Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-05 12:56
2025-08-07 20:20
2025-07-29 16:37
2025-07-04 15:01
2025-06-29 19:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
O krovininių bus?
Galės valdininkai pirkti
Verslininkus kurie uzeina i toki auto salona galima automatiskai apmokestinti 50 proc. pajamu mokesciu, nes matosi, kad nebeturi kur pinigu deti
Išbuožint tuos visus verslininkus reikia. Atimti viską ką turi ir už tuos pinigus nupirkti kiekvienam kas alų mėgsta vakarais pagert, bet į darbą ryte nelabai mėgsta - po tokią mašiną. Tsakant tvarka bus tovarišči...
Neužteks tokioms. Po Žigulio plakatą virš sofos pasikabinti
Sumaisei apsus, cia me LRytas
Vienas geriausiu komentaru šiais metais :)
Darbininkų klasė vėl pakils! Mirtis buržujams! - idiotas :D
Nesuprantu, ar as rasiau, kad reikia atiduoti? Tuos pinigus galima skirti reinvesticijai, gamybos ar paslaugu modernizavimui. O uz puikybe reiktu susimoketi ir brangiai. Tokie daiktai neprisideda prie visuomenes geroves, tik tersia darbsciu verslinku varda
Nu kaip teršia? Dirbo žmogus, užsidirbo. Nusipirko. Pavydi? Tada drausti reikia ir BMW. Išvis palikti leidžiamus tik VW e-up klasės automobilius, kablukus ir mikroautobusiukus. Asmeninėms reikmėms tik ekonominės klasės maži. Apmokestinimą tvarkyti reikia, bet ne pagal automobilio brand'ą.
Prasideda pasakos...zmogus dirbo...Is savo patirties galiu pasakyti, kad jei zmogus tikrai dirba versle, o ne bando kazka nusmaugti, apgauti, sukombinuoti, tikrai neleis savo uzdarbio ant blizganciu skarbonkiu. Paskui visi verslini kai sumaunami ant vieno kurpaliaus ir viesai nuplakami aiksteje
Ar teko pačiam turėti verslą? Ar verslas atidaromas tam, kad TIK prisidėti prie visuomenė gerovės, ar tam, kad žmogus (verslininkas) nori įgyvendinti savo brangias svajones ir steigia verslą tam, kad tenkinant visuomenės poreikius susikrautų sau turtus? Jei verslininkas neturi ambicijų siekti gerovės sau, tai jis automatiškai neplės verslo = nekurs darbo vietų = sumokės mažiau mokesčių = daugiau (ne tokių verslių) žmonių neturės darbo. Tad užduokite sau klausimą - koks verslininkas prisideda daugiau prie visuomenės gerovės - tas, kuris nori nusipirkti prabangų automobilį ir galvoja kaip išplėtoti verslą įdarbinant 500-1000 žmonių, ar tas, kuriam užtenka "surudijusios škodos" ir dirba vienas sau?
As turiu versla jau 20 metu. Reikia daug dirbti, daugiau negu samdomam. Po viso to net nekyla minciu pirkto nauja skarbonke ir puikuotis ja kaip kokia bezdzione
subsidijinių pašalpinių rojus
Subsidijas ėmė mažoji dalis verslo. Ir didelė dalis verslo išgyvena geriausius laikus dėl paklausos, tiesa, galvos skausmas tiekimas.
Rolsų atstovybės verkiant reikia o šiaip sėkmės
:)))
Aston Martin beviltiškai atsilieka visur - technologijose, SUV modelio atsiradime, listinguotis biržoje, etc. Net saloną sugebėjo atsidaryti per vėlai, kai jau visą paramą dėl covid išdalino ir išleido :)
Taigi gerai, kad dar vienas brand'as atėjo į Lietuvą. Labai gerai. Nesuprantu, kodėl reikia pykti :) Ladies and gentlemen, start your engines.
pasivazines Vilniaus gatvemis menesi ir jau galima bus remontuoti pakaba
Lauksim rezultatų. 15 vnt. nėra didelis, bet žinant, kad tai AM- labai optimistinis skaičius sakyčiau.
Pasiklausė Aston Martin gamintojai Rusijos TV laidų, taip pat ir lietuviškų "profsąjungų" mergelių koks neišpasakytas skurdas Lietuvoje ir nutarė, kad jau laikas atidaryti Aston Martin saloną Vilniuje. Viskas dėl to skurdo.
pirmyn, subsidijų gavėjai, išalkusi minia, pirmyn! ;-DDD
MAnau gamintojas turėtų greitai prisitaikyti prie rinkos sąlygų ir pasiūlyti Lietuvai krovinių Aston Martin versijų,kad piliečiai galėtų susigrąžinti PVM ,gauti kompensacijas😆😀
Anglišką automobilį turi ,tai pažysti visus meistrus ir jų vardus atsimeni.