Norfa | Lietuviškas tinklas Norfa | Lietuviškas tinklas Norfa | Lietuviškas tinklas Norfa | Lietuviškas tinklas Norfa | Lietuviškas tinklas

VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2021-12-28 11:04

„Norfos“ ir D. Praspaliausko tandemas: skirtingos auditorijos atveria galimybes kurti

Restorano „Amandus“ šefas Deivydas Praspaliauskas: „Radome bendrą kalbą ir galime parodyti kitą „Norfos“ veidą, atskleisti, ką geriausio turi šis tinklas.“ V. IVANOVO NUOTR.
Restorano „Amandus“ šefas Deivydas Praspaliauskas: „Radome bendrą kalbą ir galime parodyti kitą „Norfos“ veidą, atskleisti, ką geriausio turi šis tinklas.“ V. IVANOVO NUOTR.
Mažmeninės prekybos tinklo „Norfa“ sprendimas bendradarbiauti su vienu sėkmingiausių Lietuvos virtuvės šefų Deivydu Praspaliausku jau pasiteisino, o partnerystė, panašu, bus ilgalaikė. Nors auditorijos, į kurias jie orientuojasi, skiriasi, tai netrukdo rasti bendrų sąlyčio taškų ir suteikti papildomos vertės klientams.

„Sulaukęs skambučio iš „Norfos“, iškart labai aiškiai išgirdau, kad jie puikiai žino, ką veikiu, kokiu stiliumi dirbu ir, kad kalbame ne apie vieną kitą straipsnį, o apie galimybes kartu kažką kurti. Ir tos galimybės yra iš tiesų didelės“, – prisimena restorano „Amandus“ šefas D. Praspaliauskas.

Vėliau sekę pokalbiai bei pirmi vizitai į „Norfos“ kulinarijos cechą, kepyklą ir kitus padalinius parodė, kad potencialo kartu dirbti iš tiesų yra labai daug. „Mane nustebino ir nudžiugino, ką mačiau, kaip viskas veikia, kokius produktus jie naudoja, kokia išdirbta technologija, viskas sustyguota“, – sako D. Praspaliauskas, pripažįstantis, iki tol, apskritai, nebuvęs dažnu prekybos tinklų lankytoju.

Mokosi vieni iš kitų

Jau beveik metus su tinklu bendradarbiaujantis šefas dabar dažnai pats lankosi „Norfos“ maisto paruošimo padaliniuose, bendrauja su darbuotojais. Jis neslepia, buvo daug eksperimentų ir ne viskas pavykdavo. Tenka ne tik dalytis patirtimi, bet ir pačiam mokytis naujų dalykų, nes maisto tiekimo procesas šeimos restoranui ir visoje Lietuvoje veikiančiam prekybos tinklui vien dėl kiekių ir maisto pateikimo laiko labai skiriasi. Vis dėlto, šiuo metu „Norfoje“ jau galima rasti įvairių D. Praspaliausko sukurtų gaminių liniją – nuo išskirtinių duonos gaminių iki karštai rūkytų krevečių. Virtuvės šefas taip pat aktyviai dalinasi receptais, kuriems pagaminti naudoja „Norfos“ produkciją.

„Tai, ką pavyko sukurti, mane labai džiugina. Mes sujungėme du dalykus, kurie, atrodo, nelabai įmanomi. Mano restoranas, ta aukščiausia kartelė, kurios kasdien siekiame, nelabai asocijuojasi su prekybos tinklais, o „Norfos“ klientai – ne visai mūsų restorano auditorija. Bet kažkaip radome bendrą kalbą ir galime parodyti kitą „Norfos“ veidą, atskleisti, ką geriausio turi šis tinklas“, – sako virtuvės šefas, pats besidžiaugiantis galimybe išskirtines savo receptūras pasiūlyti platesnei auditorijai.

Pasak jo, „Norfos“ stiprybė yra ne tik šviežia mėsa, apie kurią jau daug kalbama, bet ir, apskritai, kitoks asortimentas, mažiau įprasti prekių ženklai, nišiniai produktai. Bendrai sukurti gaminiai šį asortimentą puikiai papildo.

Ne tik reklamos veidas

Dainius Dundulis, „Norfos mažmena“ valdybos pirmininkas, taip pat pažymi, kad ambicijų taikyti į aukščiausias pajamas uždirbančius vartotojus, „Norfa“ neturi, tačiau su pripažinto šefo pagalba ir patirtimi, tikimasi, plačiau parodyti jau turimas „Norfos“ stiprybes.

„Iš vidaus mes turime visko daugiau ir geriau, nei kol kas pavyksta parodyti išorėje. Norėjome pakviesti profesionalą, kuriam galėtume parodyti tai, ir kuris padėtų mums atskleisti išskirtinumą, kurį turime“, – sako vadovas. 

Pasak jo, vos susipažinus su D. Praspaliausku, jį nudžiugino pozityvus požiūris, paprastumas ir atvirumas eksperimentams. „Tai profesionalas, kuris labai maloniai bendrauja su visa komanda. Ir mums malonu dirbti su žmogumi, kuris neša savyje optimizmą, gerą požiūrį, idėjas. Jis tikrai nėra tik reklamos veidas. Ir dabar, jau įpusėjus kartu dirbti, kyla vis daugiau idėjų, kaip dar galėsime bendradarbiauti“, – sako D. Dundulis.

52795
130817
52791