Kaip lietuviška „Kickstarter“ žvaigždė pajamas padidino 6 kartus
„Filippo Loreti“ yra nevienareikšmiškai vertinamas, tačiau sėkmingiausias lietuvių pavyzdys sutelktinio finansavimo platformoje „Kickstarter“ pagal gautus išankstinius užsakymus. 2015 m. ji paskelbė pirmąją kampaniją, kurios metu pigiausio laikrodžio kaina siekė 109 Eur. Buvo pritraukta 927.000 Eur.
Po metų bendrovė paskelbė dar vieną sutelktinio finansavimo kampaniją su nauja laikrodžių kolekcija. Tada buvo pateikta išankstinių laikrodžių užsakymų už 4,8 mln. Eur ir tai tapo didžiausia laikrodžių kampanija „Kickstarter“ istorijoje. Beje, ir viena didesnių apskritai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai