Praėjus beveik trims dešimtmečiams legendinė striukė atgimė Skreslet Parka vardu.

9 dešimtmetyje sukuriama Ekspedicijos parka, kuria drąsiai vilki vienoje šalčiausių vietų Žemėje –McMurdo mokslinėje stotyje – tyrimus atliekantys mokslininkai. Ji taip išpopuliarėja, kad neilgai trukus pradedama vadinti tiesiog „didele raudona striuke“ (Big Red). Kanados kompanijos gaminiai šildo ir Šiaurėje populiarių šunų kinkinių lenktynių vadeliotojus, ir rekordų siekiančius drąsuolius: 2009 m. Rėjus Zahabas patenka į Gineso rekordų knygą kaip žmogus, per trumpiausią laiką (33 dienas) vienui vienas, be jokios pagalbos pėsčiomis pasiekęs Pietų ašigalį. Žinoma, apsirengęs „Canada Goose“ striuke.

„Canada Goose“ galima išvysti ir didžiajame ekrane: 2004 m. kompanijos rūbai debiutavo žymiojoje kino juostoje „Diena po rytojaus” (Day After Tomorrow), nors neoficialiai jau seniai buvo laikomi populiariausia ledynuose dirbančių kino kūrėjų apranga.

Nuo viršukalnių iki miesto gatvių

Ir nors mokslininkai ar rekordo siekiantys ledynų drąsuoliai visada buvo tikslinė „Canada Goose“ gerbėjų grupė, kompanijos produkcija skirti ne vien jiems. Dar 2011 m. kanadiečiai rinkai pristatė inovatyvius lengvus gaminius, skirtus aktyviai veiklai lauke, kuriuos galima dėvėti įvairiomis klimato sąlygomis. Prieš porą metų atsirado megztų rūbų linija – joje galima rasti ir patvarių funkcionalaus dizaino produktų, ir prabangių merino vilnos drabužių. Taigi nesvarbu, ar ketinate leistis į ekspediciją Šiaurėje, ar tiesiog norite praleisti laiką lauke, nebijodami sušalti į ožio ragą – „Canada Goose“ pūkinės striukės ir aksesuarai tinka visur, kur reikia šilumos ir komforto.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Draudimą eksponuoti rūkalus Vyriausybė siūlo atidėti dvejiem metams

Vyriausybė pritaria siūlymui drausti prekybininkams viešai eksponuoti tabaką ir jo gaminius, tačiau draudimo...

Prekyba
18:55
Viešbutis „Pacai“ pelnė dar vieną tarptautinį įvertinimą

Kelionių ir dizaino apdovanojimuose, kuriuos rengia JAV leidinys „Surface Magazine“, vilniškis viešbutis...

Laisvalaikis
15:20
„McDonald‘s“ pelnas nuvylė – akcijos atpigo 5%

JAV restoranų tinklo „McDonald‘s“ trečiojo ketvirčio pelnas pirmą kartą per dvejus metus neatitiko analitikų...

Rinkos
12:01
Seimas priėmė svarstyti stambiųjų prekybininkų apmokestinimo įstatymą 2

Seimas priėmė svarstyti valdančiųjų „valstiečių“ siūlymą nuo 2020 m. įvesti naują prekybos mokestį, kurį...

Prekyba
09:25
Nustatyta „Humanos“ rinkos vertė, komercinė veikla perkelta į UAB Premium 1

Dėvėtų drabužių UAB „Humana LT“ rinkos vertė – 18,2 mln. Eur. Tokia suma įvertintą dėvėtų drabužių rūšiavimo,...

Pramonė
05:45
„Maximos“ ir „Top Sport“ reklamos – dėmesio centre Premium

Tarp labiausiai įsiminusių šio rudens reklamų karaliauja prekybos tinklo „Maxima“ kampanija su „Minions“...

Rinkodara
05:45
Su tinklaraštininko J. Laukaičio idėja garsina Vilnių

Prieš metus įtraukiantį vaizdo klipą apie Lietuvą „Youtube“ kanale paskelbęs keliautojas, socialinių tinklų...

Rinkodara
2019.10.22
„Daumantai LT“ patirtis: nuo pigių kopijų iki savo prekės ženklų Premium

Kėdainių pagardų gamintoja „Daumantai LT“ pristatė naują prekės ženklą „Wow mama“, su kuriuo tikisi sumažinti...

Prekyba
2019.10.22
„Akropolis“ Kaune atidarytas, bet dalis parduotuvių šiandien neveiks

Kauno „Akropolis“ atnaujino darbą, bet dalis parduotuvių šiandien neveiks. Dėl pasklidusių dūmų dieną buvo...

Prekyba
2019.10.22
„Maxima LT“ skirta bauda už nesąžiningus veiksmus su tiekėjais

Konkurencijos taryba pripažino, kad „Maxima LT“ pažeidė Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų...

Prekyba
2019.10.22
„Laisvės TV“ turi naują vadovę 1

Mykolą Markauską, internetinės televizijos „Laisvės TV“ vadovą, šiose pareigose keičia jo pavaduotoja Gabija...

Rinkodara
2019.10.22
Kaip planuojamas naujasis prekybos apmokestinimas paveiks būsto įperkamumą

Lietuvos Respublikos Seimas su kitų metų biudžetu gali patvirtinti ir LR Stambios prekybos mokesčio įstatymo...

Statyba ir NT
2019.10.22
„Good one“ – trečius metus iš eilės „Deloitte“ sparčiausiai augančiųjų sąraše

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ trečius metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2019.10.21
URM: JAV muitai paveiks 0,12% Lietuvos eksporto į JAV

JAV prezidentui Donaldui Trumpui praėjusią savaitę įvedus muitus 7,5 mlrd. USD vertės importui iš Europos...

Prekyba
2019.10.21
Buvęs „vipcommunications“ vadovas palieka agentūrą

Bertai Čaikauskaitei įsigijus komunikacijos agentūros „vipcommunications“ akcijas ir tapus vadove, iš įmonės...

Rinkodara
2019.10.21
Eksporto ir importo statistika: kainos mažėja 

Per metus (2019 m. rugpjūtį, palyginti su 2018 m. rugpjūčiu) eksportuotų prekių kainos sumažėjo 3,2%,...

Prekyba
2019.10.21
Didžiųjų patirtis: kaip paskatinti augimą, įdarbinant didžiuosius duomenis Premium

Dauguma smagurių ir sveikatingumo šalininkų per pastaruosius kelerius metus tikriausiai bus ragavę kombučios,...

Prekyba
2019.10.20
Kodėl darbuotojai netampa įmonės ambasadoriais? Mįslė – ne pasitenkinime 4

Kaip padaryti, kad socialiniuose tinkluose darbuotojai aktyviau komunikuotų apie organizaciją? Tokį klausimą...

Rinkodara
2019.10.20
Kaip lietuviai užsienio užsakovus nustebina

Vis daugiau Lietuvos gamintojų supranta, kad vienas iš būdų palenkti galimą pirkėją į savo pusę – pasikviesti...

Gazelė
2019.10.20
„Moody’s“: Europos prekybos sektoriaus augimas išliks lėtas, bet yra ir galimybių Premium

Artimiausius pusantrų metų Europos prekybininkų apyvartoms neigiamą įtaką darys keli nesusiję veiksniai,...

Prekyba
2019.10.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau