„Aston Martin“ pradeda naują erą: keičia prekės ženklą ir pristato naują ikoniškąjį logotipą

Reklama publikuota: 2022-08-09
svg svg

Ikoniškasis „Aston Martin“ ženklas kelia sparnus į naują įspūdingą erą. Itin prabangių britiškų automobilių gamintojas pristatė naują ir drąsią kūrybinę strategiją kartu pasauliniu rinkodaros planu, kuris leis toliau augti ir ieškoti naujo klientų rato.

Kūrybinis identitetas remiasi tvirta, nusistovėjusia „Aston Martin“ reputacija, derinant rafinuotą meistriškumą ir sudėtingą dizainą su benzingalviškomis emocijomis bei itin dinamišku vairavimo malonumu. Būtent tai atspindi nauji kvapą gniaužiantys modeliai: DBX707, „V12 Vantage“ ir bekompromisis „Aston Martin Valkyrie“. 

Strateginis prekės ženklo atnaujinimas yra didžiausia „Aston Martin“ investicija per pastarąjį dešimtmetį. Tai leis pasiekti lyderio pozicijas galingų ir prabangių automobilių rinkoje. Gamintojas šiuo metu žvelgia į platesnę pasaulinę auditoriją ir gilinasi į jos vertybes.

Be naujos vizualinės ir verbalinės išraiškos, radikalūs dizaino pakeitimai palietė ir ikoniškąjį „Aston Martin“ ženklą. Jis buvo sukurtas pagal visas gamintojo taisykles, o prie projekto prisidėjo nusipelnęs britų meno vadovas ir grafikos dizaineris Peteris Saville’as. 

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Naujas „Aston Martin“ ženklelis, kurį rankomis gamina Birmingamo juvelyrai, atsidurs ant naujos kartos sportinių automobilių. Tai tik patvirtina „Aston Martin“ išskirtinumą prabangių, galingų ir dinamiškų automobilių pasaulyje. 

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/1606?placement=

Nuo 2003 m. tai pirmasis toks didelis prekės ženklo atnaujinimas ir tik aštuntas kartas per 109 metų „Aston Martin“ istoriją, kai ženklelis buvo gerokai atnaujintas. Švęsdami jo pristatymą, „Aston Martin“ išleido unikalius kadrus, kurie atskleidžia ženklelio kūrimo proceso užkulisius, „Vaughtons“ studijoje Birmingeme. Šie meistrai jau 203 metus dirba su sidabru ir garsėja tuo, kad kuria Anglijos futbolo asociacijos varžybų taures bei sukūrė 1908 m. Londono olimpinių žaidynių medalius. 

Savaitgalį „Aston Martin Aramco Cognizant“ F1 komanda išdidžiai pademonstravo naują logotipą Prancūzijos „Grand Prix“ metu. Švęsdami 100-ąsias savo „Grand Prix“ lenktynių starto metines, „Aston Martin“ simboliškai lenktyniaus su originaliu logotipu ant bolido priekio. Tokiu pačiu kaip pirmosiose lenktynėse 1922 metais. 

„Intensity. Driven.“ šūkis atspindėtas trumpame filme, kuriame rodomi visi penki nauji galingi „Aston Martin“ modeliai. Siekiant pavaizduoti jausmą ir emocijas, kurias sukelia šie automobiliai, filme vaizduojami fiziologiniai pokyčiai vairuotojo kūne. Tam tikslui buvo surinkti vairuotojų biometriniai duomenys lekiant trasoje su „Aston Martin Valkyrie“ ir vėliau atvaizduoti diagramomis ir išsiplėtusių vyzdžių kadrais. 

Taip pat socialiniuose tinkluose, skaitmeninėje erdvėje ir spaudoje bus išleista daugybė įspūdingų vizualų, pasižyminčių kvapą gniaužiančiais vaizdais, perteikiančiais emociją, „Aston Martin“ aistrą meistriškumui, dėmesį detalėms ir galią. 

„Aston Martin“ pasaulinės rinkodaros ir komunikacijos vadovas Renato Bisignani sakė: 

„Po mūsų sugrįžimo į F1 automobilių sporto elitą, „Intensity. Driven.“ kampanijos startas žymi kitą „Aston Martin“ prekės ženklo evoliucijos etapą. Mes leidžiame ženklui pasiekti savo potencialą bei įsitvirtinti prabangių ir galingų automobilių rinkoje. Išlaikant eleganciją ir rafinuotumą, dėl kurio mūsų prekės ženklas ir modeliai yra vertinami visame pasaulyje. Toks požiūris ir nauja kūrybinė kryptis išryškina drąsesnes, aštresnes ir intensyvesnes savybes, kurias visada pabrėždavo „Aston Martin“. Norėdami sudominti savo ištikimų klientų bazę, tikime, kad ši nauja kryptis leis išnaudoti gausėjantį naujos kartos „Aston Martin“ klientų ratą: daugiau nei 60 proc. mūsų dabartinių modelių nusipirko žmonės, kuriems tai pirmasis „Aston Martin“.

„Aston Martin“ vykdomasis viceprezidentas ir vyriausiasis kūrybos vadovas Marekas Reichmanas sakė: 

„Kadangi mes kuriame taip, kad mūsų modeliai pavergtų žmonių širdis ir protus,  kiekviena mūsų kuriama „Aston Martin“ detalė turi gilią prasmę ir paskirtį. Artėjant įdomiam mūsų evoliucijos momentui, naujas logotipas liko ištikimas senoms linijoms. Kiekvieną jos milimetrą įkvėpė 109 metus siekianti „Aston Martin“ kūrybinė idėja. Pasitelkus Peterį Saville'į, britų grafinio dizaino ikoną ir mane įkvepiančią kūrybišką asmenybę, mūsų logotipo tyrinėjimas ir evoliucija pakyla į kitą lygį. Išvysti šį atnaujinimą ir Birmingame rankomis kurtą ženklelį – didinga akimirka visai komandai. Tai yra pirmas žingsnis link naujos itin prabangių sportinių automobilių kartos. 

Peteris Saville'as sakė: 

„Aston Martin“ ženklelio atnaujinimas yra klasikinis logotipų evoliucijos pavyzdys. Subtilūs, bet būtini patobulinimai ne tik išlaiko naujas formas, bet ir leidžia pritaikyti naujas technologijas. Būtent kūrimo procesas yra viena iš pagrindinių „Aston Martin“ taisyklių ir tradicijų. 

Daugiau apie „Intensity. Driven.“ ir „Aston Martin“ siekį suteikti gyvenimui daugiau intensyvumo sužinokite: www.astonmartin.com.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
„Aston Martin“ pradeda naują erą: keičia prekės ženklą ir pristato naują ikoniškąjį logotipą Verslo tribūna 1

Ikoniškasis „Aston Martin“ ženklas kelia sparnus į naują įspūdingą erą. Itin prabangių britiškų automobilių...

Pilkieji F1 lenktynių kardinolai: saugos automobilis „Aston Martin Vantage“ ir medikų DBX Verslo tribūna 1

Praėjusiais metais „Aston Martin“ į automobilių sporto olimpą – F1 lenktynes – grįžo su kaupu. Tikrąją to...

„Aston Martin“ žymi naują galios erą ir Gudvudo greičio festivalyje pristato galingiausius savo kūrinius Verslo tribūna 1

• Garsiosiose Gudvudo „hill climb“ lenktynėse „Aston Martin“ pristatys ribotos ir galutinės serijos „V12...

Aston Martin paskelbė ambicingą tvarumo strategiją ir tikslą pasiekti nulines emisijas versle Verslo tribūna

„Aston Martin“ nuspaudė akseleratoriaus pedalą kelionėje link itin prabangaus automobilizmo verslo tvarumo...

„V12 Vantage“ – paskutinė tokia simfonija „Aston Martin“ istorijoje Verslo tribūna

Daugiau nei 15 metų „V12 Vantage“ modelis simbolizavo pamatinį „Aston Martin“ principą – besąlygišką aistrą...

„Aston Martin“ atskleidė, kaip atrodys jų F1 bolidas 2022 metų sezone Verslo tribūna 1

Likus mėnesiui iki pirmųjų „Formulės 1“ lenktynių „Aston Martin“ savo būstinėje Didžiojoje Britanijoje...

„Aston Martin DBX707“ – galingiausias prabangus SUV Verslo tribūna 2

Greičiausias. Galingiausias. Ir itin dinamiškas. Į tokius epitetus pretenduoja naujasis „Aston Martin...

„Aston Martin Bulldog“ – radikaliai užkonservuotas greičio rekordas Verslo tribūna

1976 metais pradėtas vystyti „Aston Martin Bulldog“ prototipas buvo unikalus tiek savo formomis, tiek...

„Aston Martin V12 Vanquish“ – kai vidinis grožis svarbiausia Verslo tribūna 1

2001 metai. „Apple“ pristato pirmąjį „iPod“, internete pasirodo Vikipedija, „Skamp“ laimi tryliktą vietą...

„Vantage“ – sėlinantis plėšrūnas „Aston Martin“ pavidale Verslo tribūna

„Vantage“ vardas „Aston Martin“ gamoje jau daugiau nei 7 dešimtmečius reiškia grynakraujus sportinius...

„Aston Martin“ šlovės valanda naujausioje Bondiados dalyje Verslo tribūna

Garsiausias automobilis pasaulyje. Taip po 1964 metų debiuto Džeimso Bondo filme „Auksapirštis“ buvo...

„Aston Martin DBX“: prabanga nuo švaraus lapo Verslo tribūna

Kiekvienas „Aston Martin“ modelis išsiskiria savo elegantišku ir tuo pačiu drąsiu dizainu bei prabangiu...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku