2019-02-18 19:30

Restoranų grupė „Fortas“ mato nerimo ženklų, bet investicijų nestabdys

Kęstutis Markevičius, UAB Restoranų grupės „Fortas“ rinkodaros vadovas: „Planuojame panašius metus kaip ir pernai. Nors tam tikrų nerimo ženklų yra, esame pasiruošę reaguoti į pokyčius.“
Kęstutis Markevičius, UAB Restoranų grupės „Fortas“ rinkodaros vadovas: „Planuojame panašius metus kaip ir pernai. Nors tam tikrų nerimo ženklų yra, esame pasiruošę reaguoti į pokyčius.“
Viena didžiausių maitinimo rinkos dalyvių – UAB Restoranų grupė „Fortas“ – 2019 m. planuoja atidaryti du naujus restoranus Vilniuje ir Kaune. Investicijos į juos siektų 0,6 mln. Eur.

Kęstutis Markevičius, UAB Restoranų grupės „Fortas“ rinkodaros vadovas, VŽ pasakoja, kad už posūkio likę 2018-ieji grupei didesnių staigmenų nepateikė, finansiniai rezultatai – tokie, kaip planuota.

Bendros grupės valdomų restoranų prekės ženklų „Fortas“ ir „Etno dvaras“ pajamos 2018 m. pasiekė 11,2 mln. Eur ir, palyginti su 2017 m., augo 8% (tai pajamos kartu su franšiziniais restoranais). UAB Restoranų grupės „Fortas“ pajamos be franšizinių restoranų didėjo 11,2%.

52795
130817
52791