2020-11-08 08:14

Nuo pirmadienio VMI ir „Sodra“ paslaugas teiks tik nuotoliniu būdu 

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Vyriausybei paskelbus karantiną, visos paslaugos VMI ir „Sodros“ klientams nuo lapkričio 9 d. toliau bus teikiamos tik nuotoliniu būdu.

VMI pranešė, kad konsultacijas mokesčių klausimais gyventojai gali gauti paskambinę telefonu 1882 arba pateikę paklausimą elektroniniu būdu per Mano VMI.

Papildomas konsultantų telefonu sąrašas gyventojams ir įmonėms pagal aptarnavimo teritorijas skelbiamas VMI interneto svetainėje.   

„Sodra“ konsultacijas teikia ir nuo šiol daugelį prašymų dėl ligos, motinystės, tėvystės, vaiko priežiūros, nedarbo išmokų, pensijos skyrimo ir kitus priima telefonu 1883. Daugiau informacijos galima rasti interneto svetainėje www.sodra.lt, o beveik visas paslaugas gauti prisijungus prie asmeninės „Sodros“ paskyros.

Ragina naudotis e. paslaugomis

„Klientai, kurie buvo užsiregistravę atvykti į padalinius kitą savaitę, yra informuojami asmeniškai. Dėkojame gyventojams už supratingumą ir kviečiame naudotis VMI e.paslaugomis“, – pranešime cituojama Stasė Aliukonytė-Šnirienė, VMI Mokestinių prievolių departamento direktorė.

Evaldas Mikutis, „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas, pažymi, kad konsultantai, kurie gyventojus aptarnaudavo gyvai skyriuose, prisijungs prie „Sodros“ informacinio centro komandos, teikiančios konsultacijas telefonu ir atsakančios į elektroninius paklausimus. Taip bus užtikrinta, kad „Sodros“ paslaugų ir konsultacijų kokybė nenukentėtų „šiuo kritiniu laikotarpiu“.

Taip pat pažymima, kad tiems, kurie neturi galimybės naudotis VMI e. paslaugomis ir privalo pateikti deklaraciją, tai padaryti nuotoliniu būdu padės VMI konsultantai, paskambinus telefonu 1882. Tais atvejais, kai gyventojui pildant deklaraciją reikia pateikti susijusių dokumentų duomenis, fiziškai dokumentų atnešti į VMI padalinį nereikia, užtenka prašomus duomenis pateikti konsultantui telefonu.

52795
130817
52791