2025-02-13 05:45

Išorinis Klaipėdos uostas prisimintas dar nespėjus jo pamiršti

Teodoro Biliūno / BNS nuotr.
Teodoro Biliūno / BNS nuotr.
2021 m. tuomečių politikų įšaldyta Klaipėdos išorinio uosto idėja po sėkmingų 2024 m. krovos rezultatų ir Seimo rinkimų, regis, vėl išleido naują daigą. Tačiau kol Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija valdžią ragina žiūrėti gerokai į priekį ir pratina prie didelės uosto transformacijos idėjos, situacija vos per kelerius metus gerokai pasikeitė išorinio uosto nenaudai.

Naujo išorinio uosto idėją Klaipėdoje besilankiusiam naujajam susisiekimo ministrui Eugenijui Sabučiui sausio pabaigoje išsakė Algis Latakas, Klaipėdos uosto direkcijos vadovas, o kiek plačiau naujų plotų krovai poreikį jis paaiškino ir kalbėdamas VŽ podkaste.

„Žiūrint iš uosto perspektyvos, šio uosto tikrai reikėtų. Mums reikalingos naujos teritorijos. Norint, kad uostas dirbtų ne vien tik Lietuvos pramonei, bet galėtų aptarnauti ir visą regioną, transšipmentą (krova iš laivo į laivą – VŽ) ir konkuruoti su Lenkijos uostais, kurie vystosi beprotiškai, konkuruoti su tais pačiais Europos uostais, reikia turėti teritorijas, kurios būtų patrauklios, kur būtų geras gylis, kur būtų plotas ir kur būtų galima tą krovinį pritraukti“, – nurodė A. Latakas.

52795
130817
52791