„Verizon“ parduoda „Yahoo“ ir AOL likučius už 5 mlrd. USD

CNBC priduria, kad „Verizon“ parduoda 10% pastarosios akcijų ir ji bus pervadinta į „Yahoo“ (be šauktuko).
Tikimasi, kad sandoris bus baigtas 2021 m. antrąjį pusmetį.
„Verizon“ žiniasklaidos grupei priklauso tokios bendroves, kaip „TechCrunch“, „Yahoo Finance“ ir „Engadget“. Pernai „Verizon“ jau pardavė interneto leidimus „HuffPost“ ir „BuzzFeed“. Neseniai ji taip pat pardavė arba uždarė „Tumblr“ ir „Yahoo Answers“.
Pastaruoju metu „Verizon“ neslėpė, kad nori parduoti žiniasklaidos verslą ir sutelkti dėmesį į savo pagrindinę veiklą – ryšio paslaugų tiekimą.
Anksčiau „Verizon“ norėjo paversti supirktą „Yahoo!“ ir AOL turtą interneto žiniasklaidos milžinu, kuris galėtų stoti prieš „Google“ ir „Facebook“ interneto reklamos ringe. Šie prekių ženklai buvo suvienodinti į interneto žiniasklaidos padalinį, pavadintą „Oath“, o vėliau pervadintą į „Verizon Media Group“. Tačiau dabar jau aišku, kad planas nepavyko.
Kitaip nei „Verizon“, jos konkurentai vis dar stengiasi įsitvirtinti žiniasklaidos sektoriuje.
Štai, AT&T, nors ir slegiama skolų kupros po kelių stambių įsigijimų, vis dar bando išauginti „WarnerMedia“, kad ji taptų bent jau toje pačioje lygoje žaidžiančiu „Netflix“ ir „Disney“ konkurentu. Iš žiniasklaidos verslo nesitraukia ir „Comcast“ bei „NBCUniversal“.