Efektyvus įrankis parduoti daugiau ir greičiau

Publikuota: 2018-01-12
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Paprastai socialinių ryšių tinkas „LinkedIn“ suvokiamas kaip karjeros valdymo įrankis. Tačiau, pasak specialistų, jis puikiai pasitarnauja ir tam, kad pardavėjų darbas taptų efektyvesnis.

Pasak Šarūno Sakalausko, bendrovės „Httpool“, kuri yra oficiali „LinkedIn“ atstovė, vadovo Lietuvoje, mūsų šalyje „LinkedIn“ turi apie 350.000 vartotojų. Apie 230.000 šių žmonių prie tinklo prisijungia kasdien.

„Diduma šių žmonių kasdien dalyvauja priimant sprendimus. Todėl labai verta su jais užmegzti ir palaikyti ryšius. „LinkedIn“ gali būti labai svarbus komunikacijos kanalas su šiais sprendimų priėmėjais“, - pažymi p. Sakalauskas.

Nuo savęs

Šiandien niekam aiškinti nereikia, kad kiekvienas darbo ieškantis specialistas pirmiausia turi susitvarkyti savo prisistatymą „LinkedIn“. Lygiai ta pati taisyklė galioja ir pardavėjams, kurie dirba su „B2B“, t. y. verslas verslui pardavimais.

„Tai padaryti verta dėl kelių priežasčių. „LinkedIn“ turi labai gerą santykį su visomis paieškos sistemomis. Tad, kai jūsų klientas norės pasidomėti, kas jūs toks, labai tikėtina, kad atkeliaus į „LinkedIn“. Vadinasi, šiame tinkle jūsų prisistatymas turi būti puikus, nes galimas klientas pamatys jūsų pažinčių ratą, jūsų patirtis ir pan.“, - perspėja p. Sakalauskas, vienas iš mokymų programos „Sales BusinessSchool. Sertifiuotas pardavimų vadovas“ lektorių.

Anot jo, verta pagalvoti ir apie nuomonės lyderystę ir, jei tik norite ir galite, panaudoti „LinkedIn“ kaip turinio platformą. Kitaip sakant, kalbėti joje apie savo atstovaujamą prekės ženklą, dalintis ekspertinėmis žiniomis apie produktus ir paslaugas. Taip kursite ir savo, kaip tam tikros srities eksperto įvaizdį, reprezentuosite savo bendrovę, prekės ženklą.

nuotrauka::1left

Įmonės dalis

Jei pardavėjas aktyviai naudos savo „LinkedIn“ profilį darbo tikslais, o jo darbovietės šiame socialiniame tinkle nebus, žmogus liks tarsi vienas kovos lauke.

„Didžiausia nauda pasiekiama tada, kai yra asmeninio ir bendrovės profilių sinergija. „LinkedIn“ tinkle save visuomet pristatome, kaip tam tikras pareigas tam tikroje įmonėje užimantį asmenį. Šiuo atveju bet kuris mūsų viešas veiksmas yra ir įmonės reprezentavimas. Lygiai taip ir įmonė per komunikaciją apie tam tikrus produktus, paslaugas, prekės ženklus gali padėti savo pardavėjams“, - pažymi p. Sakalauskas.

Anot jo, šis socialinis tinklas bendrovėms siūlo tokias galimybės, kad šios reprezentacijai skirtą savo tinklalapį lengvai gali pakeisti prisistatymu „LinkedIn“ tinkle, kurį palaikyti gyvybingą ir administruoti bus daug lengviau ir pigiau, nei tinklalapį.

„Čia patys elementariausi dalykai, kuriuos būtina susitvarkyti „LinkedIn“ tinkle. Tai padarius, jau galima rinktis sudėtingesnius įrankius. Kad ir klientų segmentavimo“, - kalba p. Sakalauskas.

Pasiekia klientus

„LinkedIn“ tinklas yra unikalus tuo, kad turi dideles segmentavimo galimybes. Juk pildydami savo profilius, mes paliekame labai daug informacijos apie save. Todėl įmonės turi galimybę pasiekti savo tikslinę auditoriją pagal užimamas pareigas, pagal tai, kiek laiko žmogus jose dirba, pagal industriją ir t.t. Nekalbant apie tradicinį segmentavimas pagal amžių, lytį, geografiją ir t.t.“, - nurodo p. Sakalauskas.

Pasak jo, dar vienas įrankis, kuris taip pat gali gerokai pagelbėti pardavimuose yra vadinamieji remiami laiškai (angl. sponsoredinmail). Jis siunčiamas auditorijai, kuri jau susidomėjo tam tikru renginiu, įvykiu, produktu ir pan.

„Tokie laiškai itin efektyvūs, nes jie nėra visiškai „šalti“. Be to, „LinkedIn“ tinklas tokį laišką tam pačiam asmeniui leidžia išsiųsti daugiausiai 6 kartus per metus. Taigi nėra taip, kad jie erzintų gavėjus“, - kalba p. Sakalauskas.

Statistika rodo, kad socialiniai tinklai vis labiau keliasi į mobiliuosius įrenginius. Pavyzdžiui, 90% „Twitter“ vartotojų šiuo tinklu naudojasi mobiliuosiuose telefonuose.

„LinkedIn“ 54% vartotojų šiuo tinklu naudojasi kompiuteriuose darbo valandomis. Manoma, kad ši tendencija išliks. Tad jei įmonė į komunikaciją šiame tinkle žvelgia strategiškai, jos pardavimams tai gali nešti nemenkos naudos“, - nuomone dalijasi p. Sakalauskas.

Šarūnas Sakalauskas yra vienas iš mokymų „Sales BusinessSchool. Sertifikuotas pardavimų vadovas“ lektorių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Atidarė naują „Wurth“ parduotuvę už 300.000 Eur

Kaune atidaryta nauja vokiečių koncerno „Wurth Group“ parduotuvė, užimanti beveik 1.000 kv. m. ploto. Tai...

Užkandinių tinklas „Subway“ Estijoje neišbrenda iš nuostolių

Amerikiečių greitojo maisto restoranų tinklo „Subway“ franšizės partneris Estijoje jau kelintus metus iš...

Prekybininkai apie siūlymą didinti baudas: nuomonės išsiskyrė 1

Dainius Dundulis, „Norfos“ įmonių grupės pagrindinis akcininkas, paklaustas, kaip vertina prezidentės siūlymą...

Premjeras pasirašė kvietimą 12-kai prekybos tinklų investuoti Lietuvoje 20

Lietuvos premjeras kviečia 12 Europos didžiųjų prekybos tinklų investuoti Lietuvoje. Tokį kreipimąsi Saulius...

Pasitarimą dėl darbo švenčių dienomis nukėlė

Vyriausybės, prekybininkų ir profsąjungų atstovų susitikimas dėl darbo ribojimo švenčių dienomis antradienį...

Prezidentė siūlo didinti baudas už konkurencingumo pažeidimus 4

Prezidentė Dalia Grybauskaitė siūlo Seimui priimti įstatymų pataisas, kurios, jos nuomone, padidins...

IKEA mažo formato parduotuvės nepasiteisino: Lietuvos verslininkų nuomonė Premium 2

Švedijos baldų mažmeninės prekybos įmonės IKEA parduotuvės miestų centruose Norvegijoje nepasiteisino, todėl...

Ekspertai: pasaulyje – vėžio gydymo proveržis, o Lietuva atsilieka 14

Nepaisant pasaulinių laimėjimų, Lietuvoje išgyvenamumas sergant onkologiniais susirgimais išlieka vienas...

Laisvalaikis
2018.09.23
Maljorkoje atidarys viešbutį tik moterims 2

Maljorkoje planuojama atidaryti viešbutį, skirtą tik moterims. Verslininkai tikisi, kad tokia koncepcija...

Drabužių pardavėjų pajamas kilsteli ir nauja parduotuvės vieta, ir atnaujinta e. parduotuvė

Smulkūs drabužių mažmenininkai pastaraisiais metais stebi besitraukiantį pirkimą ir intensyvią konkurenciją.

Daugiausiai uždirbęs Lietuvos advokatas pernai gavo 2,2 mln. Eur pajamų 10

2,214 mln. Eur – tokios buvo didžiausios vieno Lietuvos advokato 2017 m. apmokestinamosios pajamos, rodo...

„Tesco“ pristato naują žemų kainų parduotuvių formatą 1

Pagrindinis Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos tinklas „Tesco“ žengia koja kojon su sparčiai...

Religinis turizmas – vien popiežiaus vizito gali nepakakti

Rengiantis popiežiaus Pranciškaus vizitui, susigriebta, kad religinio ir piligriminio turizmo niša mūsų...

Pasirašyta sutartis dėl „Lidl“ logistikos centro Rygoje statybos 5

Dvi Latvijos įmonės – statybų bendrovė SIA „Merks“, AS „Merko Ehitus group“ antrinė įmonė, ir SIA „Lidl...

Transportas
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Kur daugiausia užsienyje keliavo Lietuvos gyventojai II ketv. 1

Į užsienį 2018 m. antrąjį ketvirtį keliavo 507.400 šalies gyventojų, arba 9,4% daugiau nei per tą patį 2017...

Po Lietuvą gyventojai šiemet keliavo daugiau, vienai kelionei išleido vidutiniškai 56 Eur

Šalies gyventojų kelionių su viena ir daugiau nakvynių skaičius 2018 m. pirmąjį pusmetį, palyginti su tuo...

Keserauskas: kai kurie ribojimai gali atšaldyti norą imtis verslo Premium 6

Lietuvoje, kaip įprasta rinkos ekonomikos šalyse, natūralus verslo, įskaitant ir prekybos tinklus, augimas...

Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Mituzas: kainos gali kristi tik joms kylant miesto centre 11

Konkurencija kainas tik didina, nes kainos priklauso nuo kvadratinio metro efektyvumo. Jeigu stovėdamas...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau