Kaunas centralizavo buhalteriją – planuoja sutaupyti 1,2 mln. Eur

Visų Kauno miesto savivaldybei priklausančių įstaigų mokyklų, darželių, kultūros bei sporto organizacijų buhalterija nuo šiol veikia centralizuotai.
Kaune veikiančiose beveik 200 biudžetinių įstaigų anksčiau dirbo 225 buhalteriai. Po reformos šia paslauga rūpinasi įstaiga Kauno biudžetinių įstaigų buhalterinė apskaita, kurioje šiuo metu dirba 120 specialistų. Apie 100 darbuotojų per porą šios reformos metų buvo atleisti.
Visi jie įsikūrė po vienu stogu naujai sutvarkytose patalpose T. Masiulio gatvėje, Petrašiūnuose. Šios permainos leido buhalteriams atlyginimą vidutiniškai padidinti 10%, o per artimiausius metus jis turėtų dar labiau kilti, rašoma Kauno savivaldybės pranešime.
Viena programa
Anksčiau finansinė apskaita buvo tvarkoma naudojant 17 buhalterinių programų, o šiuo metu naudojama viena sistema Biudžetas VS. Visoms įstaigoms nemokamai suteikta prieiga prie vieningos duomenų valdymo sistemos.
Buhalterinė apskaita negali būti vien padriki skaičių kratiniai. Visi duomenys apie viešuosius pirkimus, sąskaitas, išlaidas turi būti aiškūs ir lengvai pasiekiami, kad bet kada galėtume juos analizuoti, operatyviai daryti išvadas. Tik taip galima užtikrinti skaidrų lėšų panaudojimą, optimalius kaštus, kad nebūtų bereikalingai išlaidaujama ten, kur nereikia, pranešime cituojamas Gintaras Petrauskas, Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius. Iki šiol skirtingos programos nesusikalbėdavo tarpusavyje, todėl analizuoti duomenis buvo sunku.
Finansų valdymo ir apskaitos sistema pirmiausia įdiegta miesto žinioje esančiose sporto mokyklose ir neformaliojo švietimo įstaigose. Vėliau tokie sprendimai įgyvendinti ir sveikatos, socialinėse bei kultūros įstaigose, o galiausiai mokyklose, vaikų darželiuose ir kitose ugdymo įstaigose. Jungtis prie vieningos apskaitos sistemos netrukus numatyta rekomenduoti ir viešosioms įstaigoms, kurių dalininkė yra Kauno miesto savivaldybė.
Dabar savivaldybė planuoja įsigyti analitikos įrankį, šiuo metu diegiami nauji maisto apskaitos bei personalo valdymo moduliai, organizuojami vartotojų mokymai juos naudosiantiems specialistams. Skaičiuojama, kad šie pokyčiai artimiausiu metu leis sutaupyti 1,2 mln. Eur kasmet.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Finansai
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti