Efektyvus įrankis parduoti daugiau ir greičiau

Publikuota: 2018-01-12
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Paprastai socialinių ryšių tinkas „LinkedIn“ suvokiamas kaip karjeros valdymo įrankis. Tačiau, pasak specialistų, jis puikiai pasitarnauja ir tam, kad pardavėjų darbas taptų efektyvesnis.

Pasak Šarūno Sakalausko, bendrovės „Httpool“, kuri yra oficiali „LinkedIn“ atstovė, vadovo Lietuvoje, mūsų šalyje „LinkedIn“ turi apie 350.000 vartotojų. Apie 230.000 šių žmonių prie tinklo prisijungia kasdien.

„Diduma šių žmonių kasdien dalyvauja priimant sprendimus. Todėl labai verta su jais užmegzti ir palaikyti ryšius. „LinkedIn“ gali būti labai svarbus komunikacijos kanalas su šiais sprendimų priėmėjais“, - pažymi p. Sakalauskas.

Nuo savęs

Šiandien niekam aiškinti nereikia, kad kiekvienas darbo ieškantis specialistas pirmiausia turi susitvarkyti savo prisistatymą „LinkedIn“. Lygiai ta pati taisyklė galioja ir pardavėjams, kurie dirba su „B2B“, t. y. verslas verslui pardavimais.

„Tai padaryti verta dėl kelių priežasčių. „LinkedIn“ turi labai gerą santykį su visomis paieškos sistemomis. Tad, kai jūsų klientas norės pasidomėti, kas jūs toks, labai tikėtina, kad atkeliaus į „LinkedIn“. Vadinasi, šiame tinkle jūsų prisistatymas turi būti puikus, nes galimas klientas pamatys jūsų pažinčių ratą, jūsų patirtis ir pan.“, - perspėja p. Sakalauskas, vienas iš mokymų programos „Sales BusinessSchool. Sertifiuotas pardavimų vadovas“ lektorių.

Anot jo, verta pagalvoti ir apie nuomonės lyderystę ir, jei tik norite ir galite, panaudoti „LinkedIn“ kaip turinio platformą. Kitaip sakant, kalbėti joje apie savo atstovaujamą prekės ženklą, dalintis ekspertinėmis žiniomis apie produktus ir paslaugas. Taip kursite ir savo, kaip tam tikros srities eksperto įvaizdį, reprezentuosite savo bendrovę, prekės ženklą.

nuotrauka::1left

Įmonės dalis

Jei pardavėjas aktyviai naudos savo „LinkedIn“ profilį darbo tikslais, o jo darbovietės šiame socialiniame tinkle nebus, žmogus liks tarsi vienas kovos lauke.

„Didžiausia nauda pasiekiama tada, kai yra asmeninio ir bendrovės profilių sinergija. „LinkedIn“ tinkle save visuomet pristatome, kaip tam tikras pareigas tam tikroje įmonėje užimantį asmenį. Šiuo atveju bet kuris mūsų viešas veiksmas yra ir įmonės reprezentavimas. Lygiai taip ir įmonė per komunikaciją apie tam tikrus produktus, paslaugas, prekės ženklus gali padėti savo pardavėjams“, - pažymi p. Sakalauskas.

Anot jo, šis socialinis tinklas bendrovėms siūlo tokias galimybės, kad šios reprezentacijai skirtą savo tinklalapį lengvai gali pakeisti prisistatymu „LinkedIn“ tinkle, kurį palaikyti gyvybingą ir administruoti bus daug lengviau ir pigiau, nei tinklalapį.

„Čia patys elementariausi dalykai, kuriuos būtina susitvarkyti „LinkedIn“ tinkle. Tai padarius, jau galima rinktis sudėtingesnius įrankius. Kad ir klientų segmentavimo“, - kalba p. Sakalauskas.

Pasiekia klientus

„LinkedIn“ tinklas yra unikalus tuo, kad turi dideles segmentavimo galimybes. Juk pildydami savo profilius, mes paliekame labai daug informacijos apie save. Todėl įmonės turi galimybę pasiekti savo tikslinę auditoriją pagal užimamas pareigas, pagal tai, kiek laiko žmogus jose dirba, pagal industriją ir t.t. Nekalbant apie tradicinį segmentavimas pagal amžių, lytį, geografiją ir t.t.“, - nurodo p. Sakalauskas.

Pasak jo, dar vienas įrankis, kuris taip pat gali gerokai pagelbėti pardavimuose yra vadinamieji remiami laiškai (angl. sponsoredinmail). Jis siunčiamas auditorijai, kuri jau susidomėjo tam tikru renginiu, įvykiu, produktu ir pan.

„Tokie laiškai itin efektyvūs, nes jie nėra visiškai „šalti“. Be to, „LinkedIn“ tinklas tokį laišką tam pačiam asmeniui leidžia išsiųsti daugiausiai 6 kartus per metus. Taigi nėra taip, kad jie erzintų gavėjus“, - kalba p. Sakalauskas.

Statistika rodo, kad socialiniai tinklai vis labiau keliasi į mobiliuosius įrenginius. Pavyzdžiui, 90% „Twitter“ vartotojų šiuo tinklu naudojasi mobiliuosiuose telefonuose.

„LinkedIn“ 54% vartotojų šiuo tinklu naudojasi kompiuteriuose darbo valandomis. Manoma, kad ši tendencija išliks. Tad jei įmonė į komunikaciją šiame tinkle žvelgia strategiškai, jos pardavimams tai gali nešti nemenkos naudos“, - nuomone dalijasi p. Sakalauskas.

Šarūnas Sakalauskas yra vienas iš mokymų „Sales BusinessSchool. Sertifikuotas pardavimų vadovas“ lektorių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Viršuliškių „Prismos“ pastatą pardavė už 6,3 mln. Eur 5

Suomijos mažmeninės prekybos korporacija SOK, kuriai priklauso iš Lietuvos rinkos šiemet pasitraukęs prekybos...

Pilaitėje atidaryta naujos koncepcijos „Lidl“ parduotuvė 11

Ketvirtadienį Vilniaus Pilaitės mikrorajone prekybos tinklas „Lidl“ atidarė parduotuvę ne nuosavose, bet...

Misiūnas: su „Maxima“ užaugę tiekėjai gaus realią galimybę plėstis Lenkijoje Premium 2

Trečią mėnesį mažmeninės prekybos lyderei „Maximos grupei“ vadovaujantis Dalius Misiūnas, pažįstamas kaip...

Gamintojai ministerijai perdavė vieningą taikos sutartį dėl „Metrail“

VšĮ „Žaliasis taškas“ bei VšĮ „Pakuočių tvarkymo organizacija“ skelbia suderinusios ir Aplinkos ministerijai...

Atskyrė verslą nuo namų – iš karto pajuto skirtumą Premium

Kai pirmąjį verslo pusmetį naujoko pajamos auga tiek, kad stebina patyrusius vietos verslininkus, tempą...

Įvardijo geriausias 2018 m. Lietuvos advokatų kontoras Premium 5

Dviejų autoritetingų tarptautinių teisės žinynų sudarytuose 2018 m. Lietuvos advokatų kontorų reitinguose...

H&M pirmąkart istorijoje gresia karpyti dividendus

Švedijos drabužių mažmenininkė „Hennes & Mauritz“ (H&M), prognozuojama, šiemet pirmą kartą nuo 1974-ųjų, kai...

„Royal SPA Residence“ dilema: užimtumas toks, kad dar augti darosi sunku Premium 4

Gausesniu būriu į Birštoną plūstelėję turistai smagiai kilstelėjo ir nuošalioje kurorto vietoje įsikūrusio...

IKEA prekiavo nesaugiomis kaitlentėmis

Belgijos rinkos priežiūros institucijoms pranešus, kad dujinės kaitlentės „Eldslaga“ yra nesaugios, nes...

Ieškodami alternatyvų brangiai nuomai, smulkieji rado traukos vietą Kaune Premium 6

Daugiau kaip 20 smulkiųjų savo gaminius – daugiausia maisto produktus – rikiuoja Kauno UAB „Mokslo kavinė“...

Vilniaus „Akropolį“ atnaujins už 14 mln. Eur Premium 2

Nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai,...

Naujovė: visi duomenys iš visų kasos aparatų plauks į VMI Premium 3

VMI kuria išmaniųjų kasos aparatų posistemę, kuri leis jai nenutrūkstamai ar su mažais intervalais gauti...

Finansai
2018.04.23
Ortopedijos paslaugų tiekėjams - gera metų pradžia

Kauno AB „Ortopedijos technika“ plečia mažmeninės prekybos tinklą. Po dviejų iš eilės stabilių metų pradžių...

3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 4

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
Kaip Skuodo ar Lazdijų klientą paversti savo pirkėju

E. prekyba naikina geografines ribas, tačiau pirkėjų sulaukia ne kiekviena virtuali parduotuvė. Kaip...

BDAR: kokius namų darbus turi atlikti viešbučiai 2

Nuo 2018 m. gegužės 25 d. Lietuvoje ir kitose ES valstybėse įsigaliosiantis Europos Parlamento ir Tarybos...

Galimybė susigrąžinti dalį GPM už paslaugas vertinama skirtingai 1

Mokesčių reformą parengusios Vyriausybės siūlymas leisti gyventojams susigrąžinti dalį pajamų mokesčio (GPM)...

Įvardijo labiausiai nuo turizmo priklausomas valstybes

Pasaulio turizmo organizacija įvertino, kurių pasaulio šalių ekonomika yra labiausiai priklausoma nuo turizmo.

Atidarė parduotuvę specialiai kauniečiams, bet prasilenkė internete Premium

Kai vieno miesto gyventojai sudaro reikšmingą perkančiųjų e. parduotuvėje dalį, atrodo, tikslinga tame mieste...

„Maxima grupė“ platins 300-400 mln. Eur obligacijų emisiją Premium 1

Mažmeninės prekybos srityje Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje veikianti „Maxima grupė“...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau