Giedrius Skliutas: iškart atpažįstu, kuris pardavimų profesionalas sugebės užsidirbti daug

Reklama publikuota: 2020-10-09
Giedrius Skliutas, „Bitė Lietuva“ pardavimų direktorius.
svg svg
Giedrius Skliutas, „Bitė Lietuva“ pardavimų direktorius.

Šiandien pardavimų profesionalai yra vieni paklausiausių, bet kartu ir sunkiausiai randamų darbuotojų rinkoje. Juos galėčiau suskirstyti į tris tipus: stebukladarius, voveres rate ir bitinus. Tuos, kurie yra drąsūs, iniciatyvūs ir orientuoti į rezultatą, norime įdarbinti „Bitėje“ ir suteikti jiems visas sąlygas uždirbti atlyginimą be lubų.

Stebukladariai: nori daug uždirbti, bet nedirbti

Nepatyrusį naujoką nuo profesionalo skiria daug valandų sunkaus darbo. Paprastai tariant, jeigu šiandien jūsų pirma diena pardavimo skyriuje, patyrusiu pardavimų profesionalu save vadinti galėsite tik įdėję daug pastangų ir kantrybės gilinantis į produkto specifiką, jo unikalumą ir kokie yra potencialaus pirkėjo lūkesčiai bei kaip juos tinkamai išpildyti.

nuotrauka::1 right

Bendraudamas su skirtingais, pardavimų srityje save matančiais kandidatais, pastebiu, kad dažnai kilti karjeros laiptais ir daug uždirbti norima itin greitai. Norai puikiai suprantami, tačiau šiandieninė darbo rinka yra itin konkurencinga ir siekiant uždirbti solidų atlyginimą, paaukštinimą reikia įdėti nemažai darbo ir pastangų. Vien noro tikrai nepakanka.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Viena iš pamatinių mūsų įmonės vertybių yra nepriekaištingas atlikimas, leidžiantis pasiekti geriausių rezultatų. Dėl šios priežasties pirmiausia mes ieškome ambicingų darbuotojų, kurių požiūris ir vertybės sutampa su mūsų. O visa kita yra pasiekiama ir įveikiama – tereikia užsispyrimo, kasdienio darbo ir profesionalų pagalbos, kurią esame pasiruošę suteikti.  

Voverės rate: dirba daug, bet orientuoti į procesą

Antrajam pardavimų specialistų tipui priklausantys darbuotojai daug dirba ir stengiasi, bet yra per daug susikoncentravę į procesą. Jie daug laiko praleidžia smulkioms kasdienėms užduotims atlikti, kurios mažai prisideda prie galutinio rezultato. Dažnai tokie darbuotojai greitai pasijaučia pavargę ir išsisėmę, nes nepatiria tų mažų pergalių, kurios įkvepia ir veda į priekį. Didelės įdėtos pastangos, bet prastas rezultatas, galiausiai nuvilia ir skatina ieškoti naujos karjeros stotelės.

Išsiųsti laišką ir laukti atsakymo lygu nieko nepadaryti. Gero pardavimų profesionalo pagrindinė užduotis yra pasiekti rezultatą, t. y. „uždaryti“ sandorį. Dėl šios priežasties daug dirbantiems, bet į rezultatą neorientuotiems darbuotojams sunku tikėtis didelio atlyginimo. Mums svarbu, kad pardavimų specialistas būtų ambicingas, turėtų daug noro mokytis ir drąsos eksperimentuoti. Tokiems darbuotojams mes visuomet padedame išsikelti savus tikslus ir kryptingai jų siekti. Taip pat leidžiame uždirbti praktiškai bet kiek.

Bitinai: nori daug uždirbti ir orientuoti į rezultatą

Į galutinį pardavimo rezultatą, o ne į procesą orientuoti specialistai yra tikras lobis organizacijoms. Tokie darbuotojai iniciatyvūs, kūrybiški ir moka prioritetizuoti darbus, todėl negaišta laiko ten, kur  neverta to daryti. Tokių darbuotojų mes nuolat ieškome „Bitėje“ ir sudarome galimybes uždirbti neribotą atlyginimą. Patirtis rodo, kad pardavimų vadybininkai per mėnesį gali uždirbti ir 3000, ir net 5000 eurų „į rankas“.

Svarbu ir tai, kad iš savo pardavėjų nesitikime stebuklų. Suprantame, kokia iš tiesų gali būti sunki karjeros įmonėje pradžia, todėl darbuotojams nuo pat pirmų dienų padeda pardavimų treneriai. Jie turi labai aiškią ir struktūruotą specialisto įvedimo programą, kuri užtikrina sėkmingą naujoko startą ir tolimesnį darbą „Bitėje“.

Su savo pardavimų specialistais kalbamės ne apie įmonės pardavimo tikslus, o apie jų ambicijas, pajamų lūkesčius ir taip natūraliai gimsta kiekvieno asmeniniai pardavimo tikslai. Jiems pasiekti suteikiame visas galimybes tobulėti – darbuotojai gali patys rinktis, kokius įgūdžius nori tobulinti. Tai gali būti lyderystės, viešojo kalbėjimo ar streso valdymo mokymai – siekiame, kad kiekvienas išsirinktų, kas jam aktualiausia ir labiausiai reikalinga norint tapti itin geru pardavimų profesionalu.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku