Kas tai? Prekės ženklas

Dvyniai drakonai: nuo džipų JAV armijai iki perkamiausių SUV

Publikuota: 2018-03-08
2017 m. rugsėjį Frankfurto parodoje debiutavęs 4-os kartos „Rexton“ iš karto pastebėtas vertinančių tikrus visureigius – jo pardavimai Europoje pernai šoktelėjo 19%.
2017 m. rugsėjį Frankfurto parodoje debiutavęs 4-os kartos „Rexton“ iš karto pastebėtas vertinančių tikrus visureigius – jo pardavimai Europoje pernai šoktelėjo 19%.

Ketvirtoji pagal dydį Pietų Korėjos automobilių gamintoja „SsangYong Motor“ prieš daugiau kaip 60 metų veiklą pradėjo gamindama ištvermingus džipus JAV armijai, o dabar jos visureigiai puikuojasi daugiau kaip 120 šalių keliuose ir pelno įvairius titulus. 

„SsangYong“ veikla prasidėjo nuo dviejų kompanijų įkūrimo: 1954 m. „Ha Dong-hwan Motor Workshop“ ir 1962 m. „Dongbang Motor“, kurios susijungė 1963 m. Tuomet be JAV armijai reikalingų ypač ištvermingų džipų kompanija ėmė gaminti sunkvežimius bei autobusus, o vėliau – ir specialios paskirties automobilius, atitinkančius ypatingus reikalavimus, pvz., gaisrininkams–gelbėtojams.

Besikeičiant kompanijos savininkams kelis kartus buvo keičiamas ir jos pavadinimas. Kol galiausiai 1988 m. (Drakono metai pagal kinų kalendorių) ją įsigijo „SSangYong Business Group“ ir pavadinimą pakeitė į „Dvyniai drakonai“ – „SsangYong“. Juos stilizuotai simbolizuoja ir šios kompanijos logotipas: į dangų kylantys du drakonai. 

„Daimler-Benz“ įtaka 

1991 m. į „SsangYong“ investavusi Vokietijos kompanija „Daimler-Benz“ bendradarbiavo vystydama technologijas, vadybą ir pardavimus. Bendradarbiavimas ypač daug įtakos turėjo korėjiečiams vystant padidinto pravažumo automobilius (SUV) su „Mercedes-Benz“ technologija, o taip pat lengvąsias komercinio transporto priemones ir prabangius keleivinius automobilius bei dyzelinius ir benzininius variklius. Bendrovė gamino to meto aukščiausios technologinės klasės automobilius, o juos realizuodama turėjo galimybę pasinaudoti Vokietijos kompanijos valdomu pardavimo tinklu bei infrastruktūra.

Kaip tik tą dešimtmetį pasaulyje ėmė augti SUV paklausa. „SsangYong“ visureigis „Musso“, kuriuo pirmiausia prekiauti pradėjo „Mercedes-Benz“, tapo konkurentu pačios Vokietijos kompanijos gaminamiems panašiems modeliams. Todėl „Daimler-Benz“ korėjiečių visureigiu nustojo prekiauti. „SsangYong“ dar ilgus metus skabė bendradarbiavimo su vokiečiais vaisius: naudojo Vokietijos kompanijos dizainus, variklius ir transmisiją daugelyje modelių, pvz., antros kartos „Korando“, „Rexton“. 

Naujas dvynių drakonų pakilimas 

Po pasaulį nuniokojusios ekonominės krizės, kuri paveikė ir korėjiečių kompaniją, 2010 m. į „SsangYong Motor“ investuoja Indijos automobilių ir kito transporto gamybos milžinė „Mahindra & Mahindra“. Tai kompanijai suteikė ypatingų jėgų modernizuojant gamybą, o jos SUV modeliai šiandien tapo galvos skausmu konkurentams. „SsangYong“ pardavimai namų rinkoje kyla aštunti metai iš eilės, o didysis SUV „Rexton“ ir kompaktinis SUV „Tivoli“ tapo perkamiausi savo klasėse. Pernai iš viso parduota daugiau kaip 143.000 automobilių.

Beje. „SsangYong“ komanda šiemet po 9 metų pertraukos su „Tivoli“ startavo garsiajame Dakaro ralyje. Ispano Oskaro Fuertes vairuojamas lenktyninis „Tivoli DKR“ savo kategorijoje užėmė antrą vietą, o kelias dienas net pirmavo.

„Ne Dakarui skirtas grakštusis „Tivoli“ mėgstamas ir kelionėse didmiesčiuose, ir į gamtą – net ir ten, kur baigiasi keliai. Jo 170 mm prošvaisa, o ypač visų varančiųjų ratų sistema leidžia pasiekti net atokiausius gamtos kampelius, – pasakoja Tomas Ravinskas, „SsangYong“ atstovo Lietuvoje UAB „Autoverslo automobiliai“ komercijos direktorius. – Šis itin vykęs, kokybiškomis salono medžiagomis džiuginantis „SsangYong“ modelis Vakaruose pripažįstamas kaip pigiausias miesto klasės visureigis, puikiai suderinęs kainos ir kokybės santykį“.

Daugiau kaip 75 metus automobilių vertę vartotojams atskleidžianti Didžiosios Britanijos kompanija CAP HPi modeliui „Tivoli“ 2017 m. suteikė nominaciją kaip pigiausio SUV dyzelio, kurį verta vairuoti – „Cheapest diesel SUV to run“.

Brangiausia „Tivoli“ versija „Quartz“ su dyzeliniu 1,6 l 84 kW varikliu, automatine pavarų dėže, visų varančiųjų ratų sistema (4WD) ir gausia komplektacija Lietuvoje kainuoja vos 20.000 EUR. Jį pasirenka praktiški pirkėjai, kurie vertina ir tai, kad automobiliui suteikiama net 5 metų garantija neribojant ridos. 

Įvertinta ištvermė ir ištikimybė 

Visi „SsangYong“ visureigiai pasižymi ištverme bei vilkimo galia. Tačiau šia savybe savo klasėje išskirtinis „Korando“: su 2,2 litro 178 AG (131 kW) dyzeliniu varikliu, išvystančiu net 400 Nm (1.400–2.800 aps./min) sukimo momentą, gali tempti 2.000 kg masės krovinį (priekabą su stabdžiais). Vilkimo galią ypač vertinantys Didžiosios Britanijos namelių ant ratų klubo (The Caravan and Motorhome Club) nariai modelį „Korando“ šiemet jau išrinko geriausiu pagal tempimo savybes – suteikė titulą „Towcar of the Year 2018“. Didžiausio Europoje tokio klubo nariai, kurių yra daugiau kaip 350.000, rinkimus organizavo 35-ą kartą, o „Korando“ varžėsi su 20-ies gamintojų 44 modeliais.

Pernai rugsėjį įtakingoje automobilių pramonės parodoje „Frankfurt Motor Show“ debiutavęs 4-os kartos „Rexton“ modelis į ją atvyko... iš gamyklos Pyeongtaek mieste, nuvažiavęs daugiau kaip 13.000 km per 10 valstybių, tarp jų – ir Lietuvą. Vitoldas Milius, vienas iš 30 Europos žurnalistų, kuris vairavo visureigį ekspedicijoje „Rexton Trans Eurasia Trail“, komentavo, kad „nepriekaištingos vairavimo savybės ir ergonomiškas „Rexton“ interjeras ilgą kelionę pavertė lengva ir komfortabilia, o konstrukcijoje naudojamas ypač didelio stiprumo plienas užtikrino puikų ir patogų važiavimą bekelėse, padėjo išvengti kelio triukšmo ir vibracijos“.

Beje, p. Ravinskas atkreipia dėmesį, kad „Rexton“ yra vienas iš nedaugelio vis dar tikrų visureigių, nes tebegaminamas rėminis ir iš ypatingos kokybės plieno. Pasirodžius naujos kartos modeliui jo pardavimai Europoje pernai, palyginti su 2016 m., šoktelėjo 19%. Šiam ir kitiems „SsangYong“ modeliams suteikiama 5 metų garantija neribojant ridos.

FOTOGALERIJA SUV (9 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Iliustruotoji istorija: tai įvyko liepos mėnesį

Prieš 449 metus, liepos 1-ąją, Europoje radosi nauja valstybė – Abiejų tautų respublika. Reikšmingų, mažiau...

Laisvalaikis
18:22
Egipto viešbučiai nori tokių pat įkainių kaip Turkijoje 8

Nakvynė penkių žvaigždučių viešbutyje Šarm aš Šeicho kurorte turėtų kainuoti ne mažiau kaip 50 USD, įsitikinę...

Kęstas Kirtiklis: Michelis de Montaigne’is lieka vienas namuose

Tikėtina, kad frazė „vienas namuose“ jus suerzino. Labai jau ji primena, pripažinkime, pokvailę tęstinę...

Verslo klasė
2018.06.30
Aidas Puklevičius: Neparduotos vasaros 4

Vasara yra pats netalentingiausias metų laikas. Kone visi svarbiausi pasaulio atradimai padaryti rudenį,...

Verslo klasė
2018.06.30
Moterys prie vairo – galimybė kelti ekonomiką 2

Saudo Arabijoje šią savaitę buvo panaikintas paskutinis pasaulyje galiojęs draudimas vairuoti moterims. Taip...

Verslo aplinka
2018.06.30
Kauno pilies kieme prasidėjo Vyčio montavimo darbai 14

Kauno pilies kiemo centre pradėti iš Ukrainos atvežtos „Laisvės kario“ skulptūros montavimo darbai. 3 t...

Laisvalaikis
2018.06.29
Po 18 metų statybų – Valdovų rūmų atkūrimo pabaigtuvės 7

Liepos 6-ąją, Mindaugo karūnavimo dieną, lankytojams simboliškai bus atverta LDK valdovų rūmų antroji,...

Laisvalaikis
2018.06.29
Dainų šventės fenomenas

Išties fenomenas: dainų švenčių tradicija kilo Šveicarijoje, gyvavo Vokietijoje, o galiausiai išliko tik...

Laisvalaikis
2018.06.29
„Kempinski“ virtuvės šefas V. Alekna – apie žvejybą, skautus ir dilgėlių sriubą

Skautas, kuris iš žygių po Lietuvos miškus parsineša idėjų patiekalams, ir prisiekęs meškeriotojas, kuris...

Laisvalaikis
2018.06.29
Reformatų sodą Vilniuje gaivins „Eikos statyba“ 5

Pasirašyta rangos sutartis su viešą konkursą laimėjusia UAB „Eikos statyba“, kuri Vilniuje, Pylimo gatvėje,...

Laisvalaikis
2018.06.29
VŽ rekomenduoja: 10 savaitgalio renginių

Neabejotinai didžiausias, masiškiausias ir smagiausias renginys, birželio 30 d. prasidėsiantis Kaune, –...

Laisvalaikis
2018.06.29
Lietuviai kurs prototipą, leisiantį stresą valdyti virtualioje realybėje 1

UAB „Žmogaus studijų centras“ kurs prototipą, leisiantį stresą valdyti virtualioje realybėje.

Vadyba
2018.06.28
Vyčio skulptūra – pakeliui į Kauną 7

Liepos 5 d. prie Kauno pilies iškilsianti bronzinė „Laisvės kario“ skulptūra iš Ukrainos jau gabenama...

Laisvalaikis
2018.06.27
Adolfo Ramanausko-Vanago palaikai atguls Valstybės vadovų panteone 4

Neseniai rasti pokario partizanų vado Adolfo Ramanausko-Vanago palaikai bus palaidoti šiemet spalį Vilniaus...

Laisvalaikis
2018.06.25
Ernestas Parulskis: Irklai ir žuvėdros Premium 1

Kol dzūkas skambino seseriai, žiūrėjau į Merkio ir Nemuno santaką. Statistiškai dėliojant, pagal joje (ar ant...

Verslo klasė
2018.06.24
Alžyras kasdien 2 valandoms išjungia internetą, kad nesukčiautų studentai

Alžyre ir Irane šiomis dienomis kasdien kelioms valandoms išjungiamas internetas. Šių šalių vyriausybės tokį...

Laisvalaikis
2018.06.24
Jurga Vilpišauskaitė: švarūs Tokijo pirštai 2

Tokijo metro. Traukinių ir autobusų kostiumuoti žmonės laukia sustoję lygia eile. Jie išsirikiuoja ant...

Verslo klasė
2018.06.23
Dėl nykstančių ungurių išteklių kalti gali būti narkotikų vartotojai 2

Dėl Europoje mažėjančių ungurių išteklių kalti gali būti kokaino vartotojai. Tai atskleidė naujas tyrimas,...

Laisvalaikis
2018.06.23
Portretas: verslo lyderystės islandus moko lietuvė, niekada nenorėjusi būti lydere

„Niekada nelaikiau savęs ypatinga lydere, bet turiu savybę tiesiog imti ir daryti, jei matau, kad padaryti...

Laisvalaikis
2018.06.22
Nidos kopose – Sartre‘o vizitą atkartojanti skulptūra 3

Kultūrinį Neringos kraštovaizdį papildys dar vienas akcentas – skulptūra „Prieš vėją“, vaizduojanti per vėjo...

Laisvalaikis
2018.06.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau