Keleiviai galės įvertinti „Lietuvos geležinkelių“ paslaugų kokybę
„Sype“ naudotojams bus suteikta galimybė rašyti atsiliepimus visoje Lietuvoje esančioms geležinkelio stotims. Planuojama, kad ateityje grįžtamąjį ryšį gaus ne tik stotys, bet ir traukiniai.
Dominykas Karpovičius, MB Paslaugų strategijos grupės, valdančios „Sype“, direktorius ir bendraturtis, teigia, kad „Lietuvos geležinkeliai“ nusprendė bendradarbiauti, nes yra suinteresuoti gerinti paslaugų kokybę, todėl svarbu išgirsti klientų nuomonę.
Paslauga „Lietuvos geležinkeliams“ kaip ir kitiems šiemet veiklą pradėjusio startuolio klientams bus teikiama nemokamai.
Pasak p. Karpovičiaus, šiuo metu svarbiausia sukurti atsakingą grįžtamojo ryšio kultūrą, todėl ir bendrovėms, ir klientams paslauga yra nemokama.
„Sype“ derasi dėl bendradarbiavimo su oro uostais, Kauno technologijos universitetu ir Kauno miesto savivaldybe. Taip pat siekiama, kad ateityje programėle galėtų naudotis ir visi sostinės viešojo transporto keleiviai – bendrovės „Vilniaus susisiekimo paslaugos“ klientai.
„Sype“ jau naudoja vaistinių tinklas „Eurovaistinė“, kepyklėlių tinklas „Crustum“, sostinės prekybos centras GO9, šeimos restoranas „Jurgis ir drakonas“ ir kiti.
„Sype“ – konstruktyvaus grįžtamojo ryšio platforma – mobilioji programėlė, kurią parsisiuntęs vartotojas gali įvertinti pasirinktą vietą, pranešti, ko pasigedo, pasiūlyti, ką joje pagerinti, užfiksuoti gedimą ir nusiųsti nuotrauką. Atsiliepimai organizaciją pasiekia tiesiogiai, priešingai nei, pavyzdžiui, vertinimo žvaigždutėmis feisbuke, jų nemato kiti vartotojai, nes klientų žinutė skirta išspręsti organizacijos problemai ir pagerinti klientų patirčiai.