Kas tai? Prekės ženklas

Dvyniai drakonai: nuo džipų JAV armijai iki perkamiausių SUV

Publikuota: 2018-03-08
2017 m. rugsėjį Frankfurto parodoje debiutavęs 4-os kartos „Rexton“ iš karto pastebėtas vertinančių tikrus visureigius – jo pardavimai Europoje pernai šoktelėjo 19%.
2017 m. rugsėjį Frankfurto parodoje debiutavęs 4-os kartos „Rexton“ iš karto pastebėtas vertinančių tikrus visureigius – jo pardavimai Europoje pernai šoktelėjo 19%.

Ketvirtoji pagal dydį Pietų Korėjos automobilių gamintoja „SsangYong Motor“ prieš daugiau kaip 60 metų veiklą pradėjo gamindama ištvermingus džipus JAV armijai, o dabar jos visureigiai puikuojasi daugiau kaip 120 šalių keliuose ir pelno įvairius titulus. 

„SsangYong“ veikla prasidėjo nuo dviejų kompanijų įkūrimo: 1954 m. „Ha Dong-hwan Motor Workshop“ ir 1962 m. „Dongbang Motor“, kurios susijungė 1963 m. Tuomet be JAV armijai reikalingų ypač ištvermingų džipų kompanija ėmė gaminti sunkvežimius bei autobusus, o vėliau – ir specialios paskirties automobilius, atitinkančius ypatingus reikalavimus, pvz., gaisrininkams–gelbėtojams.

Besikeičiant kompanijos savininkams kelis kartus buvo keičiamas ir jos pavadinimas. Kol galiausiai 1988 m. (Drakono metai pagal kinų kalendorių) ją įsigijo „SSangYong Business Group“ ir pavadinimą pakeitė į „Dvyniai drakonai“ – „SsangYong“. Juos stilizuotai simbolizuoja ir šios kompanijos logotipas: į dangų kylantys du drakonai. 

„Daimler-Benz“ įtaka 

1991 m. į „SsangYong“ investavusi Vokietijos kompanija „Daimler-Benz“ bendradarbiavo vystydama technologijas, vadybą ir pardavimus. Bendradarbiavimas ypač daug įtakos turėjo korėjiečiams vystant padidinto pravažumo automobilius (SUV) su „Mercedes-Benz“ technologija, o taip pat lengvąsias komercinio transporto priemones ir prabangius keleivinius automobilius bei dyzelinius ir benzininius variklius. Bendrovė gamino to meto aukščiausios technologinės klasės automobilius, o juos realizuodama turėjo galimybę pasinaudoti Vokietijos kompanijos valdomu pardavimo tinklu bei infrastruktūra.

Kaip tik tą dešimtmetį pasaulyje ėmė augti SUV paklausa. „SsangYong“ visureigis „Musso“, kuriuo pirmiausia prekiauti pradėjo „Mercedes-Benz“, tapo konkurentu pačios Vokietijos kompanijos gaminamiems panašiems modeliams. Todėl „Daimler-Benz“ korėjiečių visureigiu nustojo prekiauti. „SsangYong“ dar ilgus metus skabė bendradarbiavimo su vokiečiais vaisius: naudojo Vokietijos kompanijos dizainus, variklius ir transmisiją daugelyje modelių, pvz., antros kartos „Korando“, „Rexton“. 

Naujas dvynių drakonų pakilimas 

Po pasaulį nuniokojusios ekonominės krizės, kuri paveikė ir korėjiečių kompaniją, 2010 m. į „SsangYong Motor“ investuoja Indijos automobilių ir kito transporto gamybos milžinė „Mahindra & Mahindra“. Tai kompanijai suteikė ypatingų jėgų modernizuojant gamybą, o jos SUV modeliai šiandien tapo galvos skausmu konkurentams. „SsangYong“ pardavimai namų rinkoje kyla aštunti metai iš eilės, o didysis SUV „Rexton“ ir kompaktinis SUV „Tivoli“ tapo perkamiausi savo klasėse. Pernai iš viso parduota daugiau kaip 143.000 automobilių.

Beje. „SsangYong“ komanda šiemet po 9 metų pertraukos su „Tivoli“ startavo garsiajame Dakaro ralyje. Ispano Oskaro Fuertes vairuojamas lenktyninis „Tivoli DKR“ savo kategorijoje užėmė antrą vietą, o kelias dienas net pirmavo.

„Ne Dakarui skirtas grakštusis „Tivoli“ mėgstamas ir kelionėse didmiesčiuose, ir į gamtą – net ir ten, kur baigiasi keliai. Jo 170 mm prošvaisa, o ypač visų varančiųjų ratų sistema leidžia pasiekti net atokiausius gamtos kampelius, – pasakoja Tomas Ravinskas, „SsangYong“ atstovo Lietuvoje UAB „Autoverslo automobiliai“ komercijos direktorius. – Šis itin vykęs, kokybiškomis salono medžiagomis džiuginantis „SsangYong“ modelis Vakaruose pripažįstamas kaip pigiausias miesto klasės visureigis, puikiai suderinęs kainos ir kokybės santykį“.

Daugiau kaip 75 metus automobilių vertę vartotojams atskleidžianti Didžiosios Britanijos kompanija CAP HPi modeliui „Tivoli“ 2017 m. suteikė nominaciją kaip pigiausio SUV dyzelio, kurį verta vairuoti – „Cheapest diesel SUV to run“.

Brangiausia „Tivoli“ versija „Quartz“ su dyzeliniu 1,6 l 84 kW varikliu, automatine pavarų dėže, visų varančiųjų ratų sistema (4WD) ir gausia komplektacija Lietuvoje kainuoja vos 20.000 EUR. Jį pasirenka praktiški pirkėjai, kurie vertina ir tai, kad automobiliui suteikiama net 5 metų garantija neribojant ridos. 

Įvertinta ištvermė ir ištikimybė 

Visi „SsangYong“ visureigiai pasižymi ištverme bei vilkimo galia. Tačiau šia savybe savo klasėje išskirtinis „Korando“: su 2,2 litro 178 AG (131 kW) dyzeliniu varikliu, išvystančiu net 400 Nm (1.400–2.800 aps./min) sukimo momentą, gali tempti 2.000 kg masės krovinį (priekabą su stabdžiais). Vilkimo galią ypač vertinantys Didžiosios Britanijos namelių ant ratų klubo (The Caravan and Motorhome Club) nariai modelį „Korando“ šiemet jau išrinko geriausiu pagal tempimo savybes – suteikė titulą „Towcar of the Year 2018“. Didžiausio Europoje tokio klubo nariai, kurių yra daugiau kaip 350.000, rinkimus organizavo 35-ą kartą, o „Korando“ varžėsi su 20-ies gamintojų 44 modeliais.

Pernai rugsėjį įtakingoje automobilių pramonės parodoje „Frankfurt Motor Show“ debiutavęs 4-os kartos „Rexton“ modelis į ją atvyko... iš gamyklos Pyeongtaek mieste, nuvažiavęs daugiau kaip 13.000 km per 10 valstybių, tarp jų – ir Lietuvą. Vitoldas Milius, vienas iš 30 Europos žurnalistų, kuris vairavo visureigį ekspedicijoje „Rexton Trans Eurasia Trail“, komentavo, kad „nepriekaištingos vairavimo savybės ir ergonomiškas „Rexton“ interjeras ilgą kelionę pavertė lengva ir komfortabilia, o konstrukcijoje naudojamas ypač didelio stiprumo plienas užtikrino puikų ir patogų važiavimą bekelėse, padėjo išvengti kelio triukšmo ir vibracijos“.

Beje, p. Ravinskas atkreipia dėmesį, kad „Rexton“ yra vienas iš nedaugelio vis dar tikrų visureigių, nes tebegaminamas rėminis ir iš ypatingos kokybės plieno. Pasirodžius naujos kartos modeliui jo pardavimai Europoje pernai, palyginti su 2016 m., šoktelėjo 19%. Šiam ir kitiems „SsangYong“ modeliams suteikiama 5 metų garantija neribojant ridos.

FOTOGALERIJA SUV (9 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dievo Motinos katedrai verslas aukoja milijonus

Nacionaline tragedija vadinamas Paryžiaus Dievo Motinos katedros gaisras sujaudino ne tik tikinčiųjų širdis.

Laisvalaikis
12:52
Futurologas Ch. Kutarna: naujame pasaulyje senos tiesos negalioja Premium

Futurologas dr. Chrisas Kutarna į interviu atvyko beveik parą keliavęs iš Naujosios Zelandijos – per Dohą, o...

Laisvalaikis
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
Paryžiaus katedra: kas prarasta ir kas laukia 7

Pirmadienio vakarą Paryžiaus Dievo Motinos katedrą niokojusį gaisrą pavyko numalšinti. Nors sudegė visas...

Laisvalaikis
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 8

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
Graikija ir Turkija turistams atvers senovinių laivų sudužimo vietas

Graikija ir Turkija turistams – nardytojams rengiasi atverti naujus povandeninės archeologijos lobynus.

Paslaugos
2019.04.15
Kelionės verslo reikalais – ne į sveikatą 1

Darbo reikalais dažnai keliaujantys žmonės retai kalba apie tokių išvykų romantiką, jiems tai – neišvengiama...

Laisvalaikis
2019.04.14
1940-ųjų ruduo – kelias į „Barbarossą“ Premium

Vos spėjus Vokietijai sutriuškinti Prancūziją ir išmesti iš žemyno britus, 1940 m. vasarą pasaulis ėmėsi...

Verslo klasė
2019.04.13
Savaitgalis Birštone: ką aplankyti ir kokių pramogų siūlo kurortas 5

Birštoną galima vadinti etaloniniu sėkmės pavyzdžiu: dar prieš penkerius metus kaip galimą kurortą poilsiui...

Laisvalaikis
2019.04.13
„Vero Cafe“ tinklo savininkai: krizė – geras laikas pradėti verslą Premium 4

Skamba kiek makabriškai, tačiau yra verslų, kuriuos pradėti geriausias laikas buvo per 2007–2008 m. finansų...

Laisvalaikis
2019.04.12
Mokslininkai nufotografavo juodąją skylę 1

Mokslininkams pirmą kartą pavyko nufotografuoti juodąją skylę, kurią jie aptiko tolimoje galaktikoje M87. Šį...

Laisvalaikis
2019.04.10
VGTU architektūros studentai laimėjo tarptautinį konkursą

Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) architektūros magistrantūros studentai tapo 3-iojo...

Laisvalaikis
2019.04.10
NASA išrinko 3 geriausius Marso buveinių projektus 4

JAV kosmoso tyrimų agentūra NASA išrinko tris konkurso „3D-Printed Habitat Challenge“ finalininkus, kurių...

Laisvalaikis
2019.04.09
Naujas vartojimo standartas – gyvenimas be atliekų Premium 5

Ar galite pasakyti, kokį nešiojamąjį kompiuterį įsigijęs padarysiu mažiau žalos aplinkai? Kaip rinkti šunų...

Laisvalaikis
2019.04.08
Švietimas: kaip mokytojai gali pamatyti pusiau pilną stiklinę

Jolanta Lipkevičienė daug pinigų neuždirba. Tačiau rytais ji keliasi su džiaugsmu ir skuba į darbą mokykloje.

Verslo klasė
2019.04.07
Pakalbėkim apie meną: apgaulingos Meliuzinos vilionės

„Lewben Art Foundation“ (LAF) rubrikoje „Savas kambarys“ šį kartą pristatoma menininkė Laisvydė Šalčiūtė ir...

Laisvalaikis
2019.04.07
A. Puklevičius: Vakcina nuo smegenų skystėjimo 42

Annie Dillard savo knygoje „Pilgrim at Tinker Creek“ („Piligrimas prie skardininko upelio“) pasakoja apie...

Verslo klasė
2019.04.07
Kūrybiškai derlingi metai būna kartą gyvenime 1

Mokslininkai tikina išsiaiškinę, kad žmogaus gyvenime yra trumpas laikotarpis, kai jis gali sugalvoti pačius...

Laisvalaikis
2019.04.06
Egipto kurortuose nuo vasaros atsiras naujų draudimų 1

Į populiarius prie Raudonosios jūros įsikūrusius Egipto kurortus skverbiasi „žaliojo turizmo“ mada. Egipto...

Paslaugos
2019.04.06
Roko legendos grįžta „pensininkų koncertui“ 1

Mažai ką stebina, kai praeityje garsios atlikėjų grupės, su fanfaromis pareiškusios apie iširimą, po kelerių...

Laisvalaikis
2019.04.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau