„Lidl Lietuva“ uždirbo 3,3 mln. Eur pelno

Publikuota: 2018-07-27
Atnaujinta 2018-07-27 13:43
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Per 2017 finansinius metus bendrovės „Lidl Lietuva“ audituota apyvarta pasiekė 298 mln. Eur be PVM. 2017 finansinių metų pabaigoje įmonės pelnas po mokesčių pasiekė 3,3 mln. Eur. Pirmus finansinius metus „Lidl Lietuva“ baigė turėdama 18 mln. Eur nuostolių.

„Lidl Lietuva“ valdomo turto vertė finansinių metų, t. y. 2017 m. kovo 1 d.–2018 m. vasario 28 d., laikotarpiu padidėjo apie 36 mln. Eur ir jo pabaigoje pasiekė beveik 267 mln. Eur. Baigiantis ataskaitiniam laikotarpiui, „Lidl Lietuva“ įstatinis kapitalas siekė 187,7 mln. Eur, bendrovėje dirbo beveik 1.700 darbuotojų, praneša bendrovė.

Per metus bendrovė į plėtrą ir veiklos palaikymą investavo 37,1 mln. Eur, atidarė 10 naujų parduotuvių visoje Lietuvoje ir sukūrė daugiau kaip 200 naujų darbo vietų.

Bendrovės pranešime rašoma, kad po itin aktyvaus starto „Lidl Lietuva“ 2017 m. perėjo į nuoseklios plėtros etapą. Bendros investicijos į veiklos plėtrą ir palaikymą 2017 m. siekė 37,1 mln. Eur, palyginti su beveik 87 mln. Eur 2016 m. Per 2017 finansinius metus „Lidl Lietuva“ atidarė 10 naujų parduotuvių visoje Lietuvoje ir finansinius metus užbaigė turėdama 35 parduotuves.

Tęsinys po grafiku

[infogram id="a248fad6-b4dd-47f7-8117-ef6436852be8" prefix="UU8" format="interactive" title="Mažmeninės prekybos tinklų pelnai"]

Pasak pranešimo, bendrovės teigiamą rezultatą labiausiai lėmė apskaitoje užregistruotos reikšmingos vienkartinės ūkinės operacijos, tokios kaip vertės sumažėjimo atstatymas anksčiau įsigytiems sklypams bei atidėtojo pelno mokesčio turto pripažinimas dėl mokestinės investicinių projektų lengvatos. Bendrovė 2017 finansiniais metais taip pat investavo į procesų optimizavimą bei darbo našumo gerinimą visose veiklos grandyse.

„Antraisiais savo veiklos Lietuvoje metais didžiausią dėmesį skyrėme mūsų pagrindinėms stiprybėms: plėtėme kokybiškų prekių už gerą kainą asortimentą, pristatėme privačius prekės ženklus ir stiprinome santykius tiek su pirkėjais, tiek su vietos gamintojais, tiekėjais bei paslaugų partneriais. Be to, vis daugiau dėmesio skiriame socialinei atsakomybei – pradėjome aktyviai remti vaikų dienos centrus, toliau remiame Lietuvos moksleivių krepšinio lygą, bendradarbiaujame su savivaldybėmis gerindami infrastruktūrą ir bendruomenėms palankią aplinką“, – pranešime spaudai cituojamas RadostinRoussev-Peine, „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.

Šiuo metu Lietuvoje veikia iš viso 37 „Lidl“ parduotuvės Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje.

Kitų tinklų rezultatai

VŽ rašė, kad keturių didžiųjų mažmeninės prekybos tinklų – „Maximos“, „Rimi“, „Iki“ ir „Norfos“ – praėjusių metų grynojo pelno skaičiai leidžia numanyti, kokia dinamiška Lietuvoje yra mažmeninės prekybos rinka.

 Per metus „Rimi Lietuvos“ grynasis pelnas sumažėjo 34%, nuo 1,328 mln. Eur iki 876.292 Eur. Tiesa, į šį skaičių įeina ir antrinės įmonės „Hakonlita“, iš kurios „Rimi“ nuomojasi parduotuvių patalpas, pelnas. „Rimi Lietuvos“ pardavimo pajamos 2017 m. sudarė 313,2 mln. Eur ir buvo 0,1% mažesnės nei 2016 m. Vėliau, gavus duomenis be „Hankolitos“ įtakos, paaiškėjo, kad Per metus „Rimi Lietuvos“ grynasis pelnas sumažėjo 34%: nuo 1,328 mln. Eur iki 876.292 Eur.

„Maxima LT“ 2017 m. uždirbo 54,1 mln. Eur grynojo pelno. Neskaitant vienkartinių veiksnių, tai yra 20% mažiau nei 2016 m., kai šis pelnas siekė 67,99 mln. Eur. Tas veiksnys, 2016 m. aptirpdęs „Maximos“ pelną, buvo Konkurencijos tarybos (KT) paskirta bauda už draudžiamo susitarimo sudarymą su prekių tiekėja „Mantinga“. Ją sumokėjus pelnas sumažėjo iki 53,5 mln. Eur.

„Norfos mažmenos“ rezultatai pasikeitė nesmarkiai: 2017 m. grynasis pelnas sudarė 7,4 mln. Eur ir buvo 7,4% mažesnis nei 2016 m., kai šis skaičius siekė 7,99 mln. Eur.

Dainius Dundulis, „Norfos“ įmonių grupės vadovas, sako, kad šiuos skaičius reikėtų vertinti kaip „labai panašius, beveik nepasikeitusius“, nes mažmeninės prekybos versle, ypač turint omenyje tokį jo mastą ir susijusių įmonių kontekstą, grynojo pelno eilutėje 20% svyravimas yra normalus. „Norfos“ prekių ir paslaugų apyvarta 2017 m. siekė 550,48 mln. Eur. Augimas, palyginti su 2016 m., sudarė 7,3%.

Vieną didžiausių Lietuvoje prekybos tinklų „Iki“ valdanti bendrovė „Palink“ praėjusiais metais uždirbo 10,12 mln. Eur audituoto konsoliduoto grynojo pelno – 15,9% daugiau nei 2016 m., kai jis buvo 8,72 mln. Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
G. Bandzevičius: nuo 2021 m. atidarysime po „Rimi“ parduotuvę kas mėnesį Premium 7

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ vadovas, interviu VŽ sako, kad iki 2023 m. pabaigos prekybos tinklas...

Prekyba
13:00
Centrinėje Briuselio stotyje „Lidl“ atidarė „pop-up“ sodą

Žemų kainų tinklas „Lidl“ Belgijos sostinėje esančioje centrinėje stotyje įrengė laikiną sodą. Ši koncepcija...

Prekyba
12:35
„Lietuvos energija“ skelbia 1,5 mln. Eur vertės konkursą

Energetikos įmonių grupė Baltijos šalyse „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030...

Rinkodara
12:24
„Baltic Petroleum“ priklausančiai įmonei teks sumokėti 668.000 Eur PVM nepriemoką Premium 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) pagrįstai nurodė sumokėti apie 668.000 Eur PVM su UAB „Baltic Petroleum“...

Finansai
11:52
„Microsoft“: didės dirbtinio intelekto reikšmė prekyboje  2

57% apklaustų bendrovių vadovų tikisi, jog dirbtinis intelektas jiems padės pagerinti klientų aptarnavimo ir...

Prekyba
10:52
Vilniaus prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta augo 7%  3

Sostinės prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta 2018 m. siekė 28,44 mln. Eur be PVM ir buvo 7% didesnė nei...

Prekyba
09:58
Sėkmingiausias naujas produktas – „Švyturio-Utenos alaus“ kokteilis 2

Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko „Švyturio-Utenos...

Rinkodara
07:33
Įmonėms netikėtai vėl brangsta pakuočių tvarkymas Premium 2

Daliai gamintojų ir importuotojų šiais metais už prekių pakuočių atliekų sutvarkymą teks mokėti brangiau, nei...

Paslaugos
05:45
Kas vyksta su „Facebook“: „Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis 8

Neseniai Markas Zukerbergas, „Facebook“ įkūrėjas savo profilyje publikavo ilgą laišką apie tai, kokia...

Rinkodara
2019.03.24
Naujos koncepcijos „Monton“ parduotuvių sprendimai  3

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.23
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Buvusio „Yahoo“ viceprezidento įmonė sukirto rankomis su I. Laursu  Premium 12

Kasų ir prekybos valdymo sistemas smulkioms bei vidutinio dydžio įmonėms kurianti JAV kompanija „Talech“...

Paslaugos
2019.03.22
Korupciniai žaidimai, kurie vyksta už akcininkų nugaros Premium 8

Apie korupciją privačiame versle viešai retai kalbama, bet jos mastas gali būti ne mažesnis nei viešajame...

Verslo aplinka
2019.03.22
FM prognozuoja mažesnę infliacija ir 5% pigesnius degalus Premium 2

Finansų ministerija prognozuoja, kad vidutinė metinė infliacija Lietuvoje bus dar maženės nei pernai – 2,2%.

Finansai
2019.03.22
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Priekabiavimo skandalas „Ted Baker“ metinį pelną nurėžė ketvirtadaliu  

JK drabužių gamintojo „Ted Baker“ ikimokestinis pelnas praėjusiais finansiniais metais, kurie baigėsi sausio...

Prekyba
2019.03.21
„Maxima grupė“ nebeturi Ispanijos tinklo „Supersol“ valdymo sutarties  Premium

Ispanijoje veikiančio mažmeninės prekybos tinklo „Supersol“ valdymas perleistas Liuksemburgo bendrovei...

Prekyba
2019.03.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau