2014-02-25 23:01

Darbuotojų gerovė: kiek tai svarbu

Darbe praleidžiame didžiąją dalį savo budraus laiko, tad darbovietė neabejotinai yra itin svarbus asmeninės gerovės veiksnys. Tai, ką patiriame darbe, turi įtakos mūsų fizinei ir emocinei savijautai. Žvelgiant iš organizacijos perspektyvos, darbuotojų gerovė turi reikšmingą poveikį jų įsitraukimui, pastangoms siekti tikslų, santykiams su tiekėjais ar klientais, galiausiai – geresniam organizacijos įvaizdžiui ir reputacijai.
Darbuotojų gerovės užtikrinimas. Nuo ko pradėti?
1. Matuokite darbuotojų įsitraukimą ir gerovę, įvertinkite, kaip organizacijos kultūra ir veikiančios sistemos juos palaiko ar silpnina, ir imkitės kryptingų veiksmų situacijai gerinti. 2. Skirkite dėmesio efektyviam vadovavimui ir įtraukiančiai lyderystei. Kalbant apie darbuotojų gerovę, svarbus yra ne tinkamas vadovų kalbėjimas, bet elgesys ir sprendimų priėmimas, kuris aiškiai parodo, kad vertingiausias organizacijos turtas yra žmonės. 3. Apsvarstykite vertės pasiūlymą darbuotojams – ko tikitės iš darbuotojų ir ką jiems siūlote mainais. Šiuo atveju kalbama ne tik apie finansinį atlygį, bet ir įvairias darbuotojų nepiniginio skatinimo programas, asmeninio tobulėjimo galimybes ir pan. ŠALTINIS: „OVC CONSULTING“ Darbuotojų gerovė apima tris tarpusavyje susijusius aspektus: fizinį, psichologinį ir socialinį. Svarbus socialinės gerovės veiksnys yra žinojimas, kaip esi vertinamas kitų, kokie yra stiprieji ir tobulintini tavo veiklos aspektai. Tačiau tik pusė darbuotojų teigia gaunantys reguliarų grįžtamąjį ryšį. Kiek daugiau – 60% tyrimo, kuriame dalyvavo per 11.000 respondentų, dalyvių sutinka, kad kolegos gerbia jų mintis ir jausmus.
52795
130817
52791