„McDonald‘s“ išbando sumuštinius su mėsos pakaitalu

„McDonald‘s“ seka konkurentus – augalinės kilmės mėsos alternatyvas savo klientams pristato vis daugiau bendrovių.
„Reuters“ rašo, kad pasirodžius žiniai apie naują stambų klientą, kompanijos „Beyond Meat“ akcijų vertė rinkoje šoktelėjo 10%. Jų kaina nenustoja augti — VŽ jau rašė, kad investuotojai, kuriems pasisekė bendrovės akcijų įsigyti per IPO, savo investuotą kapitalą padidino 7 kartus. „Beyond Meat“ rinkos vertė šiuo metu viršija 10 mlrd. USD.
Šios bendrovės kuriamus paplotėlius jau naudoja restoranų tinklai „Tim Hortons“, KFC bei „Dunkin‘ Brands“.
„McDonald‘s“, bendradarbiaudamas su „Nestle“, jau pardavinėja mėsainius be mėsos Vokietijoje ir Izraelyje.
„Nestle“ taip pat ir JAV rinkai ketina pristatyti savo „Awesome Burger“, taip pat gaminamą be mėsos ir jau pardavinėjamą Europoje.
VŽ jau rašė apie tai, kad mėsos alternatyvomis vis labiau domisi ne tik maitinimo įstaigos, bet ir tradicinės mėsos perdirbėjai.
Konsultacijų bendrovė „AT Kearney“, apklaususi sektoriaus specialistus, prognozuoja, kad jau 2040 m. didžioji dalis pasaulyje suvalgomos mėsos bus ne skerdiena, o laboratorijose ar naudojant augalinės kilmės proteinus kuriama dirbtinė mėsa, nors kai kurie ekspertai tikina, kad, sparčiai vystantis technologijoms, neprireiks nė tiek.