2018-01-25 07:00

Pokyčiai prekybos centruose: uždarytų ir atidarytų parduotuvių apžvalga

VŽ koliažas
VŽ koliažas
Kiekviename didžiajame sostinės prekybos centre 2017 m. pasikeitė vidutiniškai po dešimt nuomininkų. Prekybines erdves atlaisvino efektyvumu centrų valdytojų ir pačių parduotuvių savininkų netenkinę ženklų atstovai: „Elegant Line“, „Desigual“, „Aliejus“, „Bijou Brigite“, „Natur House“, „Yves Rocher“ ir daugelis kitų.

Didžiausius klientų srautus sutraukiančiose vietose išlaikyti parduotuves gali tik savų segmentų lyderiai, o mažiau pirkėjų sulaukiantiems ir į pokyčius ne itin greitai ir tinkamai reaguojantiems dalyviams greitai tenka trauktis. Dirbantiems pagrindiniuose prekybos centruose (PC) tenka atlaikyti nuožmią konkurenciją, laikytis nuomos sutartyse įtvirtintų reikalavimų investuoti į naujų koncepcijų parduotuves ir skirti lėšų prekybos centro rinkodaros kampanijoms.

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas, VŽ sako, kad svarbiausiuose PC – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos „Akropoliuose“ – nuomos kainos yra aukštesnės ir reikalavimų yra daugiau nei kitose prekybos vietose, todėl pateisinti PC vadovų lūkesčius ir dar uždirbti gali tik patys sėkmingiausi prekių ženklai.

52795
130817
52791