Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-18 15:00
2025-09-18 05:45
2025-09-17 15:19
2025-09-17 14:20
RĖMIMAS
2025-09-17 06:30
2025-09-17 05:45
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Tai Amerikos subsidija gerai o Kinijos subsidija blogai? Kreivas pasaulis
Subsidijos gamybai visais atvejais yra nepriimtina, tik dabar nepamenu, kad JAV būtų dalinę reikšmingas subsidijas gamybai. Įsigijimui - taip, pamenu.
Tai abi blogai. Ir EU tiesą sakant irgi. Tik ką daryti, jeigu su jais kitaip neįmanoma - jeigu jie taiko subsidijas, tenka daryti tokias pat.
Pirma priverskite žmones pirkti tuos ekibirus
Žmonės perka elektromobilius. 20% pasaulio naujų automobilių. Žmonės taip pat beveik nebeperka dyzelinių. ES berods ~12% visų naujų automobilių. Žmonės neplatina mitų apie elektromobilius, ir gali diskutuoti be epitetų, kurie niekaip neatspindi jokių charakteristikų, apart asmeninius psichologinius sutrikimus.
O aš pirkau ką tik
TDI man geriausia
Aha, siandien stebejau, kaip Tesla kemperi tempe.Greitis - 70 - 80 km/ h. max.Autostradoj.Ikalnej prisivijo fura.Pradejo lenkt, deja, negali.Vel pradejo rikiuotis i pirma juosta.Is paskos kita fura varo.Nebeileidzia, nes mato, kad jai trukdys. Dieve, pagalvojau, zmogau, kur tu issiruosei...Ta Tesla vos pati save paveza, o dar kemperis ne 100 kg. sveria.
Neprivers, matosi kokia niekinga paklausa, jau kalba apie draudimo prekiauti vdv perkėlimu tolyn
Tai gal tik batarkę taupo, nes pagal parametrus, tai gali normaliai tempti tą kemperį.
Taip, nes su VDV kemperį tempsi ant 130. Tik kad kemperis nuskristų.
Tik nenusimanantys taip kalba.
TDI katalizatorių ir DPF filtrą bei variklį prižiūrėk taip, kad nedūmintų ir tada jau žviegsi, kad remontas kaip antras automobilis.
Elekriniai 14,4 dyzeliai 12,7% paskutinė acea ataskaita. Dalis mildhybrid diesel bus apskaitomi kaip ne dyzeliai. Spėsime nukaršti kol elektriniaiuždominuoss
Prasukau 300k, na ir neteko keisti,
Kiek automobilių modelių mild hybrid DYZELINIŲ žinai? Vidutiniškai iki šiol kasmet elektromobilių pardavimai augo po ~30% per metus. Jei šįmet pasiekia 20% naujų automobilių rinkos, tai 2030-aisiais beveik visi nauji bus elektriniai. PASAULYJE. Iki 2045-ųjų, >70% automobilių keliuose bus elektriniai, o greičiausiai ir daugiau, nes liekant vis mažiau automobilių, degalai stipriai brangtų net be akcizų. Nekeitei, nes niekas Lietuvoje nekontroliuoja. Nereiškia, kad veikia tvarkingai. Tiesą pasakius, 300k prasukus garanutotai keisti reikai tiek katalizatorių, tiek DPF, ir keista būtų, jei nereikėtų keisti variklio į naują.
As geriau salia elektrines nusipirkciau TDI kemperio tampymui, nes uzsukinet pakeliui i kiekviena krovimosi stotele.Dar ne prie kiekvienos su kemperiu privaziuosi.Turi atkabint, rast jam vieta, po to vel prisikabint.
300k prasukus su elektromobiliu, tai auto iškart į šiukšlyną arba keiti naują batarkę. Klausimas tik kokia kaina naujos batarkės su pakeitimu ir tos batarkės utilizavimas.
ir tik ne tau eksperte apie dyzelio kainas kalbėti. Jau parodei savo vangos pasirodymus aiškindamas, kad ESO kainos mažės, kai didės elektros suvartojimas, kobpasekoje ESO pakėlė kainas.
Svaigulys, važinėjau ir su >500k dyzeliu, pilna internete su 400k mylių. Dar antra tiek nuvažiuos, jei dabar 300000km. Prižiūribir važiuoji
Kemperio (ar kitos priekabos) tempimas didina elektromobilio el. energijos sąnaudas, tuo pačiu mažina su pilna baterija nuvažiuojamą atstumą, bet niekaip negali trukdyti viršyti 70-80 km/h greičio - galios rezervas pas Teslą pakankamas net ir su priekaba pasiekti LT leidžiamą maks. greitį.
Apie perkėlimus kalba suinteresuoti lobistai, t.y., automobilių gamintojai, kurie atsilieka su EV diegimu - natūralu, nori pratęsti savo pelningų produktų gyvavimo ciklą.
O ev gamintojai nesuinteresuti? Visada yra kelios nuomonės ir galimybės. 80% niekada nepirko naujo auto, ir nepirks, gal negali, gal nenori. O perkantys naujus tikrai ne visi gali, bet dalyvauja žiurkių lenktynėse, prasiskolina. Auto parko amžius irgi daug sakantis. Keli procentai "žaliai" pavažiavusių nerivers žmonių masiškai pirkti ev. Visi skaičiuoja savo išlaidas
ESO kainų nenustato, eksperte. Kainos didėjo, nes elektra brango, kurios nuostoliai įtraukiami į perdavimo ir paskirstymo kainą. Elektros kainos didėjo dėl gamtinių dujų kainų augimo ir reguliavimo fail'ų. Gamtinės dujos lemia kainą, nes neturime dar pakankamai vėjo ir saulės jėgainių, kad dujiniai įrenginiai neįsijungtų. Energijos vartojimas dar beveik nieko neišaugo, ypač dėl elektromobilių. Elektros vartojimas augs bent 12 TWh (be pramonės), tai kad paaugo 0,1-0,2 TWh su pramone, nieko nereiškia, paklaidos ribos.
Tai važiuoja, tik su juodų dūmų debesimi, ką jau kalbėti, apie tai kas dūmuose.
Gal nespank nesąmonių. Yra vienu akumuliatoriumi pravažiavusių jau ir 600k km. Yra pravažiavusių, nes pirmosios kartos akumuliatoriai buvo stipriai patobulinti ir dabar laiko daug geriau, bet naujos kartos akumuliatoriams yra kiek daugiau nei 5 metai, o po 100k km ir daugiau per metus pravažiuojančių yra nedaug.
Tai taip yra ir senelių visą gyvenimą rūkė ir gyveno iki 100 m.
tikrai ne visi su juodais dūmais, pilna ir po pusė lemo nuvažiavusių ir be dūmų