Restoranų grupė „Fortas“ mato nerimo ženklų, bet investicijų nestabdys
Kęstutis Markevičius, UAB Restoranų grupės „Fortas“ rinkodaros vadovas, VŽ pasakoja, kad už posūkio likę 2018-ieji grupei didesnių staigmenų nepateikė, finansiniai rezultatai – tokie, kaip planuota.
Bendros grupės valdomų restoranų prekės ženklų „Fortas“ ir „Etno dvaras“ pajamos 2018 m. pasiekė 11,2 mln. Eur ir, palyginti su 2017 m., augo 8% (tai pajamos kartu su franšiziniais restoranais). UAB Restoranų grupės „Fortas“ pajamos be franšizinių restoranų didėjo 11,2%.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai