„Apranga“: metinius apyvartos planus viršijo 1 proc. punktu

„Savo metinius apyvartos planus viršijome vienu procentiniu punktu, – VŽ įmonių grupės rezultatus komentuoja Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius. – Viršijome ir investicinę programą, atidarėme daugiau parduotuvių nei planavome. Visa tai leido padidinti apyvartą".
„Aprangos“ grupės tinklo apyvarta 2014 m. Lietuvoje sudarė 110,9 mln. Eur, arba 4,5% daugiau nei 2013 m. (105,9 mln. Eur). 2014 m. „Aprangos“ grupės tinklo apyvarta Latvijoje pasiekė 47,3 mln. Eur ir padidėjo 12,5% nuo 41,38 mln. Eur, apyvarta Estijoje sudarė 25,2 mln. Eur ir padidėjo 20,9% nuo 19,9 mln. Eur 2013 m.
2014 m. paskutinį ketvirtį „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta sudarė 51,4 mln. eurų, arba 8,3% daugiau, nei 2013 m. (47,13 mln. Eur). Per 2014 m. ketvirtą ketvirtį, palyginti su atitinkamu 2013 m. ketvirčiu, apyvarta Lietuvoje išaugo 6,2%, Latvijoje augo 6,2%, Estijoje 23,7%.
„Lapkritį ir gruodį pasijautė Rusijos ir Baltarusijos klientų perkamosios galios sumažėjimas. Kiekvienais metais Vilniaus mieste 12–14% pardavimų sudaro šių šalių piliečių apsipirkimai. Todėl kai jų sumažėja, mes šiek tiek prarandame“, – aiškina p. Perveneckas.
Nepaisant to, „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) 2014 m. gruodžio mėnesį sudarė 17,0 mln. Eur ir buvo 0,5% didesnė nei 2013 m. gruodžio mėnesio apyvarta (16,9 mln. Eur).
Per 2014 metus „Aprangos“ grupė atidarė 20 naujų parduotuvių, 8 parduotuves rekonstravo ir 7 uždarė. Šiuo metu „Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 161 parduotuvių tinklą, kurių plotas sudaro 73,2 tūkst. kv. m.. Lyginant su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu parduotuvių plotas išaugo 5,1%.
„Konkurencinė aplinka praėjusiais metas labai pasikeitė, taip pat ir orai buvo labai nepalankūs drabužių pardavėjams. Tačiau mes sėkmingai susidorojome su iššūkiais“, – pasidžiaugė direktorius.
„Aprangos“ grupė 2015 m. planuoja pasiekti 204 mln. Eur apyvartą (su PVM), arba 11% didesnę, nei faktinė 2014 m. apyvarta.