Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-08 09:06
2025-09-07 13:20
2025-09-03 05:45
2025-09-01 10:05
RĖMIMAS
2025-09-01 09:54
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
įmonės buhalteriją gal ir sugebės tvarkyti, bet teikti ataskaitas valdiškom įstaigom tuoj reiks prie buhalterio steigti atskirą etatą šiems darbams atlikti
Pats nebudamas buhalteriu, esu teikes visas UAB ataskaitas valdiskom institucijom, tai nebuvo sunkiau nei pati buhalterija, gal net lengviau.
Reikejo nemazai laiko konsultuotis tax.lt forume pradiniame etape bet po to issisaiskinus jau buvo lengva viska teikti.
aha sugebes :) nebejuokink.
Pakartosiu, as pats sugebejau savo smulkios UAB buhalterija tvarkyti, reikejo nemazai laiko praleisti skaitnt ir konsultuojantis forume. Didesnem imonem sunkiau, bet cia iniciatyva ir kalba apie smulkias, kurioms tikrai nebutinas buhalteris, jei vadovas ar savininkas gali skirti savo laiko.
Na... nezinau, kaip nemokant apskaitos principu (dvejybinio iraso debeto, kredito) galima vest apskaita ir sudaryti balansus ir pelno nuostolio ataskaitas ? uzdeklrauot gal ir galima, bet sudaryt Finansine atskaitomybe is apskaitos duomenu kaip, jeigu apskaitos nesupranti ir nemoki vesti? kaip pelno mokesti paslkaiciuoji? Ar zinai, kas yra leidziami atrskaitymai, kas riibojiamu didziu, kas neleidziami? Reikia ir VAS ir MAĮ zinot ir PVM istatyma su komentaru ir GPM istatyma ir darbo kodeksa, reikia zinot, kaip skolas vest, kaip atsargas, koki metoda pasirinkti, kaip inventorizacijas daryt, kas kiek (tiek skolu, tiek turto) ir panasiai. Nera taip paprasta, kaip gali atrodyti is pirmo zvilgsnio.
O ar kvalifikuotas buhalteris mate jusu vesta apskaita? Dirbu apskaitos imoneje ir viska reikia perdaryti is naujo kai ateina toks sau vestis pavarges klientas. Taip jis sumoka du kartus - viena karta savo laiku ir nervais, o veliau ir pinigais. Net brangiau kainuoja taisyti nei is karto daryti tvarkingai.
Visos nors kiek rimtesnes buhalterines programos VMI ataskaitas pacios sugeneruoja. Nematau problemos.
Nematai problemos, nes tame reikale nieko nesusimanai. Visada taip, kai nezinai, tai atrodo viskas paprasta.
Problemą matau tik tokią, kad nei buhalteriai, nei IT įmonės, nei VMI nėra suinteresuoti sukurti sistemos, kad žmogus galėtų pats susitvarkyti nedidelės įmonės apskaitą.
Reikia prastint visa mokestine sistema, kitaip ir integracijos ir sistemos nepades.
reikia paprastinti. Girdžiu 20 metų šitą pasaką, o apsisukus VISADA padaroma priešingai. MB, Všį turėjo būt paprastos buhalterinės apskaitos formos - dingo. Verslo liudijimas dar belikęs iš paprastų apskaitų ir viskas. Bet tuoj bus panaikingas.
Nes visi paprastinimai atsimuša į nenumaldomą dalies visuomenės norą tuo pasinaudoti piniginės storiui padidinti...
Galės VMI baudų ir delspinigių prisirinkti. Puikus verslo planas :D
Svarbiausia/įdomiausia, kad dabar visi vadovai, kurie "mokė" savo vyr. buhalterius, kaip "reikia" "daryt buhalteriją", dabar patys galės ne tik "buhalteriją daryt", bet ir tiesiogiai su VMI bendrauti, atsakinėt į VMI paklausimus, patikrinimus, "paaiškinti VMI" ... taip sakant.. :)
Įstatymai keičiasi du kartus per metus. Todėl vadovams teoriškai įmanoma tvarkytis buhalteriją, o praktiškai būtų daug bėdų. Lietuva nėra stabilių mokesčių ir įstatymų šalis.
Aš tai nesuprantu, kodėl smulkus verslas gaudamas 20k pajamų, susimokėdamas apie 20% mokesčių nuo pajamų dar turi 5-10% išmesti apskaitos tvarkymui.
Kodėl Jūs 1 666 Eur/mėn. gaunančius vadinate "smulkiu verslu"? Čia chaltūra prie pagrindinio darbo arba vargo vakarienė. Barboros kurjeris didesnis verslininkas. Jeigu tavo pajamos 1 666 Eur/mėn., tai tu joks verslininkas, o visuomenės skaudulys, kurį turi remti eiliniai žmonės su darbo sutartimi. Bendrai paėmus, ne valstybės reikalas skatinti varguolių plitimą.
Kai vadovas pats tvarkys buhalteriją įmonės bankroto atveju VMI bus dar lengviau teismo keliu prisiteisti skolas iš vadovo