„Heineken“ skelbia apie vartojimo lėtėjimą

Anot pranešimo, liepos-rugsėjo mėnesiais parduota 63,2 mln. hektolitrų jos valdomų prekės ženklų alaus – 5,4% mažiau nei prieš metus, tačiau pardavimų pajamos padidėjo 2% iki 9,6 mlrd. Eur, nes „Heineken“, kaip ir daugelis kitų gamintojų, pakėlė kainas.
Komentuodamas pardavimų apimčių kritimą „Heineken“ vadovas Dolfas van den Brinkas sakė: „Stebime vartojimo paklausos sulėtėjimą įvairiose rinkose, kuriose susiduriama su sudėtingomis makroekonominėmis sąlygomis“.
Pasak bendrovės, jos alaus pardavimai Vakarų Europoje smuko 8,6%, Rytų Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje – 15,4%, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione – 4,6%, tuo tarpu Amerikos žemynuose – padidėjo 2,2%.
„Heineken“, rugpjūtį aktyvus Rusijoje pardavusi vietinei bendrovei ir dėl to, kaip skelbė, patyrusi maždaug 300 mln. Eur nuostolį, trečiojo metų ketvirčio pelno duomenų nepateikia.
„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300.