Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-05 12:56
2025-08-07 20:20
2025-07-29 16:37
2025-07-04 15:01
2025-06-29 19:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Chris'ui: Jei jau grynini, tai grynini iki galo. Tesla vertė: 600 Mlrd. Toyota vertė: 250 Mlrd. CATL vertė: 200 Mlrd. Dar pridėk visas kitas papildomas Teslos veiklas ir jų investavimo vektorius. Ką gausi? Be to, tavo "faktas" kad Tesla baterijos yra nekonkurencingos yra juokingas melas. Vien Kalifornijoj jau stato kelis visus rekordus mušančius parkus. 720MWh, 400MWh, 300MWh. Su Teslos baterijom...
Kodel nekonkurencingos?
Todel kai siunti uzklausa CATL, LG Chem, Teslai ir kitiems, Teslos oferis yra ~12% brangesnis. Luktelkit kol lietuviskas "Energy Cell" apsipirks ir pamatysit kieno baterijos ten bus.
Tik kažkodėl Tesla stato didžiausius pasaulyje industrinius parkus. Matomai jau tuoj tuoj bankrutuos. Nežinau iš kur siuntei užklausą, ir kokio dydžio, bet akivaizdu kad daugeliui tinka. Gal ilgesnis garantinis laikas, gal aptarnavimas, gal dar kas. Lietuviškas projektas jau tik vidutinio dydžio. Jau nekalbant apie tai, kad Tesla gamina pigiausias auto baterijas.
Ne kazkodel - o tam kad Muskas nepaliktu calfornios. Lietuvoje dar zinoma kaip pakisa, kysis, vokelis, patepimas, otkatas, brendzio dezute, interesas ir t.t.
Tu gal baik vieną kartą meluoti. O gal neturi jokių faktų ir čia bandai pritempti ir sukurti savo teorijas. Muskas jau išsikraustė į Teksasą ir ten stato kitas gamyklas. Taip pat, Australija turi 300MWh ir 200MWh Teslos baterijas. Taip pat, Tesla gamina pigiausias auto baterijas, kokia 10% pigesnės nei konkurentų. Sakai industrinės baterijos daug brangesnės, ir net nekonkurencingos. Tai prašom pateikti nors vieną skaičių kuris patvirtintų tavo alternatyvius "faktus".
Giliai ikvepk, nusiramink, prasom be isteriju. Taip, Muskas, kaip fizinukas persikele, bet Teslos HQ liko californijoje ir toliau moka ten mokescius. Ar aisku? Galim si klausima uzdaryt? Toliau - as negaliu cia viesai konfidencialiu komerciniu pasiulymu pateikti, teks arba patiketi arba paciam info susirasti, bet deja Tesla yra vieni brangiausiu bateriju gamintoju. Ne veltui 4/5 bateriju pagaminama kinu. Na, o pabaigai tu man pirma pateik "faktus" apie "kokia 10%", o tada is manes irodymu prasyk. Nenoriu griauti tavo iliuziju, bet doze realybes nepakenks.
Dėl kinų, skamba gana logiškai. Mano duomenys/straipsnis gal kiek pasenęs, metų senumo. Dėl pakišų nesu įtikintas, nes baterijas pirko ir instaliuoja privačios biržoje kotiruojamos bendrovės. Be to, perkraustyti talentą iš Kalifornijos būtų labai sunku/brangu. Sakyčiau mažai reali tamstos teorija.
Chris'o komentaras, į užmarštį nukeliavusiame straipsnyje: "Na va, issigryninome - Tesla vertinga del savo bateriju. Ar galite pagalvoti kiek tuomet verta kokia Northwolt, kuri fokusuojasi vien i baterijas? Arba CATL, arba LG Chem? Pala o kokie siu imoniu P/E daugikliai, lyginant su TESLA akcijos uz dyka. P.s. TESLA baterijos jau siandien nera konkurencingos nei kaina, nei savo techniniais parametrais su LG ir CATL, kuomet kalba eina apie large scale baterijas skirtas energetikai."
Nežinau kaip ten su LG konkurencingumu, bet LG elementai ką tik baigėsi didžiuliais Hyundai ir GM atšaukimais su $2B vertės akumuliatorių keitimu. Tesla tai kaip tik komentavo - LG akumuliatoriai turi konstrukcinę problemą, dėl kurios yra linkę plėstis, kas galiausiai lemia savaiminius užsidegimus. Tesla yra daug toliau už konkurentus.
gudrus Elonas, dar papildomai uždirbs, pardavinėdamas adapterius, be to, per atsisiunčiamus apsus gaus duomenis apie milijonus kitų brandų EV turėtojų. Bet gerai, nuleis Europoje iš kosmoso aukštybių Ionity su ta 0,79 kwh kainodara. Gaila, kad Kaune labai jau užsitesė tų superchargerių įrengimas, matyt, per mažai oficialių Teslų accountų pas mus jis dar mato. Gal po šio spręndimo bent Vilniuje ir Klaipėdoje dar superchargerių po kokį 15 kolonėlių atsiras
Kiek dar laiko šitas "plėstis" triukas veiks ant investuotojų bandos..? 🤦♂️
Chris'as sumaišė savikainą ir galutinio produkto kainą. Teslos baterijų savikaina yra žemiausia rinkoje, tačiau dėl augančio poreikio, jų tiesiog nespėja pagaminti pakankamai, todėl galutinio produkto kaina yra tokia kokia yra. Būtent todėl Tesla uždirba daugiau už kitus ir tas atotrūkis tik didėja.