2015-05-27 03:01

Pilkoji rinkimų kardinolė: viską lemia tikslai

Socialinės žiniasklaidos reikšmė verslui vis stiprėja, tai vienbalsiai pabrėžė pranešėjai ką tik praūžusiame metiniame komunikacijos specialistų renginyje. Esminiu faktoriumi tampa greita komunikacija ir nuoširdumas, ir tai svarbu ne vien verslui, bet ir politikams.

„Socialinės medijos šiandien yra kritinis aspektas, kuris ryšius su visuomene keičia ir kaip verslą, ir kaip sritį. Socialinė žiniasklaida užima vis didesnį komunikacijos lauką, tačiau tai kitokios medijos, arba „žiniasklaida be žurnalistų“, ir ją prisijaukinti tikrai nėra lengva. Čia veikia šiek tiek kiti metodai, nes čia nebėra tarpininko“, – kalba Kęstutis Gečas, Ryšių su visuomene agentūrų (RsV) asociacijos tarybos pirmininkas, agentūros „INK agency“ vyresnysis partneris.

52795
130817
52791