VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2021-03-30 10:15

„Antėja laboratorija“ pasirinko skaitmeninės rinkodaros partnerius – „What about“  

Mantvydas Leknickas, skaitmeninės rinkodaros agentūros „What about“ vadovas.
Mantvydas Leknickas, skaitmeninės rinkodaros agentūros „What about“ vadovas.
UAB Diagnostikos laboratorija, vystanti laboratorinės diagnostikos ir profilaktinės sveikatos priežiūros paslaugų tinklą „Antėja laboratorija“, pradeda dirbti su skaitmeninės rinkodaros agentūra „What about“. Ji nuo šiol rūpinsis komunikacija socialiniuose tinkluose, „Google Ads“ reklama ir SEO.

„Renkantis rinkodaros partnerius ypatingas dėmesys buvo skiriamas paslaugų krepšeliui „iš vienų rankų“, vieningam rinkodaros strategijos matymui ir drąsai siekiant aukščiausių tikslų bei įgyvendinant naujus projektus“, pasirinkimą komentuoja Aistė Kazarjan, UAB Diagnostikos laboratorija marketingo skyriaus vadovė.

„Pasaulinės pandemijos metu sveikatos priežiūros komunikacija itin svarbi ne tik viešajam, bet ir privačiam sektoriui. Tam, kad įgyvendintume ambicingus „Antėja laboratorijos“ planus, pasitelksime efektyviausius digital kanalus ir būsime pasiruošę žaibiškiems sprendimams, jei jų prireiks“, – naują partnerystę komentuoja agentūros „What about“ vadovas Mantvydas Leknickas.

Skaitmeninės rinkodaros prekių ženklą „What about“ sudaro 2 įmonės: SEO, „Google Ads“ paslaugas valdantis „Seohelis“ ir komunikacijos socialiniuose tinkluose paslaugą teikiantis „Kokosas“. „What about“ portfelį taip pat sudaro išmaniosios elektronikos gamintojo „Xiaomi“ atstovybė Baltijos šalyse, nacionalinė turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“, kompiuterinių žaidimų startuolis „Eneba“, mažmeninės prekybos tinklas „Aibė“, užkandžių gamintojas „Estrella“, interneto prieglobos paslaugų bendrovė „Interneto vizija“, mineralinio vandens gamintojas „Borjomi“ ir kiti partneriai.

52795
130817
52791