Konkurencinį pranašumą įgijo pasitelkę radikalų skaidrumą

Skaidrumas – viena pamatinių „Devbridge“ vertybių ir kertinių principų. Anot V. Gurgždžio, pasitikėjimas ir atvirumas sukuria aplinką, kurioje galima dirbti žymiai greičiau ir kokybiškiau.
„Nuo įmonės įkūrimo pradžios su darbuotojais yra dalijamasi visa informacija – finansiniais rezultatais, pajamomis, pelnu, naujais ir prarastais klientais, pristatomi įmonės naujokai, paminimi žmonės, palikę ar vėl sugrįžę į „Devbridge“. Darbuotojai žino savo ir kitų pareigų lygį ir atlyginimo rėžius yra iš anksto informuojami apie numatomą premijų dydį metų pabaigoje“, – vardija vadovas.
Padėjo įveikti karantino iššūkius
Anot IT įmonės vadovo, skaidrumu grįsta įmonės kultūra tapo kertine dedamąja, kuri padėjo įveikti ir karantino iššūkius.
„Nors mūsų verslui praėję metai buvo ypač sėkmingi, tačiau vos prasidėjus pandemijai, ruošėme kelis scenarijus, kuriuos pristatėme komandai – kokie būtų sprendimai situacijai blogėjant, kada ir kokias išlaidas mažintume, o kada tektų mažinti ir komandos narių skaičių. Tai tik padidino žmonių pasitikėjimą organizacija, o šių veiksmų taip ir neprireikė“, – sako V. Gurgždys.
Įmonės viceprezidento teigimu, darbuotojai visada įvertina vadovų atvirumą, drąsą atskleisti blogiausius scenarijus ir gebėjimą atsakingai planuoti ateitį.
„Puoselėti atvirumo kultūrą organizacijoje skatiname net tik visus darbuotojus, bet ir mūsų vadovus. Vadovams tenka nuolat ieškoti kūrybiškų ir netradicinių kelių, kaip palaikyti ryšį su darbuotojais, suprasti jų emocinę savijautą, užmegzti dar geresnį santykį bei stengtis kiekvienam individualiai padėti. Kurti palaikančią atmosferą organizacijos viduje reikalauja nemažai individualių vadovų pastangų, todėl nuolat yra investuojame į mokymus, kaip duoti grįžtamąjį ryšį, kaip su komandos nariais atvirai kalbėtis individualių susitikimų metu“, – pabrėžia V. Gurgždys.
Atvirumas – sveikos organizacijos požymis
Anot įmonės viceprezidento, kai atvirumo yra per mažai, darbuotojai nežino, kaip organizacijai sekasi, kokie jos tikslai, ar pavyks šiemet juos pasiekti. Kai stinga pasitikėjimo, labai greitai pasklinda gandai ir interpretacijos.
„Devbridge“ padaliniuose Čikagoje, Toronte, Londone, Varšuvoje, Kaune, Vilniuje ir Klaipėdoje darbuotojai yra nuolat informuojami, kaip sekasi įmonei, – kiekviename biure arba net jų namuose yra transliuojama „Devbridge TV“ – aktualijos darbuotojams, kurioje realiu laiku rodoma vizualinė informacija, tokia, kaip verslo rezultatai, įmonės rodikliai, informacija susijusi su vidiniais renginiais, darbuotojais.
„Kas mėnesį vyksta bendros darbuotojų popietės kiekvieno padalinio aktualijoms aptarti. Taip pat kiekvieną mėnesį mėnesį darbuotojai el. paštu gauna naujienlaiškį apie verslo rezultatus ir tolesnę organizacijos kryptį. Kiekvieną ketvirtį vykdomos atviros klausimų bei atsakymų sesijos, kuriose darbuotojai anonimiškai vadovų klausia jiems rūpimų dalykų. Į visus klausimus yra atsakoma be užuolankų ir pagražinimų“, – dalijosi Lietuvos padalinio vadovas.
Augina klientų pasitikėjimą
Įmonės vadovo teigimu, „Devbridge“ stengiasi užtikrinti proceso skaidrumą ir kiekviename gamybos žingsnyje. Kurdami įrankius sau visada galvojame apie tris kertinius aspektus: darbuotojus, klientus ir darbo efektyvumą.
„Savalaikiam gamybinės produkto informacijos sekimui ir jos pateikimui klientui naudojame savo kurtą įrankį. Jis surenka pagrindinę gamybos ir komandos informaciją iš visų sistemų, apdoroja ir ją pateikia klientams. Darbuotojai specialia programėle fiksuoja savo darbo laiką, kuris realiu laiku rodomas klientams, kad jie matytų kiekvieną su savo užsakytu projektu susijusį etapą ir vykdomus darbus. Klientai gali aiškiai matyti, kaip sekasi darbuotojams atlikti kasdienines užduotis. Tai skatina abipusį pasitikėjimą“, – akcentuoja bendrovės vadovas.
Pasak V. Gurgždžio, versle net maži efektyvumo nukrypimai gali kainuoti daug, tad komandos užimtumo planavimo įrankis padeda tiksliau planuoti, stebint kompetencijas, darbuotojų etatus, datas ir visas kitas reikšmingas detales.
„Į šio įrankio kūrimą investavome daugiau nei milijoną eurų ir nuolatos jį tobuliname. Esame tikri, kad yra verta ne tik investuoti į tokius įrankius, kurie padėtų lengviau ir greičiau planuoti, parduoti, gaminti, bet ir auginti organizacijos, kliento ir darbuotojo pasitikėjimu grįsta santykį“, – įsitikinęs Lietuvos padalinio vadovas.