VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2022-09-30 10:00

Ant kokių kojų stovi banko „Citadele“ paslaugos?

Romas Čereška, „Citadele“ banko Baltijos šalių lėšų valdymo ir prekybos finansavimo tarnybos vadovas.
Romas Čereška, „Citadele“ banko Baltijos šalių lėšų valdymo ir prekybos finansavimo tarnybos vadovas.
Kuo skiriasi tradiciniai bankai ir fintech ar naujieji bankai? Ko reikia vartotojui, kad bankas jo nenustebintų neigiamai ir jam nepridarytų bėdos, pvz., kad neatsitiktų taip, jog klientas negali atsiskaityti? Apie tai ir kitas aktualijas podkaste kalba Romas Čereška, „Citadele“ banko Baltijos šalių lėšų valdymo ir prekybos finansavimo tarnybos vadovas.

podcast::cBYLzJza

Lygindamas tradicinius ir fintech ar naujuosius bankus jis teigia, kad pastarieji dažniausia turi vieną ar kelias gerai parengtas paslaugas, o tradiciniai bankai klientui siūlo paslaugas pagal jo viso gyvenimo ciklo poreikius: nuo mokėjimo kortelės iki kreditų ar investavimo ir kitas sudėtingesnes finansines paslaugas. Anot jo, dažniausiai, kai iškyla tam tikrų paslaugų poreikis ir reikia specialisto konsultacijos ar patarimo, tai gali gauti tik atėjęs į tradicinį banką, nes, kaip taisyklė, fintech bankuose nėra galimybės susitikti su specialistu ir iš jo gauti atsakymus.

„Matyt, kiekvienas pasieksime tą gyvenimo etapą, kai vien nišinio banko net ir gerų programėlės funkcionalumų nepakaks. „Citadele“ bankas yra apie vidurį tarp tradicinių ir fintech bankų, siūlo visą spektrą paslaugų – tapęs banko klientu būdamas studentu jo paslaugomis gali naudotis ir išėjęs į pensiją“, – teigia R. Čereška.

Pasak jo, „Citadele“ paslaugos verslui stovi ant dviejų kojų.

„Pirma – tai skolinimo veikla. Antra – tai mokėjimai, nes „Citadele“ rinkoje yra viena stipriausių e. mokėjimų srityje, turime e. komercijos platformą, kurioje galima naudotis ir lizingu, ir greitais mokėjimais. Mes vieni pirmųjų pasiūlėme dažnai verslams labai svarbias „Apple Pay“ ir „Google Pay“ mokėjimų galimybes“, – akcentuoja „Citadele“ banko Baltijos šalių lėšų valdymo ir prekybos finansavimo tarnybos vadovas.

Anot R. Čereškos, šiandieninėje įtemptoje ekonominėje aplinkoje verslai galėtų pasitarti su banku, kaip sutaupyti organizuojant mokėjimus ir padidinti jų patikimumą, pvz., pasirenkant mokėjimams kelių bankų mokėjimo kortelių skaitytuvus.

Klausydami „Citadele“ banko Baltijos šalių lėšų valdymo ir prekybos finansavimo tarnybos vadovo taip pat sužinosite, kodėl verslas mokėjimams rečiau naudoja „PayPal“, kokia mokėjimo operacijos tarpininko kaina yra „brangi“ ir iš ko ji susideda, mokėjimo inicijavimo pliusai ir minusai, kas atpigino mokėjimus.

52795
130817
52791