„Iki“ taikomos priemonės suteikia dar daugiau saugumo ir darbuotojams, ir pirkėjams

Reklama publikuota: 2021-06-08
Edita Jakučionytė-Lukšė, prekybos tinklą „Iki“ valdančios UAB „Palink“ personalo departamento direktorė.
svg svg
Edita Jakučionytė-Lukšė, prekybos tinklą „Iki“ valdančios UAB „Palink“ personalo departamento direktorė.

Prekybos tinklas „Iki“ visą pandemijos laikotarpį sutelkė dėmesį į darbuotojų ir pirkėjų saugumą. Karantino metu mažmeninės prekybos darbuotojai dirbo priešakinėse linijose ir rūpinosi, kad gyventojai nepritrūktų būtiniausių prekių ir produktų. Pasak Editos Jakučionytės-Lukšės, prekybos tinklą „Iki“ valdančios UAB „Palink“ personalo departamento direktorės, siekiant darbuotojams pabrėžti, koks svarbus jų darbas ir indėlis, o kartu ir paskatinti nepasiduoti neapibrėžtumui ir panikai, jiems suteikiamos ne tik visos būtinos priemonės saugiai aplinkai, bet ir papildomų naudų, kurios padeda jaustis labiau užtikrintai.

„Nuo pat pandemijos pradžios supratome, kad šiuo laikotarpiu itin svarbu turėti sveiką kolektyvą, nes tik taip galime užtikrinti veiklos tęstinumą. Nors situacija šalyje gerėja, ir toliau dedame pastangas, kad mūsų darbuotojai jaustųsi saugūs darbe ir sveiki. Be sveikų ir gerai nusiteikusių darbuotojų mūsų veikla negalėtų vykti, todėl reguliariai taikome darbuotojų testavimą, suteikiame galimybę gauti psichologo konsultaciją, išsitirti sveikatą bei skatiname skiepytis“, – sako E. Jakučionytė-Lukšė.

Pasak Personalo departamento direktorės, pandemijos sąlygomis siekiant išlaikyti darbuotojų, kurių prekybos tinkle yra beveik 6000, sveikatą ir užkirsti kelią viruso plitimui tarp jų, dedamos didžiulės pastangos.

Kad būtų užtikrinamas nenutrūkstamas prekių tiekimas į „Iki“ parduotuves, reguliariai kas dvi savaites bendrovės lėšomis testuojami logistikos departamento darbuotojai. Jeigu kyla grėsmė, kad parduotuvėje atsiras viruso židinys, taip pat testuojami tos parduotuvės darbuotojai. Pasak E. Jakučionytės-Lukšės, darbuotojai šią galimybę vertina pozityviai.

„Darbuotojai supranta, kokia svarbi mūsų visų veikla, jie taip pat gali jaustis ramiau, kai žino, kad nekelia rizikos kolegoms ir savo artimiesiems. Taip pat testavimas vertinamas ir kaip visų mūsų bendras indėlis į saugumo užtikrinimą šalyje“, – teigia Personalo departamento direktorė.

Dėmesys – psichologinei savijautai

E. Jakučionytė-Lukšė pasakoja, kad daug dėmesio skiriama ne tik darbuotojų fizinei sveikatai, bet ir psichologinei savijautai. Siekiama, kad prekybos tinklo darbuotojai ir psichologiškai jaustųsi kiek įmanoma ramiai. Todėl dar rudenį „Iki“ pirmasis iš prekybos tinklų pasiūlė ir emocinės paramos liniją „Kaip jautiesi?“ Tai – nemokamų profesionalaus psichologo konsultacijų linija, į kurią besikreipiantys darbuotojai gali pasidalinti savo emocijomis ir pasikalbėti apie tai su profesionalu.

„Karantino sąlygos sukėlė iššūkių ir su emociniu krūviu susidoroti ne visiems vienodai sekasi. Tačiau viduje kaupiamos emocijos gali virsti nemaža našta. Todėl, norėdami palaikyti kolegas, pabrėžti, kad esame vieninga komanda ir mums rūpi kiekvieno savijauta, suteikiame galimybę pasikalbėti su profesionaliu psichologu. Šia linija pasinaudoti gali visi „Iki“ darbuotojai. Juk gerai besijaučiantys darbuotojai sukuria ir teigiamą atmosferą pirkėjams“, – sako E. Jakučionytė-Lukšė.

Priemonės pasirūpinti sveikata

Dar viena papildoma priemonė, kuri jaustis užtikrinčiau pandemijos metu – specialus draudimas visiems „Iki“ tinklo darbuotojams. Jis galioja vienerius metus, pradedant nuo šių metų vasario 1 dienos. Draudimas taikomas hospitalizacijai dėl COVID-19 arba bet kokios ligos. Taip pat dėl mirties nuo nelaimingo atsitikimo ar infekcinės ligos, tarp kurių – ir COVID-19. Šis draudimas darbuotojams galioja ne tik Lietuvoje, bet ir visose kitose pasaulio šalyse.

Pasak E. Jakučionytės-Lukšės, draudimas – ne vienintelis žingsnis, kad darbuotojai jaustųsi užtikrintai. Prekybos tinklas „Iki“ pirmasis šalyje iš prekybos tinklų COVID-19 persirgusiems darbuotojams suteikia galimybę atlikti išsamų sveikatos patikrinimą. Taip siekiama palaikyti darbuotojus, išsklaidyti jų nerimą ir nuogąstavimus dėl galimų ligos pasekmių.

COVID-19 sirgę „Iki“ darbuotojai gali atlikti plačią sveikatos patikrinimo programą. Ja prekybos tinklo darbuotojai nemokamai gali pasinaudoti tiek didžiuosiuose šalies miestuose, tiek regionuose. Visas sveikatos patikrinimas yra apmokamas prekybos tinklo.

Aktyvus skatinimas skiepytis

Prekybos tinklas taip pat aktyviai skatina visus savo darbuotojus vakcinuotis. Personalo departamento direktorė pasakoja, kad prekybos tinklas sukūrė specialų darbuotojams skirtą puslapį, kuriame pateikiama objektyvi informacija apie skiepus nuo COVID-19 viruso.

„Mūsų darbuotojai kasdien bendrauja su dideliu skaičiumi žmonių ir nors šiuo metu pandemija slūgsta, ir toliau turime išlikti susitelkę. Todėl skatiname savo darbuotojus pasiskiepyti. Ramiau dėl savo sveikatos gali jaustis ne tik vakcinuoti darbuotojai, bet ir mūsų pirkėjai“, – sako E. Jakučionytė-Lukšė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Iki“ taikomos priemonės suteikia dar daugiau saugumo ir darbuotojams, ir pirkėjams Verslo tribūna 1

Prekybos tinklas „Iki“ visą pandemijos laikotarpį sutelkė dėmesį į darbuotojų ir pirkėjų saugumą. Karantino...

„It‘s simple“
2021.06.08
„Iki“ patirtis: etiško verslo principai ir dėmesys gyvūnų gerovei Verslo tribūna 1

Dėmesys aplinkosaugai ir tvarumui jau seniai yra tapę neatsiejama prekybos tinklo „Iki“ strategijos dalimi.

„It‘s simple“
2021.05.25
Pirmą kartą    Lietuvoje organizuojami    „Metų CTO“ rinkimai: kviečiame teikti paraiškas  Verslo tribūna 1

Šiandien startuoja pirmą kartą Lietuvoje organizuojami „Metų CTO“ rinkimai. Kviečiami dalyvauti vadovai,...

„It‘s simple“
2021.05.13
Pramoga ir atsipalaidavimo būdas: kaip šiuolaikinė televizija lengvina žmonių gyvenimą? Verslo tribūna

Ilgą laiką televizija buvo bene vienintelis pramogų šaltinis namuose, kuris suvienija visą šeimą. Išplitus...

„It‘s simple“
2021.05.06
„Iki“ kulinarijos asortimentą atnaujina triskart per metus: pirkėjai ieško ir skonių, ir sveikumo Verslo tribūna

Šiemet naują kulinarijos gaminių seriją „Pasaulio skoniai“ pristatęs prekybos tinklas „Iki“ stebi...

„It‘s simple“
2021.04.28
3 kasdienybę lengvinantys įrenginiai, kuriuos ateityje turės kiekvienas Verslo tribūna 2

Dar prieš penkmetį tokie išmanūs daiktai kaip laikrodžiai su eSIM, belaidės ausinės ir kameros atrodė...

„It‘s simple“
2021.04.16
Naujas „Iki“ ekspress parduotuvių formatas primena užkandines Verslo tribūna

Prekybos tinklas „Iki“ iš esmės atnaujino mažųjų „ekspress“ parduotuvių koncepciją ir kovo 31 d. atidarė...

„It‘s simple“
2021.04.07
„Iki“ atliko pirkėjų įpročių tyrimą: parduotuvėse lankosi rečiau, bet ten jaučiasi saugūs Verslo tribūna

Retesni apsilankymai parduotuvėse, išaugęs pirkinių krepšelis, pasikeitęs pirkėjų maršrutas prekybos centre...

„It‘s simple“
2021.03.25
„Iki“ – tvariausių Lietuvos prekės ženklų reitingo penketuke Verslo tribūna 1

Prekybos tinklas „Iki“ didžiausiame nepriklausomame prekės ženklų tvarumo reitinge pateko į garbingą pirmąjį...

„It‘s simple“
2021.03.23
3 sprendimai, lengvinantys virtualų apsipirkimą Verslo tribūna

Pandemijos metu daugybė verslų turėjo persiorientuoti į skaitmeninę erdvę. Tokia didelė pasiūla pakėlė...

„It‘s simple“
2021.03.23
„Iki“ kompetencijų ugdymo centrų nauda atsiskleidė per pandemiją Verslo tribūna 1

Pasaulinė koronaviruso krizė sukėlė daug iššūkių – teko ieškoti naujų darbo ir bendravimo formų, ypač...

„It‘s simple“
2021.02.17
Plėsti savitarnos kasų technologiją „Iki“ motyvuoja galimybė užtikrinti geresnę apsipirkimo patirtį Verslo tribūna 6

2008 m. pirmąsias savitarnos kasas Lietuvoje įdiegęs prekybos tinklas „Iki“ tokį žingsnį darė vedamas...

„It‘s simple“
2021.02.10
Klientai ieško paprastumo: kokiais principais turėtų vadovautis verslas Verslo tribūna

Sudėtingi produktai ar paslaugos ir nesklandus pardavimo procesas bei aptarnavimas vis dažniau pralaimi kovą...

„It‘s simple“
2021.02.08
Sėkmė slypi detalėse – gera klientų patirtis augina verslą   Verslo tribūna

Verslams tarpusavyje vis sunkiau konkuruoti kaina, prekės ar paslaugos išskirtinumu, pasiūlos įvairove, tad...

„It‘s simple“
2021.02.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku