Futbolo čempionatas: iššūkis tradicinei reklamai

Finalinės rungtynės tarp Vokietijos ir Argentinos tapo labiausiai aptarinėtu sporto renginiu „Facebooke“. Daugiau kaip 88 mln. pasaulio vartotojų šiame socialiniame tinkle dėjo įrašus, spaudė „Like“ mygtuką ar komentavo, iš viso priskaičiuojama daugiau nei 280 mln. interaktyvių jų veiksmų, rašo „adweek.com “ (ankstesnis rekordas – 245 mln.).
Kitame socialiniame tinkle „Twitter“ vykstant šiam mačui pagerintas per minutę pasirodančių įrašų rekordas – per piką jų priskaičiuojama 618.725. Ankstesnis rekordas taip pat buvo pasiektas per šias pirmenybes – rungtynėse, kai Vokietija sutrypė Braziliją (580.166 žinučių).
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai