„Rimi Lietuvos“ nuostolis dar ūgtelėjo

Publikuota: 2019-05-14
Atnaujinta 2019-05-14 13:05
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklo „Rimi Lietuva“ nuostolis 2018 m. sudarė 2,99 mln. Eur, ir buvo dar šiek tiek didesnis nei 2017 m., kai šis skaičius sudarė 2,81 mln. Eur.

Bendrovės pardavimo pajamos per metus padidėjo 3,6%: nuo 313,2 mln. Eur 2017 m. iki 324,5 mln. Eur 2018 m., teigiama bendrovės Registrų centrui pateiktoje finansinėje ataskaitoje.

„Prastesnį grynojo pelno rodiklį lėmė intensyvus pasiruošimas sparčiai ateities plėtrai, elektroninei prekybai, didėjusios sąnaudos darbo užmokesčiui, tačiau džiugu, kad nepaisant neįvykusio susijungimo su „Iki“, pernai mums pavyko išlaikyti sveiką verslo augimą. Į ateitį žvelgiame pozityviai ir turime labai aiškius augimo tikslus, kurių dabar kryptingai siekiame“, – VŽ teigia Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ generalinis direktorius.

VŽ rašė, kad iki 2023 m. pabaigos prekybos tinklas išaugs dvigubai: dairomasi plėtros galimybių regionuose, daugės „express“ formato parduotuvių didmiesčiuose, vertinamos plėtros galimybės hypermarketų segmente.

„Nesakau, kad po penkerių metų išeisime į šviesų rytojų, žinoma, turime ir trumpalaikius tikslus. Nuolatos dirbame siekdami efektyvumo, optimizuoti kaštus. Esame pelno siekianti organizacija, kuri kasdien dirba tam, kad tie rezultatai būtų pasiekti. Kalbant apie teigiamą kapitalo grąžą, nenukelčiau taip toli į ateitį, nors, žinoma, mastas – 100 parduotuvių iki 2023 m. – yra dalis atsakymo, nes mūsų versle mastas yra svarbus, bet ne mažiau svarbūs vidiniai procesai, jų efektyvumas, robotizavimas, automatizavimas“, – kovo mėnesį teigė teigė p. Bandzevičius.

Pasak jo, bendrovė turi kelias svarbiausias plėtros kryptis, į kurias orientuojasi. Pirmiausia augs mažesnių parduotuvių „express“ segmente, kuriame šiandien tinklas turi tik vieną parduotuvę Didžiojoje g. Vilniuje. Didžiųjų miestų centruose tokių parduotuvių nėra pakankamai, o poreikis po darbo ar sporto įsigyti sveikų užkandžių didėja. Žvelgiant į kitas šalis, jų sostines, matyti, kad šis formatas išsivystęs. Pirmas realus projektas yra „Rimi“ parduotuvė „Live Square“ Gedimino prospekte, Vilniuje, ją tinklas atidarys dar šiemet.

„Ten bus tikrasis ekspresas kaip mes jį įsivaizduojame“, – sako p. Bandzevičius.

Kita kryptis, apie kurią galvojama, ir manoma, kad „Rimi“ yra niša, tai mažesni miestai, turintys 15.000 — 20.000 gyventojų. Ten „Rimi“ plėsis su supermarketais, tai optimalus formatas tokiems miestams. Aišku, atsiradusias galimybes dalyvauti didesniuose projektuose arba atidaryti „hypermarket“ formato parduotuves inklas irgi vertina, nes yra pakankamai stiprus šiame formate.

„Kita vertus, Lietuvos mažmeninės prekybos struktūroje jau yra nemažai didelių formatų prekybinio ploto, tai susiklostė istoriškai, ir erdvės plėtrai nebėra likę daug. Iki 2023 m. pabaigos planuojame beveik padvigubėti, turėsime apie 100 parduotuvių. Šiemet atidarysime penkias, kitąmet — devynias, o nuo 2021 m. – po dvylika parduotuvių per metus, taigi kas mėnesį atsiras po naują „Rimi“ parduotuvę. Horizontas iki 2023 m. pabaigos dar nėra visiškai aiškus, bet daugeliu atveju žinome, kur ir kaip plėsimės“, – sako p. Bandzevičius.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Nuo liepos gali padažnėti prekybininkų patikrinimai, bet jie ramūs Premium

Nuo liepos įsigaliojus Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo pataisoms, tikėtina,...

Prekyba
05:45
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 18

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Ilgalaikis „Barboros“ vadovas atsisveikino su „Vilniaus prekyba“ Premium 13

19 metų „Vilniaus prekybos“ įmonėse dirbęs Tomas Kibildis, pastaruosius 4,5 metų vadovavęs elektroninei...

Prekyba
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 5%...

Prekyba
2019.05.23
 „Aprangos“, „Senukų“ ir „Vero Cafe“ klientai jau gali atsiskaityti su „MoQ“, „Barboros“ – ruošiasi Verslo tribūna 3

Trijų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė“, „Tele2“ ir „Telia“ – sukurta programėlė pirkiniams...

Prekyba
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
2019.05.23
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 15

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 3

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 4

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
2019.05.22
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium 9

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
2019.05.22
Panevėžiečių ambicijos: maisto produktus pristato į namus visoje Lietuvoje Premium 1

Nemažai įmonių, garsiai startavusių e. prekyboje maisto produktais ir kasdienėmis prekėmis, veiklą nutraukė.

Gazelė
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Modus Group“ ruošia tris naujus „Autobrava Motors“ salonus  2

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau