2014-07-16 03:01

Futbolo čempionatas: iššūkis tradicinei reklamai

Praūžęs futbolo čempionatas fiksuoja rekordus: žiūrovų armija daugelyje pasaulio šalių viršijo prieš ketverius metus buvusią statistiką, socialiniuose tinkluose finaliniai mačai tapo labiausiai internautų aptarinėjamais sporto renginiais, „YouTube“ peržiūrėta milijardai minučių futbolo čempionato reklaminių klipų. Tiesa, Lietuvoje matome kuklesnę statistiką – mažiau reklamdavių ir menkesnes nei prieš ketverius metus sumas.

Finalinės rungtynės tarp Vokietijos ir Argentinos tapo labiausiai aptarinėtu sporto renginiu „Facebooke“. Daugiau kaip 88 mln. pasaulio vartotojų šiame socialiniame tinkle dėjo įrašus, spaudė „Like“ mygtuką ar komentavo, iš viso priskaičiuojama daugiau nei 280 mln. interaktyvių jų veiksmų, rašo „adweek.com “ (ankstesnis rekordas – 245 mln.).

Kitame socialiniame tinkle „Twitter“ vykstant šiam mačui pagerintas per minutę pasirodančių įrašų rekordas – per piką jų priskaičiuojama 618.725. Ankstesnis rekordas taip pat buvo pasiektas per šias pirmenybes – rungtynėse, kai Vokietija sutrypė Braziliją (580.166 žinučių).

52795
130817
52791