E. komercijos startuolio „LastMile“ vadovas: pirkėjai vertina lankstumą ir greitį

Reklama publikuota: 2021-10-14
„LastMile“ platformos įkūrėjas ir vadovas Tadas Norušaitis. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
„LastMile“ platformos įkūrėjas ir vadovas Tadas Norušaitis. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Savaitei į priekį suplanuotas pirkinių krepšelis, jam susikrauti skiriama valanda naršymo internete ir įsipareigojimas laukti namuose po kelių dienų visiškai neatitinka dalies pirkėjų lūkesčių, kurie maisto produktus įsigyja impulsyviai ir nori juos prie durų rasti per kelias valandas. Kaip perka šiuolaikiniai vartotojai ir kokių galimybių jie ieško, pasakoja „LastMile“ platformos įkūrėjas ir vadovas Tadas Norušaitis.

„Kurdami prieš dvejus metus startavusią „LastMile“ programėlę žvelgėme į šiuolaikinį vartotoją: rinkoje buvę sprendimai tiko planuoti mėgstantiems žmonėms, tačiau dalies vartotojų lūkesčiai nebuvo atliepti. Impulsyvūs pirkėjai yra linkę įsigyti prekes vos kažko pritrūkę namuose, paprastai apsiperka kasdien ar kas kelias dienas, į krepšelį neretai įtraukia itin šviežių produktų, kurie „neišsilaiko“ visą savaitę. Tad natūralu, kad jie ne tik nenori ilgai laukti maisto pristatymo, bet ir įsipareigoti po kelių dienų konkrečiu metu būti namuose. Nusprendėme tokiems vartotojams pasiūlyti itin greito pristatymo galimybę – per valandą ar kelias – ir per kelerius veiklos metus įsitikinome, kad greitis ir lankstumas yra tai, ko ieško didelė dalis pirkėjų“, – teigia T. Norušaitis.

Prieš kelis mėnesius e. prekybos startuolį įsigijęs prekybos tinklas „Iki“ buvo vienas pirmųjų platformos partnerių. Anot T.Norušaičio, sėkmingą bendradarbiavimą nuo pat pradžių lėmė verslo procesų sinergija.

„Prekybos tinklas „Iki“ laikosi strategijos turėti kuo daugiau mažesnio formato parduotuvių arčiau namų, o tai mūsų veiklos modelyje labai gerai pasiteisina: kuo didesnis parduotuvių tinklas, tuo geresnis prekių pristatymo „padengiamumas“ tiek greičio, tiek kokybės prasme. Vartotojams siūlome rinktis prekes iš arčiausiai namų esančių parduotuvių, pvz., nutolusių ne daugiau nei penkis kilometrus. Jei šalia namų yra nedidelė „Iki“ parduotuvė, pirkėjas gali rinktis iš didesnio asortimento „Iki“ parduotuvės, esančios tame spindulyje. Taip atsiranda galimybė įsigyti tų prekių, kurių jo artimiausioje parduotuvėje nėra – programėlė pagal pirkinių krepšelį pati nustato, į kurią parduotuvę turėtų siųsti kurjerį, kad užsakymas būtų įvykdytas kuo efektyviau“, – teigia pašnekovas.

Anot vadovo, itin greitą pristatymo terminą užtikrinti leidžia ir pasirinktas visiškai kitoks veiklos principas. Platforma sujungia tris skirtingas šalis – fizinį prekybininką, norintį prekiauti internetu, vartotoją, perkantį internetu, ir kurjerį – miesto gyventoją, kuris nori užsidirbti ir gali nuvežti užsakymą iš parduotuvės į vartotojo namus.

T. Norušaitis pažymi, kad esminiai platformos išskirtinumai – greitis ir lankstumas – buvo netrukus įvertinti pirkėjų. Šiuo metu net 85 proc. „LastMile“ programėlės vartotojų prekes įsigyja su pristatymu per kelias valandas ir tik maža dalis pirkėjų atlieka užsakymus planiniu laiku. Be to, prireikus jie gali koordinuoti kurjerio darbą – jei šalia įprastų produktų prisireikia nekasdienių prekių, platforma suteikia galimybę kombinuoti užsakymus iš skirtingų parduotuvių, viską apmokėti ir gauti į namus vienu kartu.

„Kalbant apie pirkėjų įpročius, ne paslaptis, kad juos stipriai koregavo pirmoji karantino banga, kai nemažai žmonių suprato, kaip patogu pirkti internetu. Nors viešojoje erdvėje buvo įvairių svarstymų, kad pasibaigus karantinui internetinė prekyba maisto produktais itin ženkliai smuks, mūsų duomenys rodo, kad didžioji dalis išbandžiusiųjų šią paslaugą ja naudojasi ir toliau. Tad matome ne tik ne prastesnį rezultatą nei praėjusiais metais, bet ir augimą. Pirkėjai pasitiki tokiomis platformomis, akivaizdu, kad internetinė prekyba ir toliau augs, tik laiko klausimas, kada ji pasieks dviženklį procentą nuo visos prekybos, kaip šiuo metu yra kai kuriose kitose išsivysčiusiose šalyse“, – teigia pašnekovas.

Vadovo žodžiais, prasidėjus pirmajam karantinui pirkėjų krepšeliai buvo neįprastai ir nepamatuotai dideli, o kiek vėliau vartotojai įsitikino, kad nereikia pirkti tiek daug, pakanka apsirūpinti maistu artimiausiam laikui, tad po karantino pirkinių krepšeliai sumažėjo, bet vartotojų ir užsakymų skaičius ir toliau auga.

„Per šiuos dvejus veiklos metus įsitikinome, kad mūsų veiklos modelis kuria vertę tiek pirkėjams, tiek prekybininkams, tad netolimoje ateityje planuojame pasiūlyti daugiau apsipirkimo būdų. Koncentruojamės į dar geresnę apsipirkimo patirtį, daug dėmesio skiriame kliento profilio suasmeninimui, siekdami pasiūlyti konkrečiai jo lūkesčius atitinkančius produktus – kad tai, ką jis mėgsta, būtų po ranka ir apsipirkti pavyktų greitai. Mūsų tyrimai rodo, kad kitose platformose susirinkti prekių krepšelį užtrunka daugiau nei valandą, mūsų siekis šią patirtį perkelti į „spragt, ir susirinkau“, – pažymi T. Norušaitis.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:














Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
E. komercijos startuolio „LastMile“ vadovas: pirkėjai vertina lankstumą ir greitį Verslo tribūna 1

Savaitei į priekį suplanuotas pirkinių krepšelis, jam susikrauti skiriama valanda naršymo internete ir...

„It‘s simple“
2021.10.14
Tyrimas šokiruoja: sukčių žinučių neatpažįsta kas antras lietuvis Verslo tribūna 4

Vis daugiau mūsų gyvenimo persikeliant į internetinę erdvę, paskui mus seka ir nusikaltėliai. Pasitelkdami...

„It‘s simple“
2021.10.04
Paskelbti 5 stipriausi Lietuvos technologijų vadovai Verslo tribūna

Pirmą kartą Lietuvoje organizuojamų „Metų CTO“ rinkimų komisija sudarė stipriausių Lietuvos technologijų...

„It‘s simple“
2021.10.01
5 tvarumo iniciatyvos, be kurių neįsivaizduojama prekybos tinklo „Iki“ veikla Verslo tribūna

Tvarumas vis sparčiau tampa neatsiejama kasdienio gyvenimo dalimi. Nuo kiekvieno iš mūsų priklauso, kokioje...

„It‘s simple“
2021.09.30
„Iki“ rudenį pasitinka atnaujindama asortimentą: tęsia sėkmingą seriją ir eksperimentuoja Verslo tribūna

Jungtinė Karalystė, Vokietija, Viduržemio jūros regionas, Azija ir Meksika – tiek skirtingų virtuvių...

„It‘s simple“
2021.09.16
Vilniaus centre Vinco Kudirkos skulptūra papuošta išmaniomis ausinėmis Verslo tribūna

Šiandien Vilniaus Vinco Kudirkos aikštėje neeilinis vaizdas – Vincas Kudirka pasipuošė moderniomis 3D...

„It‘s simple“
2021.09.13
FIFA pasaulio salės futbolo čempionatui Lietuvoje informacinių technologijų ir telekomunikacijų paslaugas teiks „Bitė“ Verslo tribūna

Sekmadienį startuosiančiame FIFA pasaulio salės futbolo čempionate Lietuvoje informacinių technologijų ir...

„It‘s simple“
2021.09.10
„Bitė“ tiesia pagalbos ranką pasieniečiams: nemokamai suteiks paslaugų ir sieną kertančiųjų stebėjimo įrangos Verslo tribūna 5

Nors neteisėtų migrantų srautas į Lietuvą per Baltarusijos sieną šiuo metu gerokai sumažėjęs, sienos apsauga...

„It‘s simple“
2021.08.30
„Iki“ – apie priemones, kurios padeda užtikrinti darbuotojų ir pirkėjų saugumą Verslo tribūna

Nors nuo koronaviruso paskiepytų asmenų procentas Lietuvoje didėja, augantys naujų atvejų skaičiai rodo, kaip...

„It‘s simple“
2021.08.27
Daržovių skyriuose lietuviai ieško ne tik bulvių ir bananų: „Iki“ stebi kelias augančias kategorijas Verslo tribūna 1

Rinkdamiesi vaisius ir daržoves, lietuviai vis daugiau dėmesio skiria nebe kainai, o produkto kokybei,...

„It‘s simple“
2021.08.18
Pratęsiamas „Metų CTO“ rinkimų paraiškų teikimo terminas Verslo tribūna

Kandidatų ir organizacijų prašymu pirmą kartą Lietuvoje organizuojamų „Metų CTO“ rinkimų paraiškų teikimo...

„It‘s simple“
2021.07.30
Perteklius maisto produktų lentynose – prekybininkų dilema: revoliucinė „Iki“ praktika tapo standartu Verslo tribūna

Maisto produktų auginimas, gamyba ir kelionė iki pirkėjo reikalauja itin daug resursų, tad maisto švaistymas...

„It‘s simple“
2021.07.29
„Bitė“ imasi netradicinio darbuotojų paieškos būdo: vasarą kandidatus „medžioja“ pažinčių programėlėje „Tinder“ Verslo tribūna 4

Lietuva šiandien susiduria su rekordiniu darbuotojų trūkumu – praėjusį mėnesį fiksuotas didžiausias – 60,6...

„It‘s simple“
2021.07.22
„Iki“ investicija į darbuotojus – papildomas sveikatos draudimas Verslo tribūna

Prekybos tinklas „Iki“ itin daug dėmesio skiria darbuotojų ir pirkėjų saugumui. Tai vienas svarbiausių...

„It‘s simple“
2021.07.14
Pirmasis Lietuvoje išmaniųjų higienos tyrimas nustebino: ant telefono daugiau bakterijų nei lifte ar automobilio durelių rankenos Verslo tribūna

Pirmą kartą Lietuvoje atliktas „Išmaniųjų higienos“ tyrimas – buvo vertinama, kiek ant įvairių kasdien mūsų...

„It‘s simple“
2021.06.30
Neįprastą el. kainų diegimo praktiką pasirinkęs prekybos tinklas „Iki“ ėmėsi technologijos plėtros Verslo tribūna

Apie 50 proc. taupomos popieriaus sąnaudos, geresnė klientų patirtis ir efektyvesnis darbuotojų laiko...

„It‘s simple“
2021.06.18
„Bitė“ darbuotojus vasarai perkraustė prie jūros: karantinas – iššūkis kultūrai Verslo tribūna

Sukurti stiprią organizacijos kultūrą užtrunka ne vienerius metus tam nuosekliai skiriant daug dėmesio ir...

„It‘s simple“
2021.06.17
„Iki“ taikomos priemonės suteikia dar daugiau saugumo ir darbuotojams, ir pirkėjams Verslo tribūna 2

Prekybos tinklas „Iki“ visą pandemijos laikotarpį sutelkė dėmesį į darbuotojų ir pirkėjų saugumą. Karantino...

„It‘s simple“
2021.06.08
„Iki“ patirtis: etiško verslo principai ir dėmesys gyvūnų gerovei Verslo tribūna 1

Dėmesys aplinkosaugai ir tvarumui jau seniai yra tapę neatsiejama prekybos tinklo „Iki“ strategijos dalimi.

„It‘s simple“
2021.05.25
Pirmą kartą    Lietuvoje organizuojami    „Metų CTO“ rinkimai: kviečiame teikti paraiškas  Verslo tribūna 1

Šiandien startuoja pirmą kartą Lietuvoje organizuojami „Metų CTO“ rinkimai. Kviečiami dalyvauti vadovai,...

„It‘s simple“
2021.05.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku