„Iki“ taikomos priemonės suteikia dar daugiau saugumo ir darbuotojams, ir pirkėjams

„Nuo pat pandemijos pradžios supratome, kad šiuo laikotarpiu itin svarbu turėti sveiką kolektyvą, nes tik taip galime užtikrinti veiklos tęstinumą. Nors situacija šalyje gerėja, ir toliau dedame pastangas, kad mūsų darbuotojai jaustųsi saugūs darbe ir sveiki. Be sveikų ir gerai nusiteikusių darbuotojų mūsų veikla negalėtų vykti, todėl reguliariai taikome darbuotojų testavimą, suteikiame galimybę gauti psichologo konsultaciją, išsitirti sveikatą bei skatiname skiepytis“, – sako E. Jakučionytė-Lukšė.
Pasak Personalo departamento direktorės, pandemijos sąlygomis siekiant išlaikyti darbuotojų, kurių prekybos tinkle yra beveik 6000, sveikatą ir užkirsti kelią viruso plitimui tarp jų, dedamos didžiulės pastangos.
Kad būtų užtikrinamas nenutrūkstamas prekių tiekimas į „Iki“ parduotuves, reguliariai kas dvi savaites bendrovės lėšomis testuojami logistikos departamento darbuotojai. Jeigu kyla grėsmė, kad parduotuvėje atsiras viruso židinys, taip pat testuojami tos parduotuvės darbuotojai. Pasak E. Jakučionytės-Lukšės, darbuotojai šią galimybę vertina pozityviai.
„Darbuotojai supranta, kokia svarbi mūsų visų veikla, jie taip pat gali jaustis ramiau, kai žino, kad nekelia rizikos kolegoms ir savo artimiesiems. Taip pat testavimas vertinamas ir kaip visų mūsų bendras indėlis į saugumo užtikrinimą šalyje“, – teigia Personalo departamento direktorė.
Dėmesys – psichologinei savijautai
E. Jakučionytė-Lukšė pasakoja, kad daug dėmesio skiriama ne tik darbuotojų fizinei sveikatai, bet ir psichologinei savijautai. Siekiama, kad prekybos tinklo darbuotojai ir psichologiškai jaustųsi kiek įmanoma ramiai. Todėl dar rudenį „Iki“ pirmasis iš prekybos tinklų pasiūlė ir emocinės paramos liniją „Kaip jautiesi?“ Tai – nemokamų profesionalaus psichologo konsultacijų linija, į kurią besikreipiantys darbuotojai gali pasidalinti savo emocijomis ir pasikalbėti apie tai su profesionalu.
„Karantino sąlygos sukėlė iššūkių ir su emociniu krūviu susidoroti ne visiems vienodai sekasi. Tačiau viduje kaupiamos emocijos gali virsti nemaža našta. Todėl, norėdami palaikyti kolegas, pabrėžti, kad esame vieninga komanda ir mums rūpi kiekvieno savijauta, suteikiame galimybę pasikalbėti su profesionaliu psichologu. Šia linija pasinaudoti gali visi „Iki“ darbuotojai. Juk gerai besijaučiantys darbuotojai sukuria ir teigiamą atmosferą pirkėjams“, – sako E. Jakučionytė-Lukšė.
Priemonės pasirūpinti sveikata
Dar viena papildoma priemonė, kuri jaustis užtikrinčiau pandemijos metu – specialus draudimas visiems „Iki“ tinklo darbuotojams. Jis galioja vienerius metus, pradedant nuo šių metų vasario 1 dienos. Draudimas taikomas hospitalizacijai dėl COVID-19 arba bet kokios ligos. Taip pat dėl mirties nuo nelaimingo atsitikimo ar infekcinės ligos, tarp kurių – ir COVID-19. Šis draudimas darbuotojams galioja ne tik Lietuvoje, bet ir visose kitose pasaulio šalyse.
Pasak E. Jakučionytės-Lukšės, draudimas – ne vienintelis žingsnis, kad darbuotojai jaustųsi užtikrintai. Prekybos tinklas „Iki“ pirmasis šalyje iš prekybos tinklų COVID-19 persirgusiems darbuotojams suteikia galimybę atlikti išsamų sveikatos patikrinimą. Taip siekiama palaikyti darbuotojus, išsklaidyti jų nerimą ir nuogąstavimus dėl galimų ligos pasekmių.
COVID-19 sirgę „Iki“ darbuotojai gali atlikti plačią sveikatos patikrinimo programą. Ja prekybos tinklo darbuotojai nemokamai gali pasinaudoti tiek didžiuosiuose šalies miestuose, tiek regionuose. Visas sveikatos patikrinimas yra apmokamas prekybos tinklo.
Aktyvus skatinimas skiepytis
Prekybos tinklas taip pat aktyviai skatina visus savo darbuotojus vakcinuotis. Personalo departamento direktorė pasakoja, kad prekybos tinklas sukūrė specialų darbuotojams skirtą puslapį, kuriame pateikiama objektyvi informacija apie skiepus nuo COVID-19 viruso.
„Mūsų darbuotojai kasdien bendrauja su dideliu skaičiumi žmonių ir nors šiuo metu pandemija slūgsta, ir toliau turime išlikti susitelkę. Todėl skatiname savo darbuotojus pasiskiepyti. Ramiau dėl savo sveikatos gali jaustis ne tik vakcinuoti darbuotojai, bet ir mūsų pirkėjai“, – sako E. Jakučionytė-Lukšė.