Inovacijos Inovacijos Inovacijos Inovacijos Inovacijos
2018-01-31 14:51

Kaip lietuviška „Kickstarter“ žvaigždė pajamas padidino 6 kartus

Matas ir Danielius Jakučiai, laikrodžių bendrovės „Filippo Loreti“ įkūrėjai. Bendrovės nuotr.
Matas ir Danielius Jakučiai, laikrodžių bendrovės „Filippo Loreti“ įkūrėjai. Bendrovės nuotr.
Verslininkai Danielius ir Matas Jakučiai toliau mėgina supurtyti prabangių laikrodžių rinką. Jų įkurta bendrovė „Filippo Loreti“ 2017 m. 6 kartus padidino pardavimo pajamas, palyginti su ankstesniais metais. 

„Filippo Loreti“ yra nevienareikšmiškai vertinamas, tačiau sėkmingiausias lietuvių pavyzdys sutelktinio finansavimo platformoje „Kickstarter“ pagal gautus išankstinius užsakymus. 2015 m. ji paskelbė pirmąją kampaniją, kurios metu pigiausio laikrodžio kaina siekė 109 Eur. Buvo pritraukta 927.000 Eur.

Po metų bendrovė paskelbė dar vieną sutelktinio finansavimo kampaniją su nauja laikrodžių kolekcija. Tada buvo pateikta išankstinių laikrodžių užsakymų už 4,8 mln. Eur ir tai tapo didžiausia laikrodžių kampanija „Kickstarter“ istorijoje. Beje, ir viena didesnių apskritai.

52795
130817
52791