„Lufthansa“ testuoja naują keleivių įlaipinimo į lėktuvą metodą

Naujoji keleivių įlaipinimo sistema vadinasi „Wilma-Boarding“.
Kaip rašo portalas „Airliners.de“, tikimasi, kad naujovė padės sutrumpinti įlaipinimo laiką.
„Wilma-Boarding“ suskirsto keleivius į tris grupes („Window“, „Middle“ ir „Aisle“) ir numato tam tikrą tvarką, kaip jie įlaipinami į lėktuvą.
Pirmieji įlipa turintys bilietus su vietomis prie lango, tada tie, kurių vietos viduryje, o paskutiniai į lėktuvą įleidžiami sėdintys šalia praėjimo.
Leidžiamos ir išimtys. Pavyzdžiui, žmonės, keliaujantys kartu, gali patekti į lėktuvą tuo pačiu metu. Be to, verslo klasės keleiviai, kaip ir iki šiol, įleidžiami į lėktyuvą pirmiausiai, o vaikai nėra atskiriami nuo tėvų.
Manoma, kad naujasis metodas bus pradėtas taikyti praktikoje lapkričio mėnesį.
JAV atlikti įlaipinimo sistemos bandymai atskleidė, kad „Wilma“ 35% sutrumpina keleivių įlaipinimo laiką ir leidžia padidinti skrydžių punktualumą.
Pasaulio praktikoje skrydis laikomas vėluojančiu, jei daugiau nei 15 minučių atsilieka nuo tvarkaraščio.