Palengvėjimas: neliko prievolės saugoti popierinių sąskaitų faktūrų
Nuo sausio 1 d. įsigaliojusioje Pridėtinės vertės mokesčio (PVM) įstatymo redakcijoje, į kurią perkelti europiniai reikalavimai, nebeliko lig tol galiojusio reikalavimo „saugoti dokumentus tokios formos (rašytinės ar elektroninės), kokios jie buvo išsiųsti ar pateikti“.
„Verslui tai privalumas – taupomas popieriaus, darbo laikas, fizinė erdvė dokumentų saugojimui, tuo pačiu supaprastinamas visas bendrovės dokumentų archyvavimas. Didesnėse įmonėse buhalterės, galima sakyti, sėdėdavo apsikrovusios segtuvais su daugybe popierinių sąskaitų. Dabar to nebereikia“, – sako Rimantas Kažemėkaitis, UAB „Softera Baltic“ verslo valdymo sistemų konsultantas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai