2018-07-27 14:29

Statistika: elektroninė prekyba auga šuoliais, maisto parduotuvės – stabiliai

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mažmeninės prekybos įmonių, išskyrus prekiaujančių automobiliais ir motociklais, apyvarta (be PVM) 2018 m. sausį-birželį, siekė 5,34 mlrd. Eur to meto kainomis ir buvo 9% didesnė nei pernai tuo pačiu metu, kai prekybininkai gavo 4,90 mlrd. Eur pajamų. Dviženklį augimą vėl skaičiuoja elektroninės prekybos įmonės.

Maitinimo ir gėrimų teikimo veikla užsiimančių įmonių pajamos augo 16,9%: nuo 297,9 mln. Eur pernai iki 348,2 mln. Eur šiemet, praneša Statistikos departamentas.

Variklinių transporto priemonių ir motociklų didmenine ir mažmenine prekyba bei remontu užsiimančios įmonės augo 12,5%: jų pardavimai kilo nuo 1,66 mlrd. Eur pernai sausį-birželį, iki 1,87 mlrd. Eur šiemet sausį - birželį.

Tęsinys po grafiku

[infogram id="_/WzVEc7pf7EpGRpXi1cLL" prefix="WSL" format="interactive" title="Mažmeninės prekybos indeksas"]

Šių metų sausį-birželį užsakomasis pardavimas paštu arba internetu augo 20,7%, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu.

Maisto prekių, alkoholinių gėrimų ir tabako gaminių prekyba lyginamuoju laikotarpiu didėjo 3,2%. Specializuotų parduotuvių apyvartos susitraukė 3,2%. Tekstilės, drabužių ir avalynės įmonių pardavimai didėjo 7,5%.

52795
130817
52791