Kas tai? Prekės ženklas

Šiluma ir komfortas prabangioje pūkinėje pakuotėje

Publikuota: 2019-09-11

„Canada Goose” ilgą laiką buvo nepamainomas su atšiauriomis klimato sąlygomis susiduriančių žmonių drabužis. Visgi šiandien šio vardo parduotuvę galima surasti Manhetene, Soho rajone, greta eilės kitų pasaulinių prabangos prekių ženklų.

Tiesa, esminė stiprybė, pelnytai pavertusi „Canada Goose” legenda, niekur nedingo. Tai aukščiausia kokybė ir garantuota šiluma net ir atšiauriausiomis oro sąlygomis. Nuo pat 1957 m., kai  Samas Tickas Toronte įsteigė bendrovę „Metro Sportswear” ir ėmė siūti lietpalčius, sniego rūbus ir šiltas liemenes, kompanijos istorija glaudžiai pynėsi su šalčiausiuose planetos kampeliuose gyvenančių, dirbančių ar pramogaujančių žmonių poreikiais. O šiandien šis prabangus „Pagaminta Kanadoje” prekės ženklas lydi visus, kurie ieško užtikrinto komforto žiemą.

Ikoninės striukės ir pasaulio rekordai

Praėjus porai dešimtmečių prie kompanijos įkūrėjo prisijungęs žentas Davidas Reissas entuziastingai ėmėsi taikyti technologines inovacijas – apšiltino kuriamus drabužius žąsų pūkais. Iš to ilgainiui kilo ir naujasis kompanijos produkcijos pavadinimas „Snow Goose“ (Sniego žąsis), vėliau, pabrėžiant rūbų kilmę, virtęs „Canada Goose” (Kanados žąsis).

Rezultatų laukti ilgai nereikėjo. 1982 m. pirmasis į Everestą įkopęs kanadietis Laurie Skerslet ekspedicijos metu dėvėjo įprastą parkos stiliaus striukę, pasiūtą Samo ir Davido fabrike Kanadoje. Alpinisto vardas įrašomas į istoriją, o Big Mountain modelis, kuriuo jis vilkėjo, tampa ikoniniu. Praėjus beveik trims dešimtmečiams legendinė striukė atgimė Skreslet Parka vardu.

9 dešimtmetyje sukuriama Ekspedicijos parka, kuria drąsiai vilki vienoje šalčiausių vietų Žemėje –McMurdo mokslinėje stotyje – tyrimus atliekantys mokslininkai. Ji taip išpopuliarėja, kad neilgai trukus pradedama vadinti tiesiog „didele raudona striuke“ (Big Red). Kanados kompanijos gaminiai šildo ir Šiaurėje populiarių šunų kinkinių lenktynių vadeliotojus, ir rekordų siekiančius drąsuolius: 2009 m. Rėjus Zahabas patenka į Gineso rekordų knygą kaip žmogus, per trumpiausią laiką (33 dienas) vienui vienas, be jokios pagalbos pėsčiomis pasiekęs Pietų ašigalį. Žinoma, apsirengęs „Canada Goose“ striuke.

„Canada Goose“ galima išvysti ir didžiajame ekrane: 2004 m. kompanijos rūbai debiutavo žymiojoje kino juostoje „Diena po rytojaus” (Day After Tomorrow), nors neoficialiai jau seniai buvo laikomi populiariausia ledynuose dirbančių kino kūrėjų apranga.

Nuo viršukalnių iki miesto gatvių

Ir nors mokslininkai ar rekordo siekiantys ledynų drąsuoliai visada buvo tikslinė „Canada Goose“ gerbėjų grupė, kompanijos produkcija skirti ne vien jiems. Dar 2011 m. kanadiečiai rinkai pristatė inovatyvius lengvus gaminius, skirtus aktyviai veiklai lauke, kuriuos galima dėvėti įvairiomis klimato sąlygomis. Prieš porą metų atsirado megztų rūbų linija – joje galima rasti ir patvarių funkcionalaus dizaino produktų, ir prabangių merino vilnos drabužių. Taigi nesvarbu, ar ketinate leistis į ekspediciją Šiaurėje, ar tiesiog norite praleisti laiką lauke, nebijodami sušalti į ožio ragą – „Canada Goose“ pūkinės striukės ir aksesuarai tinka visur, kur reikia šilumos ir komforto.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31
Triguba Lietuvos prekybos sektoriaus lygtis – sėkmę lems išskirtinumas

Lietuvos mažmeninės prekybos sektorių intensyviai veikia daugybė faktorių. Kas ir kur bus įsigyta, vis labiau...

Prekyba
2019.12.31
„Rimi“ gruodį labiausiai brango vaisiai 

Šoktelėjus infliacijos kreivei į viršų VŽ pasiteiravo prekybininkų, kurie produktai gruodį brango...

Prekyba
2019.12.31
E. parduotuvei sukurti – 3 lyderių taisyklė: konkurentų kopijavimas pasitvirtina Premium

Pirkėjas e. parduotuvėje labiausiai nenori būti nustebintas, bet kaip tada patraukti jo dėmesį, kai...

Gazelė
2019.12.30
Infliacijos kreivė gruodį šovė aukštyn: ekonomistų vertinimas  Premium

Išankstinis mėnesinis (2019 m. gruodį, palyginti su lapkričiu) vartotojų kainų pokytis, apskaičiuotas pagal...

Prekyba
2019.12.30
Vyriausybė įšaldo kompensuojamųjų vaistų kainas

Vyriausybė pirmadienį nustatė, kad visų kompensuojamųjų vaistų kainos būtų įšaldytos ir negalėtų didėti...

Prekyba
2019.12.30
Latvijos vyriausybė stoja į kovą su vaistinių monopolijomis

Latvijos sveikatos apsaugos ministerija siūlo naujai reglamentuoti vaistinių teritorinį pasiskirstymą: jei...

Verslo aplinka
2019.12.29
Teisinis reguliarimas prekybos sektoriuje: svarbiausi pokyčiai  Premium

Teisinė verslo aplinka prekybos sektoriuje, atsižvelgiant į kiekybinį 2017-2019 m. teisinių pokyčių aspektą,...

Prekyba
2019.12.29
2019 m. didžiausio skaitytojų dėmesio sulaukę straipsniai prekybos temomis 

Pristatome jums didžiausio skaitytojų dėmesio šiais metais sulaukusius „Verslo žinių“ straipsnius, kuriuose...

Prekyba
2019.12.29
Kas keitėsi rinkodaros ir medijų teisėje 2019 m.

Tarp svarbiausių įsigaliojusių pokyčių 2019 m. – keitėsi reklamos priežiūros institucija, buvo pakoreguota...

Rinkodara
2019.12.27
UEFA svarsto pati internetu transliuoti Čempionų lygą Premium

Europos futbolo asociacija UEFA ketina kurti savo internetinių transliacijų paslaugą, kurią naudotų Čempionų...

Laisvalaikis
2019.12.27
Influenceris turi mėgti jus, o ne jūs - jį, arba kodėl kampanijos patiria fiasko 1

Influenceris gali atrodyti, kaip puikus kandidatas jūsų rinkodaros kampanijai – turėti gausybę sekėjų, puikų...

Rinkodara
2019.12.27
Precedentas kartelį sudariusių įmonių vadovų atsakomybės byloje Premium

Po Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo (LVAT) priimto sprendimo dėl keturių įmonių, sudariusių...

Prekyba
2019.12.27
Lapkritį mažmeninės prekybos įmonių apyvarta augo 4,5%

Išankstiniais Statistikos departamento duomenimis, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) 2019 m.

Prekyba
2019.12.27
Reikšmingiausi įsigijimai ir susijungimai rinkodaros sektoriuje 2019 m. Premium

Per šiuos metus rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos sektoriuose netrūko įsigijimo sandorių bei...

Rinkodara
2019.12.27
Prekyba: rizikų židiniai rusena globaliose rinkose, naujus kursto vietos valdžia Premium

Prekybos sektorius visuomet buvo vienas konkurencingiausių Lietuvoje, o pastaruoju metu iššūkių daugėja,...

Prekyba
2019.12.27
Vadovybės pokyčiai prekybos įmonėse 2019 m. Premium

Didžiųjų prekybos bendrovių vadovų gretose šiais metais buvo ne vienas reikšmingas pasikeitimas. 

Prekyba
2019.12.26
Tikslinę auditoriją apibrėžia motyvacija, o ne demografiniai rodikliai

„Pasiūlėme naują paslaugą, bet ji nesusilaukė susidomėjimo“, „skyrėme nemažą biudžetą reklaminei kampanijai,...

Rinkodara
2019.12.26
Netradicinis produktas: kur slypi didžiausia rizika

Kas geriau – imtis tradicinio verslo ir tapti dar vienu žaidėju rinkoje, ar sugalvoti išskirtinį produktą ar...

Gazelė
2019.12.24
Apklausa: šeimos kortelės jau žinomos daugumai

Nuolaidas gausioms ir negalią turinčius vaikus auginančioms šeimoms užtikrinanti šeimos kortelė yra girdėta...

Prekyba
2019.12.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau