2019-07-18 22:35

„Lufthansa“ testuoja naują keleivių įlaipinimo į lėktuvą metodą

Keleiviai lipa į lėktuvą. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Keleiviai lipa į lėktuvą. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Oro bendrovė „Lufthansa“ ir jos antrinė įmonė „Swiss Airlines“ bando naują keleivių įlaipinimo į lėktuvą sistemą. Įdiegti ją planuojama iki šių metų pabaigos.

Naujoji keleivių įlaipinimo sistema vadinasi „Wilma-Boarding“.

Kaip rašo portalas „Airliners.de“, tikimasi, kad naujovė padės sutrumpinti įlaipinimo laiką.

„Wilma-Boarding“ suskirsto keleivius į tris grupes („Window“, „Middle“ ir „Aisle“) ir numato tam tikrą tvarką, kaip jie įlaipinami į lėktuvą.

Pirmieji įlipa turintys bilietus su vietomis prie lango, tada tie, kurių vietos viduryje, o paskutiniai į lėktuvą įleidžiami sėdintys šalia praėjimo.

Leidžiamos ir išimtys. Pavyzdžiui, žmonės, keliaujantys kartu, gali patekti į lėktuvą tuo pačiu metu. Be to, verslo klasės keleiviai, kaip ir iki šiol, įleidžiami į lėktyuvą pirmiausiai, o vaikai nėra atskiriami nuo tėvų.

Manoma, kad naujasis metodas bus pradėtas taikyti praktikoje lapkričio mėnesį.

JAV atlikti įlaipinimo sistemos bandymai atskleidė, kad „Wilma“ 35% sutrumpina keleivių įlaipinimo laiką ir leidžia padidinti skrydžių punktualumą.

Pasaulio praktikoje skrydis laikomas vėluojančiu, jei daugiau nei 15 minučių atsilieka nuo tvarkaraščio.

52795
130817
52791