Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

27
  • 2022-12-14T14:30:35+02:00

    Ar gerai suprantu? gyventojams nebera prasmes taupyti kažo ieškoti ir rinktis pigesni tiekėją? Ignitis pardavinės elektrą po 1€ ir valstybė iš mokesčių mokėtojų kišenės tai padengs?

    • 2022-12-14T14:52:14+02:00

      atsakau: nieko jūs nesuprantate

    • 2022-12-14T15:25:43+02:00

      :/ neabejoju Kreivys su Šimonyte man ir kitiemes kvailiams paaškins.

    • 2022-12-14T17:37:37+02:00

      o gal skaitykit pradžioj straipsnį, nelaukęs VIPinio serviso ;-)

  • 2022-12-14T14:39:52+02:00

    Čia bus tas pats kaip su renovacija. Senėms šildymas faktiškai nemokamas dėl kompensacijų, tai jos gyvenime nesirenovuos. Ir gyvena visi toliau griuvėsiuose. Geriau reikėtų vystyti alternatyvią energetiką, nedaryti kliūčių ir pan.

    • 2022-12-14T14:53:35+02:00

      dar vienas sofos egzpertas ;-) Jei esi socialiai remtinas ir gauni kompensaciją, jau senokai negali balsuoti prieš renovaciją, nes po to kompensaciją panaikina.

    • 2022-12-14T17:35:41+02:00

      Kur taip parašyta? Be sarkazmo klausiu, rimtai

    • 2022-12-14T20:06:07+02:00

      Gaunantys kompensacija negali balsuoti pries renovacija(ju balsai negalioja).

    • 2022-12-14T23:20:24+02:00

      na praktikoje seniai tiesiog nebalsuoja "už" projekto inicijavimo fazėje

  • 2022-12-14T14:44:23+02:00

    Marazmai. Tai jeigu pardavimo kainą reguliuoja ir pirkimo kainą reguliuoja, bet iš pardavimo kainos jei ji didesnė atima ir suka per milijoną sraigtų, tai turbūt tie sraigtai gerai tepami tiesiog, nes kitaip fiktyviai tai vadinti rinka, nėra pagrindo.

    • 2022-12-14T14:59:17+02:00

      Kai kainą reguliuoji, tai nereiškia, kad staiga kaštai išgaruoja. Tiesiog juos turi padengti.

    • 2022-12-14T15:00:22+02:00

      o jus jaudina tik pavadinimai? ;-) tai pasiskaitykit toliau, gal kada atrasite, kad pardavimo kainos niekas nereguliuoja, reguliuoja (dalyje veiklos) pelno maržą, dar tikrina ar pagrįstos sąnaudos. Kai nuosava generacija 30%, tai biržos kaina jas iš esmės lemia. Gal dar kada suprasite kad politikus jaudina ne pavadinimai, o kiek stabili visuomenė krizinėje situacijoje, ir naikinti biržos (kaip siūlėte savo kitam komentare, "parduoti tiesiai į tinklus" - gal pats apsispręskite ko norit?) jie nesiims būtent todėl, kad ta dalis kaip rinka ilgai veikė gerai o dabar nors kreivai, bet irgi veikia. O visi jūsų "turbūt tepami" tiesiog gerai atspindi paniatkes.

    • 2022-12-14T20:08:58+02:00

      Cia Kubyyylius visus sraigtus sukure!

    • 2022-12-14T22:44:40+02:00

      Man po to žodžio paniatkės iš vis nesinori atrašinėt apart piršto parodymo. Bet... Kokia tiksliai "rinka" veikia taip ir neaišku, nes iš perspektyvos jau surašiau kaip yra. Reguliuojamos kainos (o dar labiau maržos) tai nėra rinka, tai Mauro raudona svajonė. Dėl sraigtukų, nežadu veltis, nes matau, kad toli iki patirties kokias kas virves į save tempia.

    • 2022-12-14T22:46:21+02:00

      Kieno kaštai? Sutinku su komentatu, tik nežinau kam taikomas :)

    • 2022-12-16T11:55:33+02:00

      turiu priminti, kad reguliuojamos maržos atsiranda rinkose, kurios veikia neefektyviai, dėl oligopolijos ar de facto monopolijos, nes ji tokia susiklosčiusi, ar tiesiog yra toje srityje efektyviausia forma (pvz. skirstymo ar perdavimo tinklai). Nežinau, ar pavyks priimti tokią raudoną realybę, kad jos gali ir taip ;-)

    • 2022-12-19T10:45:02+02:00

      Kuras ir vaistai - ar pagal tą pačią logiką patenka į oligopoliją ar ne? :)

  • 2022-12-14T16:43:55+02:00

    Covidas - kompensacijos, aukštos elektros kainos - kompensacijos....... Žmonės įpras ne patys taupyti ar savim rūpintis, o kad valstybė pasirūpins. Easy money tiesiog, anūkai sumokės, ar ne?

  • 2022-12-15T00:22:10+02:00

    Nustatyta buitiniams vartotojams papildoma dedamoji 2022 m. II pusmečiui: įvertinus kompensacijos dydį – 1,192 ct/kWh be PVM arba 1,44232 ct/kWh su PVM. Pranesta: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/5e987310e0e311ec8d9390588bf2de65 https://www.eso.lt/lt/namams/elektra/tarifai-kainos-atsiskaitymas-ir-skolos/persiuntimo-paslaugos-kainos-2022.html O kur yra papildomos dedamasios kaina nuo 2023 metu? Eso puslapyje parasyta: "Valstybinės energetikos reguliavimo taryba nustatys ir paskelbs persiuntimo paslaugos buitiniams vartotojams papildomos dedamosios kaina." Kada bepaskelbs? liko gera savaite, ir nezinomas dar tarifas https://www.eso.lt/lt/namams/elektra/tarifai-kainos-atsiskaitymas-ir-skolos/persiuntimo-paslaugos-kainos-2023.html

  • 2022-12-15T11:05:31+02:00

    bet kompensacijas reikia apriboti kiekiu, nes dabar daugiausiai jų gauna daugiausiai vertojantys, o tie ir taip gali apsimokėti savo kaštus

    • 2022-12-15T12:04:04+02:00

      O daugiausia vartoja besišildantys elektra, tai kodėl jiems reikia kompensacijas riboti, o centriniam šildymui duoti subsidijas?

    • 2022-12-16T09:56:24+02:00

      nepamirškime saunų savininkų

  • 2022-12-15T14:04:29+02:00

    Yra du kraštutinumai. Vienas viską atimti ir "lygiai" padalinti. Kitas, kuo daugiau vartoji, tuo labiau paremti mokesčių mokėtojų pinigais. Tai žalinga ir neteisinga. Chruščiovkės gyventojas, sumokėjęs 1/3 nuo savo pajamų mokesčiams, gaus kelis € pvm lengvatą už šildymą, porą € už viryklės dujas, dar kelis € už elektrą. Taip maždaug 20€. Oligarchas sumokėjęs 1,5% mokesčių nuo turto padidėjimo, už pilies ir baseino šildymą elektra ar dujom gaus paramą kokius 0,28€ už kWh ir virš euro už m³ (~100€/MWh). Bus keli šimtai paramos, o gal ir tūkstančiai, per mėnesį. Reikia baigti su tom išimtim, paramom ir lengvatom. Tame nėra nei socialinės, nei ekonominės, ekologinės ar energetinės logikos! Tai kraipo rinką, didina korupciją, įstatymų apėjimus.

  • 2022-12-15T14:23:37+02:00

    Parama turi būti tik nuo dalies suvartojimo, tarkim 150 kWh per mėnesį ir kažkokio logiško kiekio dujų.

    • 2022-12-15T15:03:49+02:00

      Paramų ir lengvatų iš vis neturi būti, nei centriniam šildymui, nei elektrai, niekam. Kuo besišildantys elektra yra blogesni ir turi kompensuot masėms daugiabučiuose? Jeigu ribojam paramą už kilovatus, tada ribokim suvartojamos šilumos kiekį daugiabutyje. 17 laipsnių pvz kad būtų kiekvienam bute. Jei jau taupom....

    • 2022-12-15T17:15:30+02:00

      Sutinku, jokių lengvatų. Bet sakyti, kad elektra besišildantys "kompensuoja masėms daugiabučiuose", kuomet yra atvirkščiai, tai cinizmas. Viskas iš mokesčių mokėtojų. Bet kažkodėl besišildantys elektra gauna ~50 centų už kilovatą subsidiją! T.y. porą šimtų eurų vs. porą dešimčių. Iš tikrųjų, kuo besišildantys importine elektra geresni už vietiniu biokuru besišildančias mases daugiabučiuose? Gal reiktų tokiems elektrą atjungti, jei jau taupom... :)

    • 2022-12-16T11:24:58+02:00

      Nepykit bet kreivų veidrodžių karalystėje gyvenat. Elektros kainą kompensuoja tiek vieniems tiek kitiems. Šilumos kainą (PVM) subsidijas kompensuoja tik besišildantiems centralizuotai, tai apie ką Jūs čia rašot dabar? O turėtų būti taip - jokių kompensacijų ir subsidijų niekam, kas kiek savo galva sutaupo tiek ir turi.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791