30% eksportą išauginusi „MV Group“ į gamyklų modernizaciją investuos 4,5 mln. Eur

Išplatintame pranešime Marijus Cilcius, „MV Group“ generalinis direktorius teigia, kad būtent eksportas pernai padėjo bendrovei auginti pajamas.
„Latvijoje pardavimų rodiklius be akcizo auginome beveik 80%, Estijoje – 20%. Tuo tarpu „MV Group“ valdomų gamyklų eksporto apimtys pagrindinėse Europos rinkose, pavyzdžiui, Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Suomijoje, taip pat ir tolimuosiuose pasaulio kraštuose augo apie 30%. Įtakos pardavimo pajamų augimui turėjo ir naujų eksporto krypčių atsiradimas – naujai užmegzti ryšiai su Vietnamu ir Kenija, atnaujinti santykiai su Japonija, plėtra JAV“,– sako M. Cilcius.
Jo teigimu, pasiekti tokį rezultatą įmonių grupei išties nebuvo lengva – dėl pandemijos nulemtų ribojimų grupė buvo priversta reikšmingai perorganizuoti darbo procesus, dalis verslo partnerių, pavyzdžiui, visas Horeca sektorius, turėjo stabdyti veiklą, kuri nėra atnaujinta iki šiol.
„Dėl susiklosčiusios situacijos mes prarandame dalį pajamų ir patiriame reikšmingus nuostolius, taip pat esame priversti ieškoti sprendimų, kaip ir kur įdarbinti, tikslingai nukreipti Horeca sektorių aptarnaujantį personalą“,– sako M. Cilcius.
Nors pandemija veiklą apsunkino, grupė džiaugiasi, kad prisitaikyti pavyko ir valstybės teiktų pagalbos priemonių verslui neprireikė.
Suplanavo investicijų
2021-aisiais „MV Group“ planuoja dar labiau stiprinti grupės eksportą, taip pat ir reikšminius infrastruktūros pokyčius – investuos į tolesnę bendrovių modernizaciją ir plėtrą. Vien „MV Group“ valdomos bendrovės „MV Group Production“ laukiančių investicijų vertė šįmet siekia arti 4,5 mln. Eur. Pernai į šios bendrovės modernizaciją „MV Group“ investavo per 2 mln. Eur, o iš viso per pastaruosius penkerius metus – daugiau nei 16 mln. Eur.
„Kalbant apie „MV GROUP“ vienijamas gamyklas, didžiausią dėmesį artimiausiu metu skirsime „Gubernijos“ daryklai, kur šiųmetis uždavinys yra įdiegti naują pilstymo liniją ir kelis kitus sprendimus, skirtus gaminių kokybei užtikrinti. Taip pat „Anykščių vyno“ gamyklai – smarkiai išplėstas asortimentas gerokai išaugino gamybos apimtis, todėl šiuos metus skirsime šaltojo rūsio plėtrai, taip pat naujai, moderniai laboratorijai įrengti“,– sako M. Cilcius.
Pasak „MV GROUP“ generalinio direktoriaus, didelis dėmesys bus skiriamas ir grupei priklausančio mažmeninės prekybos tinklo „Bottlery“ plėtrai: „Vien pernai į parduotuvių tinklą „Bottlery“ investavome apie 340.000 Eur. Šiais metais plėstis ketiname dar labiau – ne tik pristatyti naujas fizines prekybos vietas Lietuvoje, bet ir stiprinti pozicijas e-komercijos srityje ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio šalyse.“
Tuo tarpu į bendrovės „MV GROUP Logistics“ modernizaciją grupė pernai investavo daugiau nei 400.000 Eur – įdiegė naują sandėlių valdymo sistemą bei tobulino logistikos centro infrastruktūrą. 2021-aisiais metais bendrovėje planuojama modernizacijos diegiant naujas veiklos efektyvinimo sistemas tąsa.
„Tarp išsikeltų tikslų 2021-iesiems – eksporto bei pardavimo kanalų plėtra prioritetinėse rinkose, kurių sąraše – JAV, Jungtinė Karalystė, Kinija, Nigerija ir NVS šalys. Ypač daug perspektyvų matome eksportuojant „Gubernijos“ daryklos produkciją, taip pat mezgame ryšius su naujomis, partnerių sąrašuose dar nesančiomis valstybėmis“, – sako M. Cilcius.
„MV Group“ vienija alkoholinių gėrimų gamintoją „MV Group Production“, kuriai priklauso „Stumbro“, „Alitos“, „Anykščių vyno“ bei „Gubernijos“ gamyklos, taip pat alkoholinių gėrimų, tabako ir kitų prekių didmeninės prekybos bendrovę „Mineraliniai vandenys“, jos antrines įmones Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje bei logistikos bendrovę „MV Group Logistics“. Grupės portfelyje yra per 300 nuosavų bei tarptautinių prekių ženklų, o darbuotojų skaičius Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje siekia 1.000.