RĖMIMAS 2020-12-03 07:21 Logistikos bendrovės traukia skaitmenizacijos kortą Logistikos bendrovių paslaugomis besinaudojantiems klientams jau neužtenka tik pristatyti krovinį iš taško A į B. Jie pageidauja vis daugiau paslaugų ir glaudesnės partnerystės su transportininkais, net jų verslo išmanymo, kad logistikos kompanijos galėtų pasiūlyti sprendimus, kurie pagelbėtų gamybos ar prekybos procesuose. Tam pasitarnauti gali ir skaitmeninės technologijos.
RĖMIMAS 2020-11-26 07:33 Aštrėjanti transporto sektoriaus problema: kas sės už vilkiko vairo? Ir šią problemą sukels ne dažniausiai linksniuojama klimato kaita, o... vilkikai be vairuotojų. Tolimojo transporto sektoriuje ima aštrėti vairuotojų trūkumo problema. Jaunimas šio darbo imasi nenoriai, o didžiąją dalį šiandienos vilkikų vairuotojų sudarantys vyresnieji netrukus dideliu būriu išeis į pensiją. Kyla reali rizika susiformuoti amžiaus duobei: vilkikų kabinas palikusių vairuotojų nebus kam pakeisti.
RĖMIMAS 2020-11-23 07:45 Vilkiko vairuotoja dirbusi Eurika: „Nebuvau tik šturmanė vilkiko kabinoje“ Karjeros pradžią prie vilkiko vairo Eurika Urbonavičienė prisimena su nostalgija. Sunkvežimio vairuotoja logistikos įmonėje „Magnum Iter“ ji dirbo daugiau nei ketverius metus, o kartu su vyru į tolimuosius reisus iš viso važinėjo virš septynerių metų. Pirmus tris metus lydėjo vyrą į keliones savo noru, vėliau tapo lygiaverčiais ekipažo partneriais ir pati sėdo už vilkiko vairo.
RĖMIMAS 2020-11-19 07:00 Alternatyvūs degalai vilkikuose: ateitis su šiandienos realijomis „Alternatyvūs degalai – tolimojo pervežimo transporto ateitis. Bet tai neįvyks staiga, dyzeliną naudojančio transporto mažės pamažu“, – mano Artūras Michejenko, mobilumo paslaugas teikiančios UAB „DKV Euro Service Baltikum“ direktorius. O koks alternatyvių degalų ir tolimojo transporto santykis šiandien?
RĖMIMAS 2020-11-12 07:15 Mobilumo paketas: iškraipo rinką, brangina paslaugas, žlugdo smulkiuosius Jei po kiek mažiau nei pusantrų metų įsigalios liepą priimto Mobilumo paketo nuostatos, Lietuvos tolimojo pervežimo transportas patirs didelius praradimus, o ypač nukentės smulkios šios šakos įmonės. Prognozuojama, kad darbo neteks apie 35.000 šio sektoriaus dirbančiųjų, o Lietuvos bendrasis vidaus produktas (BVP) dėl to trauksis 1,6%. Tačiau nuo to laimės Europos centre esančios valstybės.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI