2018-06-12 09:00

Finansuodami prekybininkus bankai vertina ir jų pažangą e. komercijos srityje

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vienas lemiamų kriterijų kreditui gauti gali būti prekybos bendrovės e. komercijos verslo vertinimas. Jei įmonė nori skolintis, bet neturi e. prekybos verslo, gali tekti peržiūrėti strategiją ir išnaudoti kol kas dar 5% visos Lietuvos mažmeninės prekybos tesudarantį e. komercijos šaltinį.

Deimantas Trumpickas, „Swedbank“ Lėšų valdymo pardavimų palaikymo departamento direktorius, VŽ sako, kad finansavimo požiūriu bankui įdomūs prekybininkai, plėtojantys e. komercijos sprendimus. Jau kurį laiką bankas internetinio verslo nevertina kaip atskiro segmento, žvelgia į visą prekybos sektorių ir į tai, kaip jame veikiančios įmonės keičia savo strategijas pagal vartotojų poreikius ir įpročius.

„Jei svarstome dėl ilgalaikio finansavimo, vertindami konkretaus prekybininko riziką žiūrime, kiek jo atstovaujamas segmentas juda į kitus kanalus ir ar jis pats yra įsivertinęs tendencijas. Galbūt įmonė nesiima jokių priemonių, neadekvačiai vertina tendencijas ir atsilieka žingsniu ar dviem nuo savo konkurentų. Tokiu atveju tai būtų įvardijama kaip rizika“, – sako p. Trumpickas.

52795
130817
52791