Naujas „Iki“ ekspress parduotuvių formatas primena užkandines

Prekybos tinklas Iki iš esmės atnaujino mažųjų ekspress parduotuvių koncepciją ir kovo 31 d. atidarė pirmąją tokią parduotuvę Klaipėdoje. Naujoji parduotuvė bus dar patogesnė skubantiems, greito apsipirkimo besitikintiems miesto pirkėjams. Atnaujinant parduotuvę įgyvendinti moderniausi sprendimai ir kruopščiai suformuotas asortimentas. Lina Muižienė, prekybos tinklo Iki vykdomoji direktorė, sako, kad vertinant besikeičiančius pirkėjų lūkesčius ateina laikas keisti ir parduotuvių koncepcijas.
Atidarėme pirmąją atnaujintą naujosios koncepcijos parduotuvę. Bėgant laikui, keičiasi pirkėjų lūkesčiai ir poreikiai, tad natūraliai atėjo laikas atnaujinti ekspress formato parduotuves. Nedidelės miestų centruose esančios parduotuvės orientuotos į didelius žmonių srautus, patogios aktyviems pirkėjams, kurie tikisi greito apsipirkimo, ieško šviežių produktų. Kurdami naują koncepciją galvojome būtent apie tokius pirkėjus, todėl formuodami asortimentą ir kurdami interjerą atsižvelgėme į jų poreikius, sako L. Muižienė.
278 kv. m parduotuvės erdvė primena nedidelę jaukią užkandinę. Čia galima įsigyti karštų bandelių, vietoje šviežiai suteptų ar grilyje paskrudintų sumuštinių, konditerijos gaminių, įvairių rūšių ir skonių kavos bei kitų karštų gėrimų išsinešti. Taip pat čia platus karštų kulinarijos gaminių pasirinkimas. Skubantys pirkėjai gali įsigyti kruopščiai atrinktų kasdienių maisto produktų, šviežių vaisių ir daržovių, bakalėjos prekių, gurmaniškų užkandžių bei gaiviųjų gėrimų.
Naujovės pirkėjų patirčiai
Atnaujinant koncepciją įgyvendinta nemažai naujovių. Iki vykdomoji direktorė pasakoja, kad priimant sprendimą diegti naujoves, atsižvelgiama į du tikslus. Prekybos tinkle inovacijos diegiamos pirmiausia siekiant pagerinti pirkėjų patirtį. Antrasis tikslas efektyvinti vidinius darbo procesus.
Naujojoje parduotuvėje pirkėjų patirčiai įdiegti vaizdo ekranai juose pirkėjai gali matyti meniu ir lengvai pasirinkti norimus produktus. Į darbo procesus nukreipta naujovė elektroniniai kainolapiai. Šis sprendimas leidžia taupyti darbo valandas, kurias parduotuvės darbuotojai skiria kainolapių spausdinimui, dėliojimui į lentynas. Papildoma elektroninių kainolapių nauda lengviau suvaldyti pirkėjų klaidinimo riziką. T.y. užtikrinama, kad kainos visada bus teisingos, sako L. Muižienė.
Dar vienas sprendimas visose atnaujinamose Iki parduotuvėse diegiamos savitarnos kasos. Jos padeda skubantiems pirkėjams apsipirkti patogiau ir greičiau, o atsiskaityti lengviau ir paprasčiau. Pirkėjų patogumui naujoje parduotuvėje įrengtos 3 IKI Bitutė savitarnos kasos, veikia ir viena ekspress kasa.
Duris atvėrė pirmoji pagal naująją koncepciją atnaujinta parduotuvė, tačiau toliau, pasak L. Muižienės, bus analizuojama, kaip siūlomas naujoves priima pirkėjai, ką labiausiai vertina, ką reikėtų patobulinti. Atsižvelgiant į tai bus atnaujinamos ir kitos šio formato parduotuvės.
Aktyvi plėtra ir parduotuvių atnaujinimas
Nuolat į parduotuvių atnaujinimą ir plėtrą aktyviai investuojantis prekybos tinklas Iki per pirmąjį šių metų ketvirtį atidarė vieną visiškai naują parduotuvę Kaune. Dar 8 parduotuvės renovuotos tiek didžiuosiuose miestuose, tiek ir šalies regionuose. Investicijos į naują parduotuvę siekė 1,3 mln. Eur. Iš viso per pirmąjį ketvirtį į tinklo modernizavimą ir plėtrą prekybos tinklas investavo apie 8 mln. Eur.
Prekybos tinklas nuolat ieško pirkėjams patogiausių sprendimų ir plečia savitarnos kasų įrengimą. Šių kasų pranašumai ypač išryškėjo pandemijos laikotarpiu, nes pirkėjai gali apsipirkti greičiau ir patogiau bei išvengti papildomų žmogiškųjų kontaktų. Iš viso per šiuos metus į savitarnos kasų plėtrą planuojama investuoti apie 3 mln. Eur.
Prekybos tinklą iš viso šiuo metu sudaro 228 Iki parduotuvės. Prekybos tinkle dirba apie 5,9 tūkst. darbuotojų.
FOTOGALERIJA web_Naujas Iki ekspress parduotuvių formatas primena užkandines (12 nuotr.)
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti