Ant kokių kojų stovi banko „Citadele“ paslaugos?

Reklama publikuota: 2022-09-30
Romas Čereška, „Citadele“ banko Baltijos šalių lėšų valdymo ir prekybos finansavimo tarnybos vadovas.
svg svg
Romas Čereška, „Citadele“ banko Baltijos šalių lėšų valdymo ir prekybos finansavimo tarnybos vadovas.

Kuo skiriasi tradiciniai bankai ir fintech ar naujieji bankai? Ko reikia vartotojui, kad bankas jo nenustebintų neigiamai ir jam nepridarytų bėdos, pvz., kad neatsitiktų taip, jog klientas negali atsiskaityti? Apie tai ir kitas aktualijas podkaste kalba Romas Čereška, „Citadele“ banko Baltijos šalių lėšų valdymo ir prekybos finansavimo tarnybos vadovas.

podcast::cBYLzJza

Lygindamas tradicinius ir fintech ar naujuosius bankus jis teigia, kad pastarieji dažniausia turi vieną ar kelias gerai parengtas paslaugas, o tradiciniai bankai klientui siūlo paslaugas pagal jo viso gyvenimo ciklo poreikius: nuo mokėjimo kortelės iki kreditų ar investavimo ir kitas sudėtingesnes finansines paslaugas. Anot jo, dažniausiai, kai iškyla tam tikrų paslaugų poreikis ir reikia specialisto konsultacijos ar patarimo, tai gali gauti tik atėjęs į tradicinį banką, nes, kaip taisyklė, fintech bankuose nėra galimybės susitikti su specialistu ir iš jo gauti atsakymus.

„Matyt, kiekvienas pasieksime tą gyvenimo etapą, kai vien nišinio banko net ir gerų programėlės funkcionalumų nepakaks. „Citadele“ bankas yra apie vidurį tarp tradicinių ir fintech bankų, siūlo visą spektrą paslaugų – tapęs banko klientu būdamas studentu jo paslaugomis gali naudotis ir išėjęs į pensiją“, – teigia R. Čereška.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasak jo, „Citadele“ paslaugos verslui stovi ant dviejų kojų.

„Pirma – tai skolinimo veikla. Antra – tai mokėjimai, nes „Citadele“ rinkoje yra viena stipriausių e. mokėjimų srityje, turime e. komercijos platformą, kurioje galima naudotis ir lizingu, ir greitais mokėjimais. Mes vieni pirmųjų pasiūlėme dažnai verslams labai svarbias „Apple Pay“ ir „Google Pay“ mokėjimų galimybes“, – akcentuoja „Citadele“ banko Baltijos šalių lėšų valdymo ir prekybos finansavimo tarnybos vadovas.

Anot R. Čereškos, šiandieninėje įtemptoje ekonominėje aplinkoje verslai galėtų pasitarti su banku, kaip sutaupyti organizuojant mokėjimus ir padidinti jų patikimumą, pvz., pasirenkant mokėjimams kelių bankų mokėjimo kortelių skaitytuvus.

Klausydami „Citadele“ banko Baltijos šalių lėšų valdymo ir prekybos finansavimo tarnybos vadovo taip pat sužinosite, kodėl verslas mokėjimams rečiau naudoja „PayPal“, kokia mokėjimo operacijos tarpininko kaina yra „brangi“ ir iš ko ji susideda, mokėjimo inicijavimo pliusai ir minusai, kas atpigino mokėjimus.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Ant kokių kojų stovi banko „Citadele“ paslaugos? Verslo tribūna

Kuo skiriasi tradiciniai bankai ir fintech ar naujieji bankai? Ko reikia vartotojui, kad bankas jo...

Prekyba 2023
2022.09.30
R. Mažulis: technologijomis ir automatizacija parduotuvėse Lietuva lenkia Europos vidurkį Verslo tribūna

Technologijų skvarba prekybos vietose Lietuvoje, palyginti su kitomis Baltijos valstybėmis, yra apie vidurį...

Prekyba 2023
2022.09.30
Po apsipirkimo prekybos centre – dar viena eilė? Ačiū, ne: „StrongPoint“ sprendimas Verslo tribūna 1

Mažmeninės prekybos vietos sparčiai automatizuojamos – savitarnos kasos pagreitina apsipirkimą, o prekybos...

Prekyba 2023
2022.09.27
„Klix“ – naujas būdas patogiai atsiskaityti internete Verslo tribūna 2

Apsiperkant internetinėse parduotuvėse labai dažnai laukia vienas kiek erzinantis žingsnis – registracija.

Prekyba 2023
2022.06.28
Išmanieji kasos aparatai nuo Naujųjų: kokius iššūkius dabar sprendžia prekybininkai ir diegėjai Verslo tribūna

„Tokio dydžio projekto Lietuvoje, kuris daro įtaką galutiniam prekybos taškui, matyt, nėra buvę“, – sako...

Prekyba 2023
2022.06.02
Kaip gudrauja apgavikai išviliodami pinigus ir kaip išvengti jų pinklių e. erdvėje Verslo tribūna 1

Per pastaruosius pandeminius metus e. prekyba augo ypač sparčiai, ja ėmė naudotis vis daugiau žmonių. Tarp jų...

Prekyba 2023
2022.05.30
„StrongPoint“ ragina jau dabar ruoštis kasos aparatų naudojimo pokyčiams Verslo tribūna

Šių metų pabaigoje prekybininkų laukia įtemptas laikotarpis – pasikeitus kasų aparatų naudojimo taisyklėms,...

Prekyba 2023
2022.05.25
Prekybos sektorius ir technologijos. „StrongPoint“ įžvalgos Verslo tribūna

Rimantas Mažulis, „StongPoint“ vadovas Baltijos šalims – apie prekybos industrijos kryptį, pandemijos pamokas...

Prekyba 2023
2022.04.29
R. Čereška - apie „Citadele“ banko įžvalgas intensyviai skaitmenizuojant vartotojų patirtis Verslo tribūna 1

Su Romu Čereška, „Citadele“ banko Baltijos šalių lėšų valdymo ir prekybos finansavimo tarnybos vadovu,...

Prekyba 2023
2022.02.24
Nuolaidų komunikacija – po padidinamuoju stiklu Verslo tribūna

Apie gerokai griežčiau kontroliuojamas nuolaidų akcijas, labiau ginamus vartotojus ir su tuo susijusias...

Prekyba 2023
2022.02.24
Prekybos sektorius. „TGS Baltic“ įžvalgos Verslo tribūna

Pokalbis su Indre Barauskiene, „TGS Baltic“ asocijuotąja partnere, apie reikšmingus el. prekybos bei...

Prekyba 2023
2022.02.23
„StrongPoint“ atsakas darbuotojų krizei: pluoštas išmanių technologijų ir kruopštūs robotai Verslo tribūna

Ieškome pardavėjo konsultanto, kasininkų, salės darbuotojų – mirga skelbimai darbo paieškos svetainėse,...

Prekyba 2023
2022.02.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku