Naujas „Iki“ ekspress parduotuvių formatas primena užkandines

Reklama publikuota: 2021-04-07
Lina Muižienė, prekybos tinklo „Iki“ vykdomoji direktorė.
svg svg
Lina Muižienė, prekybos tinklo „Iki“ vykdomoji direktorė.

Prekybos tinklas „Iki“ iš esmės atnaujino mažųjų „ekspress“ parduotuvių koncepciją ir kovo 31 d. atidarė pirmąją tokią parduotuvę Klaipėdoje. Naujoji parduotuvė bus dar patogesnė skubantiems, greito apsipirkimo besitikintiems miesto pirkėjams. Atnaujinant parduotuvę įgyvendinti moderniausi sprendimai ir kruopščiai suformuotas asortimentas. Lina Muižienė, prekybos tinklo „Iki“ vykdomoji direktorė, sako, kad vertinant besikeičiančius pirkėjų lūkesčius ateina laikas keisti ir parduotuvių koncepcijas.

„Atidarėme pirmąją atnaujintą naujosios koncepcijos parduotuvę. Bėgant laikui, keičiasi pirkėjų lūkesčiai ir poreikiai, tad natūraliai atėjo laikas atnaujinti „ekspress“ formato parduotuves. Nedidelės miestų centruose esančios parduotuvės orientuotos į didelius žmonių srautus, patogios aktyviems pirkėjams, kurie tikisi greito apsipirkimo, ieško šviežių produktų. Kurdami naują koncepciją galvojome būtent apie tokius pirkėjus, todėl formuodami asortimentą ir kurdami interjerą atsižvelgėme į jų poreikius“, – sako L. Muižienė.

278 kv. m parduotuvės erdvė primena nedidelę jaukią užkandinę. Čia galima įsigyti karštų bandelių, vietoje šviežiai suteptų ar grilyje paskrudintų sumuštinių, konditerijos gaminių, įvairių rūšių ir skonių kavos bei kitų karštų gėrimų išsinešti. Taip pat čia platus karštų kulinarijos gaminių pasirinkimas. Skubantys pirkėjai gali įsigyti kruopščiai atrinktų kasdienių maisto produktų, šviežių vaisių ir daržovių, bakalėjos prekių, gurmaniškų užkandžių bei gaiviųjų gėrimų.

Naujovės – pirkėjų patirčiai

Atnaujinant koncepciją įgyvendinta nemažai naujovių. „Iki“ vykdomoji direktorė pasakoja, kad priimant sprendimą diegti naujoves, atsižvelgiama į du tikslus. Prekybos tinkle inovacijos diegiamos pirmiausia siekiant pagerinti pirkėjų patirtį. Antrasis tikslas – efektyvinti vidinius darbo procesus.

„Naujojoje parduotuvėje pirkėjų patirčiai įdiegti vaizdo ekranai – juose pirkėjai gali matyti meniu ir lengvai pasirinkti norimus produktus. Į darbo procesus nukreipta naujovė – elektroniniai kainolapiai. Šis sprendimas leidžia taupyti darbo valandas, kurias parduotuvės darbuotojai skiria kainolapių spausdinimui, dėliojimui į lentynas. Papildoma elektroninių kainolapių nauda – lengviau suvaldyti pirkėjų klaidinimo riziką. T.y. užtikrinama, kad kainos visada bus teisingos“, – sako L. Muižienė.

Dar vienas sprendimas – visose atnaujinamose „Iki“ parduotuvėse diegiamos savitarnos kasos. Jos padeda skubantiems pirkėjams apsipirkti patogiau ir greičiau, o atsiskaityti – lengviau ir paprasčiau. Pirkėjų patogumui naujoje parduotuvėje įrengtos 3 „IKI Bitutė“ savitarnos kasos, veikia ir viena „ekspress“ kasa.

Duris atvėrė pirmoji pagal naująją koncepciją atnaujinta parduotuvė, tačiau toliau, pasak L. Muižienės, bus analizuojama, kaip  siūlomas naujoves priima pirkėjai, ką labiausiai vertina, ką reikėtų patobulinti. Atsižvelgiant į tai bus atnaujinamos ir kitos šio formato parduotuvės.

Aktyvi plėtra ir parduotuvių atnaujinimas

Nuolat į parduotuvių atnaujinimą ir plėtrą aktyviai investuojantis prekybos tinklas „Iki“ per pirmąjį šių metų ketvirtį atidarė vieną visiškai naują parduotuvę Kaune. Dar 8 parduotuvės renovuotos tiek didžiuosiuose miestuose, tiek ir šalies regionuose. Investicijos į naują parduotuvę siekė 1,3 mln. Eur. Iš viso per pirmąjį ketvirtį į tinklo modernizavimą ir plėtrą prekybos tinklas investavo apie 8 mln. Eur.

Prekybos tinklas nuolat ieško pirkėjams patogiausių sprendimų ir plečia savitarnos kasų įrengimą. Šių kasų pranašumai ypač išryškėjo pandemijos laikotarpiu, nes pirkėjai gali apsipirkti greičiau ir patogiau bei išvengti papildomų žmogiškųjų kontaktų. Iš viso per šiuos metus į savitarnos kasų plėtrą planuojama investuoti apie 3 mln. Eur.

Prekybos tinklą iš viso šiuo metu sudaro 228 „Iki“ parduotuvės. Prekybos tinkle dirba apie 5,9 tūkst. darbuotojų.

FOTOGALERIJA web_Naujas „Iki“ ekspress parduotuvių formatas primena užkandines (12 nuotr.)

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Naujas „Iki“ ekspress parduotuvių formatas primena užkandines Verslo tribūna

Prekybos tinklas „Iki“ iš esmės atnaujino mažųjų „ekspress“ parduotuvių koncepciją ir kovo 31 d. atidarė...

„It‘s simple“
2021.04.07
„Iki“ – tvariausių Lietuvos prekės ženklų reitingo penketuke Verslo tribūna 1

Prekybos tinklas „Iki“ didžiausiame nepriklausomame prekės ženklų tvarumo reitinge pateko į garbingą pirmąjį...

„It‘s simple“
2021.03.23
3 sprendimai, lengvinantys virtualų apsipirkimą Verslo tribūna

Pandemijos metu daugybė verslų turėjo persiorientuoti į skaitmeninę erdvę. Tokia didelė pasiūla pakėlė...

„It‘s simple“
2021.03.23
„Iki“ kompetencijų ugdymo centrų nauda atsiskleidė per pandemiją Verslo tribūna 1

Pasaulinė koronaviruso krizė sukėlė daug iššūkių – teko ieškoti naujų darbo ir bendravimo formų, ypač...

„It‘s simple“
2021.02.17
Klientai ieško paprastumo: kokiais principais turėtų vadovautis verslas Verslo tribūna

Sudėtingi produktai ar paslaugos ir nesklandus pardavimo procesas bei aptarnavimas vis dažniau pralaimi kovą...

„It‘s simple“
2021.02.08
Sėkmė slypi detalėse – gera klientų patirtis augina verslą   Verslo tribūna

Verslams tarpusavyje vis sunkiau konkuruoti kaina, prekės ar paslaugos išskirtinumu, pasiūlos įvairove, tad...

„It‘s simple“
2021.02.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku