Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2022-07-28T08:10:19+03:00

    Kaip ir sakiau iš karto, Baltarusijos persikeliančios įmonės atneš daug daugiau naudos, nei Baltarusijos prarasti kroviniai. Tiek ir BVP/mokesčių daugiau surinksime, tiek ir sukurs antrinių ir tretinių darbo vietų, tiek ir Vilnių toliau didins ir kurs realiai centrą.

    • 2022-07-28T09:12:52+03:00

      nauda būtų buvus, jei ir trąšos būtų likę (tam buvo argumentų vien todėl, kad tai tranzitinis krovinys ir pagal konencas turi būti paliktas priėjimas prie jūros) ir dar baltarusių IT specai kaip pliusas. Va tada Lietuvai tikrai būtų buvęs pliusas.

    • 2022-07-28T09:48:39+03:00

      Wow, - whore allert - dėl pinigų padarysi viską. Tai sakai jokių pasekmių baltarusiams neturėjo būti už tai, kad realiai užgrobė lietuvių pilną lėktuvą ar kad suorganizavo imigrantų krizę? Pliusas ir taip didelis ir riebus gausis. Ilgu laikotarpiu net dėl trąšų užsidėsime pliusą - kainos bus gerokai aukštesnės, bučiuos rankas ir veš, nes nebeturės kur blefuoti, kad veš per ruskyną ar kur kitur. Neturi per kur vežti, o lietuvių politikai tikėjo, kad turi, nors jiems aiškino šimtus kartų, kad nėra galimybių ir kainas kelti reikia, bet kažkodėl gaudavo mažiausias kainas ir pelno iš jų krovinių vežimo buvo labai nedaug.

    • 2022-07-28T10:13:51+03:00

      Tai sakai cia viskas ok kad Vilniuj tukstanciais daugeja russkij mir mentaliteto gyventoju? Kai stojome i EU as dziaugiausi, kad mes tapsime labiau panasus i Vakaru Europa, o dabar Vilnius darosi visiskas ruskynas.

    • 2022-07-28T10:21:22+03:00

      aš tik sakau, kad pliusas (piniginis, ekonominis) būtų buvęs , jeigu ir trąšos važiuotų ir dar IT specų pritrauktumėm. Dabar pliuso nematau. Nebent moralinis pasitenkinimas. Berods trąšom kaip ir nėra sankcijų, tai tas trąšas išveš per aplinkui. Brangiau bus, bet, manau, išveš.

    • 2022-07-28T10:45:26+03:00

      IT specialistai tikrai nera uz ruskij mir. Jie gerai angliskai sneka ir siaip jie galetu dirbti bet kur, bet turbut patogiau cia, nes gimines like BY. Jei ka, gali greitai grizt.

    • 2022-07-28T10:55:07+03:00

      Oi tik nereikia, turėjom ir vis dar torim kolektyve tokių. Viena užjojom kad pabėgo. nxn tokias kolegas, prie kavos smagu patrolinti bet tik tiek. Nu ir kas kad anglų moka vistiek rusiškai viską skatydavo.

    • 2022-07-28T11:43:40+03:00

      Na sakyčiau klystate, kad nėra russkij mir. Labai neseniai buvo vieša info, kad IT mergina iš BY skundė žmones BY KGB. Patys baltarusiai atskleidė. Ir tai yra pats baisiausias pavojus mūsų valstybei, nes tokie angliškai kalbantys, IT sistemas suprantantys gali pridaryti žymiai daugiau žalos nei įprasti šnipai. Jei paskaitytumėt daugiau knygų, žinotumėt, kad KGB specialiai tokius asmenis palaiko uždarytus kamerose, kad “disidento alibi” turėtų. Kažkodėl galvoju, kad mūsų saugumo kontoros neturi nei žmogiškųjų, nei intelektinių išteklių patikrinti visus IT “specialistus”. Primenu neseną garsią istoriją, kai visiškam KGB agentui suteikė prieglobstį Lietuvoje, tikrai bus ir daugiau tokių istorijų.

    • 2022-07-28T12:41:17+03:00

      O kodėl manai, kad jie palaiko ruskij mir? Kiek man tenka bendrauti, jie bėga, nes jie yra prieš rėžimą. Vilniuje auga ne tik baltarusių, ukrainiečių ir rusų skaičius, bet ir vakarų europiečių, ir iš abiejų amerikų, Afrikos ir t.t. Pvz. pas mus dirba egiptietis šiuo metu siekiantis daktaro laipsnio.

    • 2022-07-28T12:43:27+03:00

      Sakai nėra "KGB dirbančių" ir tarp lietuvių? Tarp seimo narių tokių turime ne vieną. Nereikia daug proto prie mūsų visų sistemų prieiti. 80% viešojo sektoriaus kompų net OS nėra atnaujinti ir naudojama rusiška programinė įranga, arba iš vis nėra jokios apsaugos nuo įsilaužimų. KAM'o vertinimu 80-90% kompų info ssusirenkama.

    • 2022-07-28T12:44:03+03:00

      Patikekit LT saugumas labai gerai ir operatyviai dirba. Isdaviku netruksta ir lietuviu tarpe. Ir niekas nesako, kad bet kas is BY gaus vizas ir gales cia gyventi. Kalba eina apie maza grupe su didziausia nauda ir maziausia rizika saugumui.

    • 2022-07-28T12:44:47+03:00

      O pas mane kolektyve yra grynakraujų lietuvių, kurie agresyviai palaiko putlerio rėžimą ir aiškina, kad ukrainiečiai genocidą rusų vydko. Tai kaip čia dabar, visi lietuviai blogi?

    • 2022-07-28T12:45:44+03:00

      Tu sakai, kad nori ne tik avies sveikos, ir pats būti sotus, bet nori iš vienos avies gauti visą jų kaimenę :D Kas toliau, nori iš Kinijos visą plieno pramonę pervilioti ir prekybą su kinais išlaikyti?

    • 2022-07-28T12:52:32+03:00

      as geriau renkuos neprarast kelis šimtus milijonų $$$ per metus, nei juos prarast, kai traso bet kokiu atveju vaziuos per kitur.Mes strategiskai jokiu tikslu nepasiekiam, tas trasas blokuodami. JOKIU. Ar pasiekiam? Kokius tikslus pasiekiam atsisakydami ne vieno simto milijono ir kelis tukstancius darbo vietu, gal tamsta galit pavardint, nes paaukojom nemazai. ???? mmm ??

    • 2022-07-28T13:27:23+03:00

      mano manymu tai yra visiškai kito mentaliteto žmonės iš trečio pasaulio šalies. Ko jie bėga?? Kodėl jie nekovoja už tą savo baltarusija ar kitas slavų valstybes?? Kiek amžių jie dar bėgs?? Tai tiesiog ekonominės naudos ieškantys žmonės, manau kliedesiai apie kažkokius persekiojamus kovotojus

    • 2022-07-28T14:09:06+03:00

      tai kokią strateginę pergalę pasiekėm blokuodami trąšas ? Kokia nauda Lietuvai ? Nes praradom tai nemažai - kelis šimtus milijonų $$$$ per metus ir kelis tūkstančius darbo vietų.

    • 2022-07-28T14:28:24+03:00

      Ar tikrai taip stipriai skiriasi baltarusių mentalitetas nuo lietuvių? Bėga tie, kuriems Lietuva yra šioks toks kompromisas - nereikės prarasti darbo vietos, bet ir toli nuo namų irgi nereikia važiuoti. Ekonominės naudos ieškoti ITšnikai į Lietuvą nevažiuoja :-) O kas liečia protestą ir kovą - man kažkaip atrodo kad tai neįmanoma - dalis turi ką prarasti, o kiti (45-50+) visai nieko prieš tai kas vyksta. Visgi ne Lotynų Amerika.

    • 2022-07-28T14:28:52+03:00

      Praradome iki 120 mln. eurų pajamų, PAJAMŲ, kurių daugiau nei pusė nueidavo už kurą iš karto. Dar iš to kas liko pusė ant geležinkelių priežiūros dalių, kurios yra grynas importas. Kelis tūkstančius darbo vietų? :D Gal pasigydyk. Lietuvos geležinkeliuose viso keli tūkstančiai dirba, ar jau juos uždarėme? Mes praradome max 30 mln. eurų pelno (įskaitant surinktus mokesčius į biudžetą, atlyginimus ir t.t.) ir keletą šimtų darbo vietų. Viskas. Kiek įvertintum vieno žmogaus gyvybę? Kokia nauda? Baltarusiai vietoje. Rėžimas prarado milžiniškas pajamas ir silpnėja dienom. Eksportuoti trąšų per aplink negali, tai gamyba iš esmės stovi. Prarado ir rusai dar pajamų. Ir jei ne tada užblokuoti eksportą, tai dabar būtume užblokavę, nes baltarusai dalyvauja rusų puolime. Dabar, kiek įvertintum apie 20 tūkst. atneštų darbo vietų ir pačių žmonių į IT sektorių Lietuvoje? VIen tik per su darbo užmokesčiu susijusius mokesčius į biudžetą per metus įkris kažkur 360 mln. eurų. Čia neskaitant investicijų, pelno mokesčio ir t.t. Tai jei reiktų man atsisakyti 120 mln. eurų pajamų ir vietoje to gauti bent 700 mln. eurų pajamų, paklausčiau ar negaliu atsisakyti 240 mln. eurų ir gauti bent 1 mlrd.

    • 2022-07-28T15:41:11+03:00

      Jūsų skaičiai "iš lubų".

    • 2022-07-28T16:04:52+03:00

      Praradimus vežimo skelbė - apie 120 mln. eurų. Praradimai laikini. Vos tik baigs karus ir pan., krovinius vėl puls vežti, nes išvežti tai norisi. Apie 20 tūkst. IT sektoriuje darbo vietų sukurtų panašu jau turėtų būti, viešai info buvo. Vidutinis IT darbuotojo atlyginimas kad siekia bent 2k€ į rankas pritarsi? Tai mokesčiai bus kiek per 1,4€ per mėnesį. Padaugink iš 20k ir iš 12.

    • 2022-07-28T16:10:02+03:00

      Ok, pasitaisysiu, pasirodo ne 20k darbo vietų, bet 2200, tik atlyginimas ne 2k€, o 3,5k€, tai bus 65 mln. eurų tik iš darbo užmokesčio mokesčių. Vis tiek daugiau, nei nuostoliai iš vežimų.

    • 2022-07-28T16:11:13+03:00

      patikėjau:) Nenusukime temos į lietuvius išdavikus, kalbame apie trečių šalių šnipų infiltravimą. Paaškinkite, kodėl taip operatyviai ir gerai dirbantis saugumas: įsileido ir leido suteikti politinį prieglobstį visiškam KGB agentui Šaričiui? Sakote, Šaričius turėjo kažkokios tai vakarų organizacijos rekomendaciją? o tai ką tada tikrino operatyvus ir geras LT saugumas?; BY mergina, dirbanti IT, įdavinėjusi BY KGB žmones - išsiaškino ir paviešino BY opozicija, ką tikrino apie šia IT merginą LT saugumas?; iš lietuvos į bulgariją išskrido vienas iš trijų (hiperbolizuoju:) mūsų privačių lėktuvų - kur buvo mūsų operatyvus saugumas? Protasevičiui mūsų greitas saugumas leido skristi reisu per BY teritoriją (čia po to, kai Estijoje buvo pagrobtas estų saugumo pareigūnas)? ir jūs sakote, kad va šitas mūsų saugumas gali patikrinti 12-20 tūkstančių veidų? skamba kažkaip kaip saviįtaiga.

    • 2022-07-28T16:22:21+03:00

      nesakau, bet tema yra apie trečiųjų šalių atvykėlius ir tarp jų infiltruotus KGB agentus ir šnipus, taip kad nenukrypstam nuo temos. O dėl LT valstybinių IT sistemų ir RU softo visiška tiesa, jau 2008 ir 2014 m. spauda rašė, kad pvz. Lietuvos policija, Lietuvos bankas, VMI ir kitos valstybinės kontoros naudoja rusišką softą, už lango 2022 m., netikrinau, bet spėju kad padėtis nepasikeitusi arba mažai pasikeitusi.

    • 2022-07-28T17:30:57+03:00

      Matosi, kad tamstai nelabai sekasi su matematika. Su prielaidomis taip pat nekas, kaip ir su prognozėm. Labai panašu į URM demaršą su Taivanu ir Kinija:) Gal vertėtų pabandyti jėgas labiau meninėje srityje?

    • 2022-07-28T18:06:12+03:00

      mentalitetas skiriasi labai. Lietuviai klaiskiniai šiaurės eropiečiai (nemaišyti su skandinavais, nors tai ir artima. Mus priskiria ugrofiniškam mentalitetui) baltarusiai slavai, plus dar iš tokios šalies.

    • 2022-07-28T19:28:34+03:00

      Tai vienetiniai ir beprecidentiniai atvejai. Kazka pritempti visada rasi. Ir parodyk nors viena istaiga ar kompanija, kuri savo darba butu atlikusi visa laika ir be klaidu. I provokacijas saugumas reaguoja greitai.

    • 2022-07-28T21:03:05+03:00

      Trašos yra nuostolis o ne nauda.

    • 2022-07-29T18:53:04+03:00

      Nesipainiokime definicijose. Precedentas - (lot. praecedens, kilm. praecedentis): 1. faktas ar įvykis, galintis būti pavyzdys ar pateisinimas kitiems panašiems. Atkreipkite dėmesį, kad vienaskaitinis įvykis, ne įvykiai (ir ne precIdentas, o precEdentas). Taigi jau po pirmojo įvykio (precedento) saugumas turėjo maksimaliai įsitempti, ir jokių kitų įvykių net neturėjo būti. O buvo, t.y. priešiškos valstybės toliau vykdė ir realizavo savo numatytas operacijas, o mūsų saugumas miegojo. Ir tai įrodo, kad kažko saugumui trūksta. Ir jūs pats atsakote - “į provokacijas reaguoja”. Šiuo atveju kalbant apie srautą rytų slavų į mūsų šalį, saugumas turi dirbti ne su “reakcija į provokacijas”, o su prevencija. Bet deja, tam kad būtų dirbama prevenciškai, reikia turėt intelekto, kurio mūsų saugumo veiksmuose deja nesimato.

  • 2022-07-28T08:48:26+03:00

    Del prieinamo NT trukumo vietinis jaunimas dar labiau emigruos, o vilnius toliau virs ruskynu kur lt kalba pataps visiška retenybe.

    • 2022-07-28T08:56:20+03:00

      Ir galiausiai bus galima Vilnių išvaduot nuo neo nacių… good days ahead

    • 2022-07-28T09:23:57+03:00

      Tai, kad neemigruoja tas jaunimas. :)

    • 2022-07-28T09:50:22+03:00

      Prieinamo NT paduos labai greitai, kai tik tiekimo rinkos stabilizuosis. Iš esmės jei dabar iš tiesų bus recesija, tai Vilnius labai sparčiai pradės augti, NT statys daug, medžiagos pigios, darbo jėga iš rajonų gal kiek atpigs, ir nukris NT kainos. Kur statyti Vilniuje vietos dar apstu. Miesto plotas kaip Paryžiaus, o gyventojų turbūt 4x mažiau.

    • 2022-07-28T10:19:36+03:00

      per recesija statys daug NT :D ok dabar jau viska maciau

    • 2022-07-28T10:57:25+03:00

      Jei krize uzeis tai statybos stos, bet visas kaimas ir varguoliai tures dingti is sostines nes be darbo sunku uz nuoma moket. Taip ir nuoma ir NT nupigs.

    • 2022-07-28T12:48:49+03:00

      Jei trūksta žinių ir supratimo, tai nereiškia, kad esi kaime protingiausias. Artimas pavyzdys 2008-2012 metai Londonas - visoje JK statybos krito, Londone buvo statybų šuolis. Recesija yra BVP mažėjimas. BVP mažėja ne visuose sektoriuose proporcingai, ir esant recesijai regione, net nereiškia, kad Lietuvos BVP trauksis. Įprastai krizių metu mūsų eksportas sparčiai auga. Anksčiau turėjome mažą eksporto bazę, dabar jinai stipriai išaugus, tai ir augimo poveikis BVP kitas. Anksčiau neturėjome verslo paslaugų sektoriaus beveik, dabar jis didžiulis. Taip kad taip, gali būti recesija regione, ar net Lietuvoje, o Vilniuje statybos varyti tokiais tempais, kaip dar niekada nevarė, ir pirkimas NT varyti - kaip niekada nevarė. Krizės metu šiaip žmonės iš regionių į didžiuosius miestus migruoja.

    • 2022-07-28T13:28:02+03:00

      pritariu 100%

    • 2022-07-28T14:41:36+03:00

      2008 dar matomai pas mama gyvenai ir nezinai kas nuomos rinkoj daresi.

    • 2022-07-28T16:08:30+03:00

      Lietuvoje ar Londone? Ir puikiai žinau, už komunalinius galėjai butą gauti. Nes dar ir ruskiai dujų kainą vienašališkai pakeitė, ir NT daug laisvo turėjome, nes paskolas dalino po 120% nuo įsigijimo (net ne nuo vertės). Ir kaip tai susiję su tuo ką pasakiau?

    • 2022-07-28T17:19:13+03:00

      Jo, Londonas tikrai labai artimas pavyzdys Vilniui. Beje, gal turi nuoroda kur butu galima pamatyti 2008-2012 metu statybu suoli Londone?

  • 2022-07-28T10:46:47+03:00

    Keistas Kauno žemėlapis - kokio Transunion (~250 žmonių, pusė IT) išvis nėra, Cujo AI daugiau Kaune sėdi, nei vln (nepaisant registracijos), Visma Kaune šimtuką irgi turėtų turėt ir t.t.

  • 2022-07-28T21:06:01+03:00

    Iš vienos pusės suprantamas nerimas dėl lietuvių kalbos, KGB agentų, iš kitos pusės vis geriau nei musulmonai. Išeitis viena, kelkime ekonomiką ir dauginkimės mieli lietuvaičiai.

  • 2022-07-28T21:33:15+03:00

    baltarusių KGB keliasi į Vilnių ir juokiasi iš kvailų lietuvių, kuriems baltarusiai - tai Tapino paveisklėlis. Atsipekėkit. Ten 80 proc. - putlerio šalininkai.

  • 2022-07-28T23:09:40+03:00

    Gerai pamąsčius, nedidelis tas pasirinkimas mūsų žemės lopinėliui - arba pirmoji lenkų kalba, arba antroji rusų kalba, jei apskritai okupacijos protarpiais pavyksta išvengti...

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791