Efektyvus įrankis parduoti daugiau ir greičiau

Publikuota: 2018-01-12
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Paprastai socialinių ryšių tinkas „LinkedIn“ suvokiamas kaip karjeros valdymo įrankis. Tačiau, pasak specialistų, jis puikiai pasitarnauja ir tam, kad pardavėjų darbas taptų efektyvesnis.

Pasak Šarūno Sakalausko, bendrovės „Httpool“, kuri yra oficiali „LinkedIn“ atstovė, vadovo Lietuvoje, mūsų šalyje „LinkedIn“ turi apie 350.000 vartotojų. Apie 230.000 šių žmonių prie tinklo prisijungia kasdien.

„Diduma šių žmonių kasdien dalyvauja priimant sprendimus. Todėl labai verta su jais užmegzti ir palaikyti ryšius. „LinkedIn“ gali būti labai svarbus komunikacijos kanalas su šiais sprendimų priėmėjais“, - pažymi p. Sakalauskas.

Nuo savęs

Šiandien niekam aiškinti nereikia, kad kiekvienas darbo ieškantis specialistas pirmiausia turi susitvarkyti savo prisistatymą „LinkedIn“. Lygiai ta pati taisyklė galioja ir pardavėjams, kurie dirba su „B2B“, t. y. verslas verslui pardavimais.

„Tai padaryti verta dėl kelių priežasčių. „LinkedIn“ turi labai gerą santykį su visomis paieškos sistemomis. Tad, kai jūsų klientas norės pasidomėti, kas jūs toks, labai tikėtina, kad atkeliaus į „LinkedIn“. Vadinasi, šiame tinkle jūsų prisistatymas turi būti puikus, nes galimas klientas pamatys jūsų pažinčių ratą, jūsų patirtis ir pan.“, - perspėja p. Sakalauskas, vienas iš mokymų programos „Sales BusinessSchool. Sertifiuotas pardavimų vadovas“ lektorių.

Anot jo, verta pagalvoti ir apie nuomonės lyderystę ir, jei tik norite ir galite, panaudoti „LinkedIn“ kaip turinio platformą. Kitaip sakant, kalbėti joje apie savo atstovaujamą prekės ženklą, dalintis ekspertinėmis žiniomis apie produktus ir paslaugas. Taip kursite ir savo, kaip tam tikros srities eksperto įvaizdį, reprezentuosite savo bendrovę, prekės ženklą.

nuotrauka::1left

Įmonės dalis

Jei pardavėjas aktyviai naudos savo „LinkedIn“ profilį darbo tikslais, o jo darbovietės šiame socialiniame tinkle nebus, žmogus liks tarsi vienas kovos lauke.

„Didžiausia nauda pasiekiama tada, kai yra asmeninio ir bendrovės profilių sinergija. „LinkedIn“ tinkle save visuomet pristatome, kaip tam tikras pareigas tam tikroje įmonėje užimantį asmenį. Šiuo atveju bet kuris mūsų viešas veiksmas yra ir įmonės reprezentavimas. Lygiai taip ir įmonė per komunikaciją apie tam tikrus produktus, paslaugas, prekės ženklus gali padėti savo pardavėjams“, - pažymi p. Sakalauskas.

Anot jo, šis socialinis tinklas bendrovėms siūlo tokias galimybės, kad šios reprezentacijai skirtą savo tinklalapį lengvai gali pakeisti prisistatymu „LinkedIn“ tinkle, kurį palaikyti gyvybingą ir administruoti bus daug lengviau ir pigiau, nei tinklalapį.

„Čia patys elementariausi dalykai, kuriuos būtina susitvarkyti „LinkedIn“ tinkle. Tai padarius, jau galima rinktis sudėtingesnius įrankius. Kad ir klientų segmentavimo“, - kalba p. Sakalauskas.

Pasiekia klientus

„LinkedIn“ tinklas yra unikalus tuo, kad turi dideles segmentavimo galimybes. Juk pildydami savo profilius, mes paliekame labai daug informacijos apie save. Todėl įmonės turi galimybę pasiekti savo tikslinę auditoriją pagal užimamas pareigas, pagal tai, kiek laiko žmogus jose dirba, pagal industriją ir t.t. Nekalbant apie tradicinį segmentavimas pagal amžių, lytį, geografiją ir t.t.“, - nurodo p. Sakalauskas.

Pasak jo, dar vienas įrankis, kuris taip pat gali gerokai pagelbėti pardavimuose yra vadinamieji remiami laiškai (angl. sponsoredinmail). Jis siunčiamas auditorijai, kuri jau susidomėjo tam tikru renginiu, įvykiu, produktu ir pan.

„Tokie laiškai itin efektyvūs, nes jie nėra visiškai „šalti“. Be to, „LinkedIn“ tinklas tokį laišką tam pačiam asmeniui leidžia išsiųsti daugiausiai 6 kartus per metus. Taigi nėra taip, kad jie erzintų gavėjus“, - kalba p. Sakalauskas.

Statistika rodo, kad socialiniai tinklai vis labiau keliasi į mobiliuosius įrenginius. Pavyzdžiui, 90% „Twitter“ vartotojų šiuo tinklu naudojasi mobiliuosiuose telefonuose.

„LinkedIn“ 54% vartotojų šiuo tinklu naudojasi kompiuteriuose darbo valandomis. Manoma, kad ši tendencija išliks. Tad jei įmonė į komunikaciją šiame tinkle žvelgia strategiškai, jos pardavimams tai gali nešti nemenkos naudos“, - nuomone dalijasi p. Sakalauskas.

Šarūnas Sakalauskas yra vienas iš mokymų „Sales BusinessSchool. Sertifikuotas pardavimų vadovas“ lektorių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Maxima“ Lenkijoje sujungia dvi įmones 2

„Maxima grupė“ į prekybos tinklą „Stokrotka“, kurį valdo nuo šių metų pavasario, integruos 2012 m. įsigytą...

Sekmadieniniai draudimai keičia Lenkijos prekybos paveikslą 1

Lenkijoje įsigaliojus įstatymui, ribojančiam prekybininkų darbą sekmadieniais, didieji prekybos centrai...

Su atgaivintu „Šilelio“ prekės ženklu pajamas dvigubina kasmet Premium 1

Vilniaus bendrovė „Sponge“, prieš porą metų atgaivinusi lietuvišką prekės ženklą „Šilelis“, pernai beveik...

Technologijos
2018.07.19
FNTT ir prokurorai perdavė teismui „Metrail“ bylą

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT) kartu su Vilniaus apygardos prokuratūra baigė tyrimą ir teismui...

Verslo aplinka
2018.07.19
Neįvykusios „Rimi“ ir „Iki“ jungtuvės konfidencialumo migloje 8

Mažmeninės prekybos tinklų „Rimi“ ir „Iki“ sandoris, kuriam įvykus „Rimi“ už 213 mln. Eur būtų įsigijusi...

Į Lietuvą tiektos listerija užkrėstos šaldytos daržovės išimamos iš rinkos

Lenkijos įmonės „Greenyard Frozen Poland“ listerija užkrėstos šaldytos daržovės išimamos iš Lietuvos rinkos –...

„Bionorica Lithuania“ sukčiams pervedė beveik pusę milijono eurų 6

Vilniaus vaistų prekybos bendrovė „Bionorica Lithuania“ sukčiams į Honkongo banką pervedė beveik pusę...

TOP 1000 lyderiai ekspertų akimis: per mažai pramonės, o ypač – inovatyvios Premium 1

Lietuvos bendrovių TOP 1000 sąrašo viršūnėse – palyginti nedaug modernių pramonės įmonių, vos viena kita...

Pramonė
2018.07.18
Ukmergės „Grosso Moda Lithuania“ verslo modelis – aukštų kainų klientai

Didmenine prekyba drabužiais užsiimanti Ukmergės UAB „Grosso Moda Lithuania“ ieško stambių ir patikimų...

Pramonė
2018.07.18
„Walmart“ sudomino „Microsoft“ debesys

Jungtinių Amerikos Valstijų mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“ ir programinės įrangos kompanija „Microsoft...

TOP 1000: pirmuoju smuiku grojo prekyba ir pramonė Premium 4

„Verslo žinių“ kasmet sudaromo didžiausio Lietuvos bendrovių TOP 1000 viršūnėje – didmeninės ir mažmeninės...

Pramonė
2018.07.18
„Ebay“ pamėgtas mados aukcionierius – Ukmergėje Premium 4

Daikto vertė ir kaina nebūtinai atitinka viena kitą, o pagal tam tikrus požymius vertingas daiktas savo...

„Norfai“ – bauda už pavojingas kūno priežiūros priemones 6

Prekybos tinklą „Norfa“ valdančio verslininko Dainiaus Dundulio valdomai didmeninės prekybos bendrovei...

„Norfa“ atidarė ketvirtą iš dešimties naujų parduotuvių 4

Šiemet planuojantis atidaryti dešimt naujų parduotuvių, į kurias investicijos sieks apie 15 mln. Eur,...

VCUP restoranų apyvartos per pusmetį išaugo trečdaliu

Šių metų pirmą pusmetį prekybos centre VCUP esančiose kavinėse ir restoranuose apsilankė 16,95% daugiau...

ES ir Japonija pasirašė laisvos prekybos sutartį 4

ES ir Japonijos lyderiai antradienį pasirašė susitarimą dėl laisvos prekybos. Taip sukuriama didžiausia...

„Maxima Grupei“ „Standard & Poor's“ suteikė BB+ kredito reitingą 10

Obligacijų platinimą planuojančiai mažmeninės prekybos „Maxima Grupei“ reitingų agentūra „Standard & Poor's“...

Rinkos
2018.07.17
Streikuoja „Amazon“ darbuotojai Europoje 3

Ši savaitė interneto prekybos bendrovei „Amazon“ prasidėjo nekaip. Pirmadienį sutriko „Amazon Web Services“...

Technologijos
2018.07.17
„Euroapothecos“ kapitalas didinamas dar 66 mln. Eur

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojamos vaistinių tinklo valdytojos „Euroapotheca“...

Elektroniniai arbatpinigiai: palikus eurą, padavėjui tenka 49 ct Premium 9

Vieša paslaptis, kad dažniausiai gautų arbatpinigių padavėjai ir kiti paslaugų teikėjai nedeklaruoja ir...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau