„Passer Sidc“ pirmoji Lietuvoje ėmėsi ekspedicinių jachtų statybos

Klaipėdoje veikianti gamybos ir projektų valdymo įmonė Passer Sidc savo istorijoje fiksuoja dar vieną svarbią datą. Gegužės 15 d. Tolkamer miesto (Nyderlandai) laivų statykloje surinktas pirmas laivo blokas, ženklinantis ekspedicinės jachtos statybos pradžią, jai suteiktas registracijos numeris.
Šių metų kovą uostamiesčio įmonė pradėjo šios jachtos korpuso gamybą. Pasak Passer Sidc įmonių grupės įkūrėjo ir akcininko Aivaro Kamo, naujas veiklos segmentas leis dar labiau sustiprinti pozicijas, išplėsti klientų ir partnerių ratą didžiosiose valstybėse.
Save išbandėme mažų kruizinių laivų statyboje. Jų gamyba pagal kokybės reikalavimus praktiškai prilygsta reikalavimams jachtoms. Sprendimą imtis tokių laivų statybos lėmė keli sėkmingai įgyvendinti projektai ir didelis tokio produkto poreikis rinkoje, sakė įmonės rinkodaros vadovas Arnoldas Laurišonis.

Lietuvoje, Kauno rajone, jau ne vienerius sėkmingai veikia Marex Boats, statanti prabangius laivus iki 12 metrų. Passer Sidc tapo pirmąja Lietuvos įmone, įžengusia į ekspedicinių jachtų rinką.
Kas yra užsakovas, Passer Sidc neskelbia, tik tiek, kad jis iš Izraelio. Ši šalis Passer Sidc bendradarbiavimo žemėlapyje ir užsakymų žurnale yra nauja.
Projektas kodiniu pavadinimu Horizon įgyvendinamas naujoje Leapher Yachts statykloje, kuriai vadovauja Yiannis Andriotis. Ekspedicinės jachtos ilgis 60,5m, plotis 12,8m. Laivo projektinė grimzlė 3,15m, kreiserinis greitis 12 mazgų. Jos vidaus ir išorės dizainą sukūrė Cor D. Rover, projektavo O7 Designers ir Leapher Yachts, o korpuso optimizavimo inžinerinius sprendinius pateikė Van Oossanen Naval Architects.
Polar 1C klasės jachta, kurios statybas planuojama užbaigti 2025 m. spalį, bus skirta ekspedicijoms, 14-ai keleivių ir 17-ai įgulos narių.
Užsakovas turėjo ir specialių pageidavimų: sraigtasparnių nusileidimo aikštelės jachtoje, bortinių durų laivo korpuse į angarus. Pastaruosiuose privalo tilpti du kateriai, vandens motociklas ir automobilis. Sauna ir treniruoklių salė yra tik nedidelė laivo patogumų dalis.
Užsakymas gana sudėtingas, bet su iššūkiais susidorosime, nes turime laivų statybos patirties. Be to, Passer Sidc atsakinga tik už korpuso gamybą, o jachtą pilnai įrengs jau kiti rangovai, paaiškino įmonės projektavimo skyriaus vadovas Tomas Steponavičius.
Pasak A. Kamo, šiuo metu Passer Sidc derasi dėl dar trijų ekspedicinių jachtų. Dvi jų būtų 50 m, o trečioji 60 m ilgio. Įmonės vadovas neslėpė, kad sudėtingiausia pastatyti pirmąją jachtą. Po debiuto jau būsime išsiaiškinę daugumą niuansų, kitus užsakymus vykdyti eisis sklandžiau, įsitikinęs p. Aivaras.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti