2015-02-13 01:01

Augimo niša – verslo kelionės

Poilsiautojų iš užsienio srautai pradeda sekti, verslo keliautojų daugėja – tokios tendencijos užuomazgas fiksuoja verslas ir statistika. Tačiau norint nugriebti svarią verslo keliautojų dalį Lietuvoje dar reikia pasirūpinti ir jiems aktualiomis paslaugomis.
Birutė Leimontaitė, „Kempinski Hotel Cathedral Square Vilnius“ pardavimo ir rinkodaros vadovė: „Konferencijų ir renginių dalyviai patys laukiamiausi, jie išleidžia daugiausia pinigų ir atvyksta visus metus.“ Juditos Grigelytės nuotr. Nors turistų iš Rusijos srautai pernai gerokai sumažėjo, bendras užsienio turistų skaičius į Lietuvą, panašu, net kiek ūgtelėjo. Lietuvos pramonininkų konfederacijos sudarytas Turizmo lūkesčių indeksas rodo, kad ir artimiausiam pusmečiui verslas numato sektoriaus augimą.
38% apklaustųjų turizmo verslo atstovų prognozuoja, kad šiemet išaugs verslo reikalais atkeliaujančiųjų srautai. Daugiau poilsiautojų sulaukti tikisi 32% apklaustųjų. Tai atitinka Statistikos departamento fiksuojamą tendenciją, kad pastaraisiais metais verslo reikalais atvykstančių keliautojų srautas pradėjo augti sparčiau.
„Tačiau beveik pusė respondentų teigia, kad šiuo metu į verslo turistus orientuotų rinkodaros priemonių nepakanka, reikia labiau atsižvelgti į jų poreikius. Šie turistai negali skirti daug laiko naršydami po senamiesčio gatveles ar restoranus. Jiems ir informaciją reikia pateikti tikslingai, koncentruotai“, – pristatydama Turizmo verslo lūkesčių tyrimą pabrėžia Ugnė Radžiūnaitė, LPK analitikė.
Laukiami klientai
52795
130817
52791