„AGA CAD“: eksportą trečdaliu kasmet augina lietuviška programinė įranga BIM

Kompiuterinio projektavimo sprendimus siūlanti AGA CAD savo kuriamų ir eksportuojamų programų pardavimų pajamas per praėjusius metus padidino trečdaliu ir panašaus augimo tikisi šiais metais. Sėkmės receptai išsami rinkos ir esamų klientų poreikių analizė, nauji produktai, platesnė pardavimo geografija ir aktyvi rinkodara.
Kaip rodo rinkos tendencijos lietuviškos kilmės pastatų modeliavimo programinė įranga BIM (angl. Building Information Modeling) vis populiarėja, tvirtina Donatas Aksomitas, UAB AGA CAD direktorius.Bendrovės pajamos iš įmonės kuriamų Autodesk Revit priedų pardavimų per 2013 m. išaugo 33%, o per pirmąjį šių metų ketvirtį pardavimai ūgtelėjo dar 32%, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Augimą lemia tai, kad įmonė siekia didinti produktų žinomumą, ieško pardavimo atstovų naujuose regionuose ir kuria naujus BIM įrankius, taip pat tobulina esamus pagal esamų ir potencialių klientų poreikius.Pasak p. Aksomito, 2013 m. pradžioje AGA CAD produktų grupę sudarė 22 Autodesk Revit plėtiniai, o iki metų pabaigos BIM produktų asortimentas padidėjo iki 27.Šiemet išleistas dar vienas naujas BIM sprendimas Smart Assemblies jis leidžia greitai paruošti projekto dokumentaciją. Be to, testuojami ir du nauji produktai.Kartu plečiasi ir atstovų ratas. Prie Šiaurės Amerikos, Australijos, Skandinavijos šalių, Rytų ir Vakarų Europos bei Azijos platintojų prisijungė tarptautinė kompanija Omnix International, tapusi AGA CAD produktų platintoja Artimųjų Rytų regione. Išaugęs atstovų tinklas padidino AGA CAD plėtinių ir BIM programų licencijų pardavimą: per praeitus metus atsirado daugiau nei 4.500 naujų klientų, o bendras parduotų AGA CAD produktų komercinių licencijų skaičius viršijo 8.500.Beje, pirmojo šių metų ketvirčio rezultatai rodo, kad klientai dažniau renkasi brangesnius, didesnio funkcionalumo BIM sprendimus, kurių kainos siekia 7001.000 EUR.
Pradžia nemokami produktai
Augimas, pasak Ingos Ibėnienės, bendrovės rinkodaros vadovės, būtų neįmanomas be aktyvios rinkodaros. Pavyzdžiui, potencialūs klientai, kurie naudojasi nemokamais produktais, kviečiami į mokamų produktų pristatymus. Informacinei sklaidai aktyviai naudojami socialiniai tinklai, specializuotos svetainės. Kadangi įmonė nedidelė, ji gali lanksčiai reaguoti į klientų poreikius ir BIM programinę įrangą patobulinti pagal pageidavimus. Taip pat siekiama operatyviai suteikti pagalbą ir konsultacijas, jeigu jų prireikia. Naujų klientų įmonė randa kasmet vis kitame žemyne rengiamose programinės įrangos Autodesk Revit naudotojų konferencijose, Europos statybų parodose.Jau aplankytos konferencijos Australijoje ir Šiaurės Amerikoje, o šiemet planuojama dalyvauti Europos Revit naudotojų konferencijoje.Didelį svorį įmonės produkcijai suteikia tai, kad jos klientai pasaulinės projektavimo kompanijos, kaip ARUP, AECOM, HOK ir kt.Tarptautinių kompanijų pripažinimas ir augantys pardavimų rezultatai leidžia tikėtis, kad 2014 m. pajamos iš AGA CAD produktų pardavimo bus maždaug 30% didesnės negu 2013 metais, prognozuoja p. Aksomitas.Straipsnis publikuotas dienraštyje "Verslo žinios".
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti