2019-04-19 08:45

Naujas „Skinijos“ asortimentas ir nišos: „Lidl“ atėjimas nesustabdė augimo

Tadas Rimkevičius, „Skinijos“ direktorius ir valdybos narys: „Specialius antkelius kūdikiams sukūrė mama, auginanti specia­lių poreikių turintį vaiką,verslas išaugo iki neįtikėtinų kiekių, mes juos eksportuojame į Kiniją.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Tadas Rimkevičius, „Skinijos“ direktorius ir valdybos narys: „Specialius antkelius kūdikiams sukūrė mama, auginanti specia­lių poreikių turintį vaiką,verslas išaugo iki neįtikėtinų kiekių, mes juos eksportuojame į Kiniją.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nors ir ilgėja žaliavos tiekimo terminai, o su „Lidl“ atėjimu sustiprėjo konkurencija, kojinių ir pėdkelnių gamybos UAB „Skinija“ orientuojasi į aukštesnių pajamų pirkėjus ir kojines iš vilnos tiekia Australijos – vienos pagrindinių pasaulyje vilnos tiekėjų – užsakovams.

„Skinija“ per 2018 m. pardavimo pajamas padidino beveik 8%, iki 8,2 mln. Eur, grynojo pelno gauna beveik tiek pat kaip 2017 m. – 0,87 mln. Eur.

„Tiekėjai ilgina tiekimo terminus. Niekas nebenori sandėliuose laikyti žaliavų, trumpina laikymo laiką, mažina kiekius – visi taupo, nenorėdami įšaldyti apyvartinių lėšų. Jeigu anksčiau tiekėjai žaliavas pristatydavo per 1–3 savaites, tai dabar žaliavų pristatymo terminai pailgėjo iki 3–4 mėnesių“, – tvirtina Tadas Rimkevičius, „Skinijos“ direktorius ir valdybos narys.

52795
130817
52791