Prekybos tinklų rinkos analizė: „Lidl“ įsitvirtino tarp lyderių

Statistikos departamento duomenimis, praėjusiais metais mažmeninė prekyba maisto prekėmis, alkoholiu ir tabaku to meto kainomis augo 5,6%, nors kai kurie didieji prekybos tinklai skaičiuoja, kad rinka kilo maždaug 4,4–4,6%. Kad ir kokiais skaičiais vadovautumės, nesunku įvertinti, kurie prekybininkai praėjusiais metais augo sparčiau negu rinkos vidurkis, o kas prarado rinkos dalį.
„Pasiteisino „Maxima LT“ ir „Norfos mažmenos“ investicijos į parduotuvių atnaujinimą, nes šios žaidėjos sugebėjo augti sparčiau negu „Rimi“ ir „Palink“, kurios buvo sulėtinusios investicijas ruošdamosi galimam susijungimui, ir tai, matyt, atsiliepė ir jų pajamų rezultatui“, – sako Tadas Povilauskas, SEB vyriausiasis analitikas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai