„Lufthansa“ testuoja naują keleivių įlaipinimo į lėktuvą metodą

Oro bendrovė Lufthansa ir jos antrinė įmonė Swiss Airlines bando naują keleivių įlaipinimo į lėktuvą sistemą. Įdiegti ją planuojama iki šių metų pabaigos.
Naujoji keleivių įlaipinimo sistema vadinasi Wilma-Boarding.
Kaip rašo portalas Airliners.de, tikimasi, kad naujovė padės sutrumpinti įlaipinimo laiką.
Wilma-Boarding suskirsto keleivius į tris grupes (Window, Middle ir Aisle) ir numato tam tikrą tvarką, kaip jie įlaipinami į lėktuvą.
Pirmieji įlipa turintys bilietus su vietomis prie lango, tada tie, kurių vietos viduryje, o paskutiniai į lėktuvą įleidžiami sėdintys šalia praėjimo.
Leidžiamos ir išimtys. Pavyzdžiui, žmonės, keliaujantys kartu, gali patekti į lėktuvą tuo pačiu metu. Be to, verslo klasės keleiviai, kaip ir iki šiol, įleidžiami į lėktyuvą pirmiausiai, o vaikai nėra atskiriami nuo tėvų.
Manoma, kad naujasis metodas bus pradėtas taikyti praktikoje lapkričio mėnesį.
JAV atlikti įlaipinimo sistemos bandymai atskleidė, kad Wilma 35% sutrumpina keleivių įlaipinimo laiką ir leidžia padidinti skrydžių punktualumą.
Pasaulio praktikoje skrydis laikomas vėluojančiu, jei daugiau nei 15 minučių atsilieka nuo tvarkaraščio.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti