Kas tai? Prekės ženklas

Šiluma ir komfortas prabangioje pūkinėje pakuotėje

Publikuota: 2019-09-11

„Canada Goose” ilgą laiką buvo nepamainomas su atšiauriomis klimato sąlygomis susiduriančių žmonių drabužis. Visgi šiandien šio vardo parduotuvę galima surasti Manhetene, Soho rajone, greta eilės kitų pasaulinių prabangos prekių ženklų.

Tiesa, esminė stiprybė, pelnytai pavertusi „Canada Goose” legenda, niekur nedingo. Tai aukščiausia kokybė ir garantuota šiluma net ir atšiauriausiomis oro sąlygomis. Nuo pat 1957 m., kai  Samas Tickas Toronte įsteigė bendrovę „Metro Sportswear” ir ėmė siūti lietpalčius, sniego rūbus ir šiltas liemenes, kompanijos istorija glaudžiai pynėsi su šalčiausiuose planetos kampeliuose gyvenančių, dirbančių ar pramogaujančių žmonių poreikiais. O šiandien šis prabangus „Pagaminta Kanadoje” prekės ženklas lydi visus, kurie ieško užtikrinto komforto žiemą.

Ikoninės striukės ir pasaulio rekordai

Praėjus porai dešimtmečių prie kompanijos įkūrėjo prisijungęs žentas Davidas Reissas entuziastingai ėmėsi taikyti technologines inovacijas – apšiltino kuriamus drabužius žąsų pūkais. Iš to ilgainiui kilo ir naujasis kompanijos produkcijos pavadinimas „Snow Goose“ (Sniego žąsis), vėliau, pabrėžiant rūbų kilmę, virtęs „Canada Goose” (Kanados žąsis).

Rezultatų laukti ilgai nereikėjo. 1982 m. pirmasis į Everestą įkopęs kanadietis Laurie Skerslet ekspedicijos metu dėvėjo įprastą parkos stiliaus striukę, pasiūtą Samo ir Davido fabrike Kanadoje. Alpinisto vardas įrašomas į istoriją, o Big Mountain modelis, kuriuo jis vilkėjo, tampa ikoniniu. Praėjus beveik trims dešimtmečiams legendinė striukė atgimė Skreslet Parka vardu.

9 dešimtmetyje sukuriama Ekspedicijos parka, kuria drąsiai vilki vienoje šalčiausių vietų Žemėje –McMurdo mokslinėje stotyje – tyrimus atliekantys mokslininkai. Ji taip išpopuliarėja, kad neilgai trukus pradedama vadinti tiesiog „didele raudona striuke“ (Big Red). Kanados kompanijos gaminiai šildo ir Šiaurėje populiarių šunų kinkinių lenktynių vadeliotojus, ir rekordų siekiančius drąsuolius: 2009 m. Rėjus Zahabas patenka į Gineso rekordų knygą kaip žmogus, per trumpiausią laiką (33 dienas) vienui vienas, be jokios pagalbos pėsčiomis pasiekęs Pietų ašigalį. Žinoma, apsirengęs „Canada Goose“ striuke.

„Canada Goose“ galima išvysti ir didžiajame ekrane: 2004 m. kompanijos rūbai debiutavo žymiojoje kino juostoje „Diena po rytojaus” (Day After Tomorrow), nors neoficialiai jau seniai buvo laikomi populiariausia ledynuose dirbančių kino kūrėjų apranga.

Nuo viršukalnių iki miesto gatvių

Ir nors mokslininkai ar rekordo siekiantys ledynų drąsuoliai visada buvo tikslinė „Canada Goose“ gerbėjų grupė, kompanijos produkcija skirti ne vien jiems. Dar 2011 m. kanadiečiai rinkai pristatė inovatyvius lengvus gaminius, skirtus aktyviai veiklai lauke, kuriuos galima dėvėti įvairiomis klimato sąlygomis. Prieš porą metų atsirado megztų rūbų linija – joje galima rasti ir patvarių funkcionalaus dizaino produktų, ir prabangių merino vilnos drabužių. Taigi nesvarbu, ar ketinate leistis į ekspediciją Šiaurėje, ar tiesiog norite praleisti laiką lauke, nebijodami sušalti į ožio ragą – „Canada Goose“ pūkinės striukės ir aksesuarai tinka visur, kur reikia šilumos ir komforto.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Alkoholio prekybos rinka: investicijas diktuoja nauji įpročiai Premium 1

Alkoholinių gėrimų vartojimo įpročiai keičiasi visame pasaulyje: tradicinių gėrimų, tokių kaip vynas, alus,...

Prekyba
05:45
Taškuota suknelė padėjo „Zarai“ pasiekti prekybos tikslus

Drabužių prekybos grupė „Inditex“, kuriai priklauso „Zaros“ parduotuvės, džiaugiasi, kad taškuota suknelė...

Prekyba
2019.09.11
Tyrimas: žemos kainos aktualesnės vyrams  2

Esminė elektroninės prekybos segmento tendencija yra ta, kad šį apsipirkimo kanalą renkasi nebe tik jaunimas,...

Prekyba
2019.09.11
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 1

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 5

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11
Erdvi ir turtinga Kinijos rinka. Ledus laužiančiųjų patarimai Verslo tribūna

Antra didžiausia pasaulio ekonomika vilioja ne vieną verslą. Pabandžiusieji rasti joje savus klientus,...

Prekyba
2019.09.11
Didieji tinklai plečiasi Jurbarke

Jurbarke, Dariaus ir Girėno g., už 2 mln. Eur pastatyta nauja XL formato „Norfa“. Toje pačioje gatvėje buvusi...

Prekyba
2019.09.11
Pavojingi siuntiniai Lietuvos keliuose – kas gresia už neteisingą jų transportavimą? Verslo tribūna 2

Dėl itin sparčiai populiarėjančių įvairių buitinių ir pramoninių elektronikos prietaisų Europos ir tuo pačiu...

Prekyba
2019.09.11
Prekybininkų eros kryžkelė: kur pasuks smulkieji? Verslo tribūna

Pakitę pirkėjų įpročiai ir drastiškai išaugę fizinių parduotuvių kaštai iš esmės keičia visų mažmeninės...

Prekyba
2019.09.11
Šiluma ir komfortas prabangioje pūkinėje pakuotėje Verslo tribūna 7

„Canada Goose” ilgą laiką buvo nepamainomas su atšiauriomis klimato sąlygomis susiduriančių žmonių drabužis.

Prekyba
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 13

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Ieško idėjų, kaip išplėtoti 5 ha teritoriją Klaipėdoje Premium 1

Iš tuometės „Lietuvos energijos“ pastatus Klaipėdoje įsigiję verslininkai į 5,2 ha ploto teritoriją...

Statyba ir NT
2019.09.11
Kaunietis, ieškojęs nebrangių baldų tiekėjų, rado dar ir prabangių Premium 4

Smulkūs šeimos verslai gali stokoti kapitalo investuoti į asortimentą, kurio norėtų pirkėjai, bet dažnai jie...

Gazelė
2019.09.11
Pasaulio krepšinio čempionatas spėjo sutraukti 1,3 mln. žiūrovų

Lietuvių rinktinės rungtynes šiame Pasaulio krepšinio čempionate stebėjo 1,3 mln. šalies gyventojų, rodo...

Rinkodara
2019.09.10
Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija 14

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė...

Rinkodara
2019.09.10
Rungsis geriausi Baltijos šalių pakuotės dizaino darbai

Lietuvos grafinio dizaino asociacija LGDA produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas jau...

Rinkodara
2019.09.10
„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“ 5

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“...

Rinkodara
2019.09.10
Rugpjūtį – 2,4% suderinta vidutinė metinė infliacija

Vidutinė metinė infliacija Lietuvoje, apskaičiuota pagal su kitomis Europos Sąjungos šalimis suderintą...

Prekyba
2019.09.10
Lietuvos bankas skyrė baudą „Tiketai“, pirkėjai gali susigrąžinti permoką 17

Lietuvos bankas skyrė 41.200 Eur baudą UAB „Tiketa“ už tai, kad bendrovė pirkėjams, įsigyjantiems bilietus...

Prekyba
2019.09.10
„Rimi“ Latvijoje paleidžia elektroninę prekybą, netrukus – ir Lietuvoje 1

Švedijos „ICA Gruppen“ priklausanti mažmeninės prekybos bendrovė „Rimi Baltic“, iki šiol greito...

Prekyba
2019.09.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau