E. komercijos startuolio „LastMile“ vadovas: pirkėjai vertina lankstumą ir greitį

Reklama publikuota: 2021-10-14
„LastMile“ platformos įkūrėjas ir vadovas Tadas Norušaitis. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
„LastMile“ platformos įkūrėjas ir vadovas Tadas Norušaitis. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Savaitei į priekį suplanuotas pirkinių krepšelis, jam susikrauti skiriama valanda naršymo internete ir įsipareigojimas laukti namuose po kelių dienų visiškai neatitinka dalies pirkėjų lūkesčių, kurie maisto produktus įsigyja impulsyviai ir nori juos prie durų rasti per kelias valandas. Kaip perka šiuolaikiniai vartotojai ir kokių galimybių jie ieško, pasakoja „LastMile“ platformos įkūrėjas ir vadovas Tadas Norušaitis.

„Kurdami prieš dvejus metus startavusią „LastMile“ programėlę žvelgėme į šiuolaikinį vartotoją: rinkoje buvę sprendimai tiko planuoti mėgstantiems žmonėms, tačiau dalies vartotojų lūkesčiai nebuvo atliepti. Impulsyvūs pirkėjai yra linkę įsigyti prekes vos kažko pritrūkę namuose, paprastai apsiperka kasdien ar kas kelias dienas, į krepšelį neretai įtraukia itin šviežių produktų, kurie „neišsilaiko“ visą savaitę. Tad natūralu, kad jie ne tik nenori ilgai laukti maisto pristatymo, bet ir įsipareigoti po kelių dienų konkrečiu metu būti namuose. Nusprendėme tokiems vartotojams pasiūlyti itin greito pristatymo galimybę – per valandą ar kelias – ir per kelerius veiklos metus įsitikinome, kad greitis ir lankstumas yra tai, ko ieško didelė dalis pirkėjų“, – teigia T. Norušaitis.

Prieš kelis mėnesius e. prekybos startuolį įsigijęs prekybos tinklas „Iki“ buvo vienas pirmųjų platformos partnerių. Anot T.Norušaičio, sėkmingą bendradarbiavimą nuo pat pradžių lėmė verslo procesų sinergija.

„Prekybos tinklas „Iki“ laikosi strategijos turėti kuo daugiau mažesnio formato parduotuvių arčiau namų, o tai mūsų veiklos modelyje labai gerai pasiteisina: kuo didesnis parduotuvių tinklas, tuo geresnis prekių pristatymo „padengiamumas“ tiek greičio, tiek kokybės prasme. Vartotojams siūlome rinktis prekes iš arčiausiai namų esančių parduotuvių, pvz., nutolusių ne daugiau nei penkis kilometrus. Jei šalia namų yra nedidelė „Iki“ parduotuvė, pirkėjas gali rinktis iš didesnio asortimento „Iki“ parduotuvės, esančios tame spindulyje. Taip atsiranda galimybė įsigyti tų prekių, kurių jo artimiausioje parduotuvėje nėra – programėlė pagal pirkinių krepšelį pati nustato, į kurią parduotuvę turėtų siųsti kurjerį, kad užsakymas būtų įvykdytas kuo efektyviau“, – teigia pašnekovas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Anot vadovo, itin greitą pristatymo terminą užtikrinti leidžia ir pasirinktas visiškai kitoks veiklos principas. Platforma sujungia tris skirtingas šalis – fizinį prekybininką, norintį prekiauti internetu, vartotoją, perkantį internetu, ir kurjerį – miesto gyventoją, kuris nori užsidirbti ir gali nuvežti užsakymą iš parduotuvės į vartotojo namus.

T. Norušaitis pažymi, kad esminiai platformos išskirtinumai – greitis ir lankstumas – buvo netrukus įvertinti pirkėjų. Šiuo metu net 85 proc. „LastMile“ programėlės vartotojų prekes įsigyja su pristatymu per kelias valandas ir tik maža dalis pirkėjų atlieka užsakymus planiniu laiku. Be to, prireikus jie gali koordinuoti kurjerio darbą – jei šalia įprastų produktų prisireikia nekasdienių prekių, platforma suteikia galimybę kombinuoti užsakymus iš skirtingų parduotuvių, viską apmokėti ir gauti į namus vienu kartu.

„Kalbant apie pirkėjų įpročius, ne paslaptis, kad juos stipriai koregavo pirmoji karantino banga, kai nemažai žmonių suprato, kaip patogu pirkti internetu. Nors viešojoje erdvėje buvo įvairių svarstymų, kad pasibaigus karantinui internetinė prekyba maisto produktais itin ženkliai smuks, mūsų duomenys rodo, kad didžioji dalis išbandžiusiųjų šią paslaugą ja naudojasi ir toliau. Tad matome ne tik ne prastesnį rezultatą nei praėjusiais metais, bet ir augimą. Pirkėjai pasitiki tokiomis platformomis, akivaizdu, kad internetinė prekyba ir toliau augs, tik laiko klausimas, kada ji pasieks dviženklį procentą nuo visos prekybos, kaip šiuo metu yra kai kuriose kitose išsivysčiusiose šalyse“, – teigia pašnekovas.

Vadovo žodžiais, prasidėjus pirmajam karantinui pirkėjų krepšeliai buvo neįprastai ir nepamatuotai dideli, o kiek vėliau vartotojai įsitikino, kad nereikia pirkti tiek daug, pakanka apsirūpinti maistu artimiausiam laikui, tad po karantino pirkinių krepšeliai sumažėjo, bet vartotojų ir užsakymų skaičius ir toliau auga.

„Per šiuos dvejus veiklos metus įsitikinome, kad mūsų veiklos modelis kuria vertę tiek pirkėjams, tiek prekybininkams, tad netolimoje ateityje planuojame pasiūlyti daugiau apsipirkimo būdų. Koncentruojamės į dar geresnę apsipirkimo patirtį, daug dėmesio skiriame kliento profilio suasmeninimui, siekdami pasiūlyti konkrečiai jo lūkesčius atitinkančius produktus – kad tai, ką jis mėgsta, būtų po ranka ir apsipirkti pavyktų greitai. Mūsų tyrimai rodo, kad kitose platformose susirinkti prekių krepšelį užtrunka daugiau nei valandą, mūsų siekis šią patirtį perkelti į „spragt, ir susirinkau“, – pažymi T. Norušaitis.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Receptinių vaistų įsigijimas internetu – planams stringant sprendimų ieško verslo sektorius Verslo tribūna

Jau keletą metų Lietuvoje bandoma sukurti sistemą, kuri leistų receptinius vaistus įsigyti nuotoliniu būdu.

„It‘s simple“
2022.02.10
Elektroninio parašo naudą skaičiuoja tūkstančiai vartotojų, jų gretos sparčiai auga Verslo tribūna

Pradėjusios dokumentus pasirašinėti elektroniniu būdu, įmonės sutaupo kaštų ir efektyvina daugelį savo verslo...

„It‘s simple“
2022.02.01
„Iki“ 30-ąjį gimtadienį – dėmesys ir pirkėjams, ir darbuotojams Verslo tribūna 1

Visus 30 metų – nuo pirmosios parduotuvės atidarymo iki įsiliejimo į el. prekybą, prekybos tinklas „Iki“...

„It‘s simple“
2022.01.11
Kuris NT startuolis pernai pritraukė daugiausiai lėšų? Verslo tribūna 4

2021 m. daugiausiai lėšų iš NT (proptech) startuolių Lietuvoje pritraukusi sutelktinio finansavimo į nuomos...

„It‘s simple“
2022.01.10
Apsipirkti internetu keliais spragtelėjimais: „LastMile“ dėmesį skiria plačiam asortimentui ir greitesnei apsipirkimo patirčiai Verslo tribūna 3

Ambicingus plėtros planus užsibrėžęs startuolis „LastMile“ pirkėjams jau siūlo daugiau kaip 37 tūkst. prekių...

„It‘s simple“
2021.12.29
Investicija į NT nuomą - kaip gauti grąžą ir neturėti galvos skausmo? Verslo tribūna

„Kai žmonės girdi nekilnojamojo turto sutelktinis finansavimas, dažnai visiems atrodo, kad tai yra...

