2023-09-14 14:33

Sveikatingumo technologijų startuolis „Walk15“ žengia į Rumuniją

Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
Lietuvoje kuriama platforma „Walk15“, siūlanti žingsnių iššūkius bei nuolaidų sprendimus verslui, tęsia partnerystę su įmonių grupe „Rewe Group“ ir pradeda veiklą Rumunijoje.

Kaip praneša bendrovė, nuo šiol programėlės „#walk15“ vartotojai žingsnius į nuolaidas galės iškeisti daugiau nei 350 vieno didžiausių Rumunijos „Rewe Group“ parduotuvių tinklo „Penny“ parduotuvėse.

Per pusę milijono vartotojų visame pasaulyje vienijanti platforma leidžia iškeisti žingsnius į nuolaidas sveikiems ir tvariems pasirinkimams programėlės „#walk15“ žingsnių piniginėje – nuo nuolaidos traukinio bilietui ar automobilių dalijimosi paslaugoms iki nuolaidų sveikiems produktams prekybos centre. 

Taip pat siūlo įvairius žingsnių iššūkius bei sudarytus vaizdingus maršrutus skirtingose vietovėse. O verslai kuria čia specialius pasiūlymus, siekdami įtraukti esamus ir pritraukti naujų klientų, pažymi bendrovė.

„Walk15“ komanda. Bendrovės nuotr.
„Walk15“ komanda. Bendrovės nuotr.

Bendrovė skaičiuoja, jog kiekvieną mėnesį žingsnių piniginės funkcionalumu vartotojai pasinaudoja 10.000 kartų, o iš viso atsiskaitant fizinėse ar internetinėse „Walk15“ klientų parduotuvėse išleista per 9,6 mlrd. žingsnių. Vien keičiant žingsnius į nuolaidą vaisiams bei daržovėms „Rewe Group“ priklausančiose „Iki“ parduotuvėse nueitas atstumas, lygus 40 kelionių aplink Žemę. 

Vlada Musvydaitė-Vilčiauskė, startuolio „Walk15“ įkūrėja, sako, kad partnerystę su „Iki“ pradėjo 2020 m., ir tikisi, jog įsitvirtinus Rumunijoje vartotojų apsipirkimo už žingsnius aktyvumo statistika dvigubės.

„Kiekviename „Penny“ prekybos centre, kasoje nuskenavę programėlę „#walk15“ ir iškeitę 20.000 žingsnių, pirkėjai gaus 20% nuolaidą visiems perkamiems vaisiams. Pasinaudoti šiuo sveikus įpročius skatinančiu pasiūlymu vartotojai galės neribotą kartų skaičių – nors ir pirkdami kelis kartus per dieną“, – sako ji.

Planuojama, jog sąrašas prekių, kurioms taikomos žingsnių nuolaidos, plėsis. 

VŽ rašė, kad šis startuolis yra pavyzdys, kuomet jau susiformavus „Walk15“ bendruomenei, investuotojai juos susirado patys. Iki šiol „Walk15“ yra pritraukusi tris investicijas, apie paskutinę (400.000 Eur) paskelbta pernai, taip pat užsiminta apie galimybę šiemet pritraukti jau 1 mln. Eur.

„Juk dažnai būna, kad startuolis sukuriamas, o tada jis ieško savo auditorijos. Čia buvo priešingai. O per vieną šių renginių prie manęs ir priėjo pirmieji investuotojai – „70 Ventures“. Net ir visa verslo plėtra vyksta labai organiškai, ne mes sprendžiame, į kurią rinką eiti, o einame paskui savo klientus“, – balandį VŽ pasakojo V. Musvydaitė-Vilčiauskė.

Prekybos tinklo „Penny“ atstovai teigė, jog žingsnių piniginės funkcionalumas organizacijoms naudingas siekiant socialinės atsakomybės, edukacijos apie tvarumą bei vartotojų įtraukimo tikslų.

„Siekiame paversti ėjimą sveiku mūsų vartotojų įpročiu. Mus labai žavi idėja apjungti offline bei online kanalus šiam tikslui siekti. Nekantriai laukiame pirmųjų rezultatų“, – sakė Andrei Cismaru, „Penny“ CRM komandos vadovas.

Kaip pažymi bendrovė, „Walk15“ tapo vienu pirmųjų Baltijos šalių startuolių, pritraukusių Europos Sąjungos judumo iniciatyvos „EIT Urban Mobility“ fondo „Impact Ventures“ investiciją, o platformos strateginių partnerių sąraše yra tokios organizacijos, kaip didžiausias Europos sporto turnyras Eurolyga, tarptautinė draudimo bendrovė „Ergo“ ir daugelis kitų.

„Walk15“ taip pat veikia Vokietijos, Danijos, Latvijos rinkose, o startuolio vystoma programėlė „#walk15“ vartotojams pasiekiama visame pasaulyje 25 skirtingomis kalbomis.

52795
130817
52791