„Altas Auto“: apyvartos šuolis ir dar vienas elektrobusas netrukus

Išankstiniais duomenimis, pernai „Altas Auto“ pardavimai didėjo 25% ir siekė 47 mln. Eur. Elektriniai autobusai sudaro jau 22% visų įmonės gaminamų modelių.
„Skirtingai nei kitų transporto priemonių, autobusų poreikis Europoje toliau sparčiai auga ir manome, kad tai tęsis ir ateityje. Jei dar pernai didelę mūsų produkcijos dalį sudarė miestų autobusai, skirti vykdyti viešuosius pervežimus, tai šiemet matome didėjantį turistinių autobusų poreikį“, – bendrovės pranešime cituojamas Edvardas Radzevičius, UAB „Altas komercinis transportas“, veikiančios su prekės ženklu „Altas Auto“, įkūrėjas ir vadovas.
Anot jo, po sudėtingo pandeminio laikotarpio tai yra gera žinia, kuri leidžia drąsiau planuoti investicijas į gamybos efektyvumą ir kokybę.
Be to, priduria jis, tiksliai planuoti augimą bendrovei leidžia metams į priekį užpildytas užsakymų portfelis. Tad, jei pasaulinėje tiekimo rinkoje šiais metais neįvyks didelių pokyčių, 22% augimo planą bendrovė įvykdys.
Tai reiškia, kad aktyviai didindamas gamybą per pastaruosius ketverius metus – nuo 2020 m., kai pardavimai sudarė 17 mln. Eur – 2024 m. „Altas Auto“ bus užaugęs daugiau negu 3 kartus (58 mln. Eur).
E. Radzevičius pabrėžia, kad tokį augimo tempą padeda išlaikyti vis sudėtingesni inžineriniai sprendimai, tapę bendrovės vizitine kortele. Europos klientai kreipiasi į lietuvius ir dėl patikimumo, aukštos kokybės ir daugybės papildomų individualių sprendimų, kurie yra ypač svarbūs keleivių vežėjams.
„Europos viešojo transporto sektoriuje vyksta dideli pokyčiai. Tai ir inovatyvių transporto sistemų plėtra, ir pačių autobusų konstrukciniai sprendimai. Todėl autobusų gamyba reikalauja vis daugiau inžinerinių kompetencijų“, – pabrėžia verslininkas.
Negana to, kiekviena šalis ar regionas turi savo skirtingus keleivių pervežimo standartus ir jų įgyvendinimui reikia surasti, pritaikyti labai individualius ir specifinius sprendimus. Pavyzdžiui, Šveicarijai skirti autobusai apjungia šiuolaikinio miesto susisiekimo sistemas ir duomenis. Jų autobusuose sumontuota įranga ne tik suteikia kelionei reikalingą informaciją, bet ir padeda nustatyti keleivių srautų pokyčius ar optimizuoti viešojo transporto eismo srautus.
Tuo tarpu švedai didelį dėmesį kreipia vairuotojų darbo vietos ergonomikai, kelia aukštus reikalavimus funkcionalumo sprendimams, kurie palengvina vairuotojo kasdienybę.
Vadovo teigimu, šiemet bendrovė ypač daug dėmesio skirs naujų produktų vystymui. Netrukus bus pristatyti nauji vidutinės klasės elektriniai miesto autobusai talpinantys iki šešiasdešimties keleivių ir galintys nuvažiuoti miesto sąlygomis virš 300 km.
Kita svarbi strateginė kryptis – užsienio partnerių tinklo plėtra. Jau dabar turintis platų atstovų ratą Europoje, „Altas Auto“ daugiau dėmesio skirs jų kompetencijoms.
E. Radzevičius pasakoja, kad įmonės prekės ženklo žinomumą bei produkcijos kokybę rodo ir tai, kad trys nauji stiprūs pardavimo atstovai patys pareiškė norą bendradarbiauti. Jie mato didelį augimo potencialą savo šalyse ir Vilniaus įmonei ateityje gali užtikrinti ilgalaikius užsakymus.