Finansuodami prekybininkus bankai vertina ir jų pažangą e. komercijos srityje
Deimantas Trumpickas, „Swedbank“ Lėšų valdymo pardavimų palaikymo departamento direktorius, VŽ sako, kad finansavimo požiūriu bankui įdomūs prekybininkai, plėtojantys e. komercijos sprendimus. Jau kurį laiką bankas internetinio verslo nevertina kaip atskiro segmento, žvelgia į visą prekybos sektorių ir į tai, kaip jame veikiančios įmonės keičia savo strategijas pagal vartotojų poreikius ir įpročius.
„Jei svarstome dėl ilgalaikio finansavimo, vertindami konkretaus prekybininko riziką žiūrime, kiek jo atstovaujamas segmentas juda į kitus kanalus ir ar jis pats yra įsivertinęs tendencijas. Galbūt įmonė nesiima jokių priemonių, neadekvačiai vertina tendencijas ir atsilieka žingsniu ar dviem nuo savo konkurentų. Tokiu atveju tai būtų įvardijama kaip rizika“, – sako p. Trumpickas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai