2019-05-14 11:07

„Rimi Lietuvos“ nuostolis dar ūgtelėjo

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mažmeninės prekybos tinklo „Rimi Lietuva“ nuostolis 2018 m. sudarė 2,99 mln. Eur, ir buvo dar šiek tiek didesnis nei 2017 m., kai šis skaičius sudarė 2,81 mln. Eur.

Bendrovės pardavimo pajamos per metus padidėjo 3,6%: nuo 313,2 mln. Eur 2017 m. iki 324,5 mln. Eur 2018 m., teigiama bendrovės Registrų centrui pateiktoje finansinėje ataskaitoje.

„Prastesnį grynojo pelno rodiklį lėmė intensyvus pasiruošimas sparčiai ateities plėtrai, elektroninei prekybai, didėjusios sąnaudos darbo užmokesčiui, tačiau džiugu, kad nepaisant neįvykusio susijungimo su „Iki“, pernai mums pavyko išlaikyti sveiką verslo augimą. Į ateitį žvelgiame pozityviai ir turime labai aiškius augimo tikslus, kurių dabar kryptingai siekiame“, – VŽ teigia Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ generalinis direktorius.

VŽ rašė, kad iki 2023 m. pabaigos prekybos tinklas išaugs dvigubai: dairomasi plėtros galimybių regionuose, daugės „express“ formato parduotuvių didmiesčiuose, vertinamos plėtros galimybės hypermarketų segmente.

„Nesakau, kad po penkerių metų išeisime į šviesų rytojų, žinoma, turime ir trumpalaikius tikslus. Nuolatos dirbame siekdami efektyvumo, optimizuoti kaštus. Esame pelno siekianti organizacija, kuri kasdien dirba tam, kad tie rezultatai būtų pasiekti. Kalbant apie teigiamą kapitalo grąžą, nenukelčiau taip toli į ateitį, nors, žinoma, mastas – 100 parduotuvių iki 2023 m. – yra dalis atsakymo, nes mūsų versle mastas yra svarbus, bet ne mažiau svarbūs vidiniai procesai, jų efektyvumas, robotizavimas, automatizavimas“, – kovo mėnesį teigė teigė p. Bandzevičius.

Pasak jo, bendrovė turi kelias svarbiausias plėtros kryptis, į kurias orientuojasi. Pirmiausia augs mažesnių parduotuvių „express“ segmente, kuriame šiandien tinklas turi tik vieną parduotuvę Didžiojoje g. Vilniuje. Didžiųjų miestų centruose tokių parduotuvių nėra pakankamai, o poreikis po darbo ar sporto įsigyti sveikų užkandžių didėja. Žvelgiant į kitas šalis, jų sostines, matyti, kad šis formatas išsivystęs. Pirmas realus projektas yra „Rimi“ parduotuvė „Live Square“ Gedimino prospekte, Vilniuje, ją tinklas atidarys dar šiemet.

„Ten bus tikrasis ekspresas kaip mes jį įsivaizduojame“, – sako p. Bandzevičius.

Kita kryptis, apie kurią galvojama, ir manoma, kad „Rimi“ yra niša, tai mažesni miestai, turintys 15.000 — 20.000 gyventojų. Ten „Rimi“ plėsis su supermarketais, tai optimalus formatas tokiems miestams. Aišku, atsiradusias galimybes dalyvauti didesniuose projektuose arba atidaryti „hypermarket“ formato parduotuves inklas irgi vertina, nes yra pakankamai stiprus šiame formate.

„Kita vertus, Lietuvos mažmeninės prekybos struktūroje jau yra nemažai didelių formatų prekybinio ploto, tai susiklostė istoriškai, ir erdvės plėtrai nebėra likę daug. Iki 2023 m. pabaigos planuojame beveik padvigubėti, turėsime apie 100 parduotuvių. Šiemet atidarysime penkias, kitąmet — devynias, o nuo 2021 m. – po dvylika parduotuvių per metus, taigi kas mėnesį atsiras po naują „Rimi“ parduotuvę. Horizontas iki 2023 m. pabaigos dar nėra visiškai aiškus, bet daugeliu atveju žinome, kur ir kaip plėsimės“, – sako p. Bandzevičius.

52795
130817
52791