„It‘s simple“
2021.12.14
Neteisingas elektroninis parašas paverčia sutartį negaliojančia – kainuoti gali ir 3 milijardus eurų Verslo tribūna

Verslo sektorius vis dažniau naudojasi elektroniniais parašais – šie ne tik taupo laiką, bet ir užtikrina...

„It‘s simple“
2021.12.14
„Iki“ pirkinių maišeliai – ir perdirbti iš parduotuvėse surinkto plastiko, ir tinkami dovanoms pakuoti Verslo tribūna

Perdirbto plastiko, popieriniai ar daugkartiniai pirkinių maišeliai – iš tokių variantų paprastai renkasi...

„It‘s simple“
2021.12.14
Kaip sparčiai kyla NT nuomos kainos Lietuvoje? Verslo tribūna 7

Per pastarajį dešimtmetį, nuo 2010 metų pradžios iki 2021 metų antrojo ketvirčio, Lietuvoje nekilnojamojo...

„It‘s simple“
2021.12.07
Ar dar ilgai dokumentus pasirašinėsime ranka? Verslo tribūna

Elektroninis parašas yra skaitmenizavimo suteikta galimybė paversti gyvenimą ne tik patogesniu, bet ir...

„It‘s simple“
2021.11.29
Kalėdinis apsipirkimas: keičiasi pirkėjų įpročiai ir prekybininkų pasiruošimas Verslo tribūna

Iš pradžių pandemijai įnešus nemažai sumaišties, šiemet prie jos lanksčiai prisitaikė tiek pirkėjai, tiek...

„It‘s simple“
2021.11.29
Ritasi „proptech“ banga – metas šokti ant banglentės Verslo tribūna

Investicijų į nekilnojamojo turto (NT) technologijų startuolius mastas 2021 m. pirmąjį pusmetį pasiekė...

„It‘s simple“
2021.11.29
„Bitė Lietuva“ trečius metus iš eilės pripažinta geriausiu darbdaviu Baltijos šalyse Verslo tribūna

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ – tarp geriausių Europos darbdavių. Jau trečius metus iš eilės ji...

„It‘s simple“
2021.11.25
Elektroninių parašų tipai: kuo skiriasi ir kurie jų yra saugūs? Verslo tribūna

Jau keletą metų visame pasaulyje populiarėja elektroniniai parašai, naudojami viešųjų paslaugų savitarnos...

„It‘s simple“
2021.11.22
„Iki“ ir #walk15 partnerystė: kaip pirkėjai įvertino rudenį pristatytą inovaciją? Verslo tribūna

Siekdamas atkreipti pirkėjų dėmesį į sveikatai palankesnę gyvenseną, prekybos tinklas „Iki“ kartu su...

„It‘s simple“
2021.11.18
Lietuvių startuolis „InRento“ įsigijo estų platformą „BitOfProperty“ Verslo tribūna 1

Sutelktinio finansavimo į nekilnojamojo turto (NT) nuomos projektus platforma „InRento“ vykdo plėtrą...

„It‘s simple“
2021.11.16
„Mark Sign“: naujas žaidėjas elektroninių dokumentų pasirašymo rinkoje Verslo tribūna

Plačiai naudojamas elektroninis parašas išlaisvina nuo būtinybės kurti daugybę slaptažodžių ar visur nešiotis...

„It‘s simple“
2021.11.12
Nuo „aklų“ degustacijų iki laboratorinių tyrimų: „Iki“ pasidalijo produktų kokybės užtikrinimo patirtimi Verslo tribūna

Kaskart į savo pirkinių krepšelį dėdamas mėgstamus produktus pirkėjas tikisi, kad jie pasižymės tokiomis pat...

„It‘s simple“
2021.11.11
„InRento“ įkūrėjas: pirmąjį institucinį kapitalą pritraukiau būdamas 18 m. Verslo tribūna 2

Apie iš karto po mokyklos įsteigtus kelis sėkmingus verslus ir savo naujausią kompaniją „InRento“ –...

„It‘s simple“
2021.10.18
Verslo investicijos į skaitmenizavimą – rekordinės: ko tikėtis ateityje? Verslo tribūna 1

Investicijos į verslo procesų skaitmenizaciją rekordiškai didelės ir kasmet vis auga. Neatsilieka ir Lietuva...

„It‘s simple“
2021.10.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku