Kas tai? Eksperto įžvalgos

3 patarimai galvojantiesiems apie savo verslą – iš dabartinių verslininkų lūpų

Publikuota: 2018-09-12

„Amnezija Grill House“ Kaune jau susikūrė savo klientų ratą. Tačiau, kaip ir bet kokiam smulkiajam verslui, jiems parodyti save pasauliui kainavo daug laiko ir jėgų. Ką reikėtų žinoti, kad naujas verslo projektas nemirtų nespėjęs pasiekti savo tikslinės auditorijos?

Pirmuosius metus teks pakentėti

Uždarosios akcinės bendrovės „Amnezija“ įkūrėjos pasakoja, kad paradoksalu, bet verslo imtis jas pastūmėjo per mažas žinių kiekis – šiandien, jau išmanydamos verslo valdymo kasdienybę, savininkės teigia, kad antrąkart rizikuotų tik po žymiai detalesnio pasiruošimo.

Šiaip ar taip, dviejų įkūrėjų rizika pasiteisino – kovo mėnesį trejų metų gimtadienį šventusi „Amnezija Grill House“ jau turi savo klientų ratą ir nusistovėjusį meniu.

„Mūsų verslo pradžia yra tiesiog dvi draugės, nusprendusios, kad nori turėti savo kavinę. Pradėjome visiškai „žalios“ ir kartu užaugome. Tik iš dabarties perspektyvų suprantame, kokia tai buvo rizika. Visi nauji verslininkai turi suprasti, kad veiklos rezultatai, geri jie būtų ar blogi, matysis tik po metų ar pusantrų, o visą tą laiką reikės gyventi iš kitų pajamų. Todėl turi kaip įmanoma geriau tam pasiruošti. Nebus kada gailėti savęs“, – aiškina restorano vadovės.

Viskas sukasi aplink teisingą kompaniją

Antras jų patarimas – apsupti save pagalbininkais, kuriais galėtumei pasitikėti. Restorano įkūrėjoms yra tekę savo kailiu išbandyti kone visas jame esančias darbo vietas, o rasti harmoniją komandoje bei meniu – prireikė laiko.

„Versle, ypač tokiame kaip restoranas, labai daug kas priklauso nuo santykio su žmonėmis. Mums sunkiausia buvo surasti kolektyvą, kurio kiekviena grandis puikiai veiktų. Kažkuriuo metu pačios turėjome pabūti ir virėjomis, ir indų plovėjomis“, – juokiasi vadovės.

Svarbiausia suprasti, kad kartais rankoves atsiraitoti turi ir pats savininkas. „Amnezija Grill House“ įkūrėjos pačios dirba administratorėmis – taip užtikrindamos, kad diena iš dienos bus palaikoma visapusiška kokybė. „Reikia suprasti, kad „bosas“ tai ne tas žmogus, kuris atvažiuoja kartą į savaitę, o tas, kuris kiekvieną dieną veda visą kolektyvą į priekį“, – tiki įkūrėjos.

Pamirškite, ką reiškia darbas nuo 8 ryto iki 5 vakaro

Restorano vadovės pasakoja, kad darbas nesibaigia užrakinus restorano duris. Juk reikia kurti naujas idėjas bei sekti virtuvės madas. „Aktyviai naudojame „Facebook“, turime savo puslapį, kasdien stengiamės kelti naujienų bei dienos pietų meniu. Mūsų kavinė nedidelė ir ne visada užtenka vietos visiems norintiems papietauti, tačiau džiaugiamės, kad turime labai supratingų nuolatinių klientų ratą, kuris palaiko ir padeda tobulėti – normalu, kad kartais padarome klaidų.

Kai klientas lieka patenkintas, tai yra žymiai daugiau nei tiesiog reklama, nes jis pats sugrįš, o greičiausiai papasakos ir draugams. Vieta, į kurią norisi grįžti, reikalauja ne vienos ir ne dviejų savaičių kokybiško darbo, bet ilgainiui pasimato rezultatai“, – komentuoja jos.

Juk dirbti dėl savo svajonių įmonės – tai ne vien lieti prakaitą jos viduje, bet ir ieškoti kitų pagalbos kelių. „Amnezija Grill House“ tai daro dalyvaudami „Swedbank“ programoje „Kiekvienas gali būti didelis“, suteikiančioje įmonėms galimybę paskleisti apie save žinią.

„Kai viską pradėjome, galvojome kaip nors išdirbti penkerius metus. Po dvejų metų jau turėjome pakankamai patirties, kad matytume ankstesnes savo klaidas, kad įvertintume, jog tą, kam pagailėjome lėšų, po to keitėme kartą ar du, ar tris. Tačiau pradėti nuo visos geriausios įrangos naujas verslininkas, tikriausiai, niekada ir negali“, – svarsto savininkės.

FOTOGALERIJA Amnezija (4 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau