2014-04-11 00:01

MLI: pardavimus didina kurdama belgėms patinkančius drabužius

Belgijos mažmeniniam drabužių parduotuvių tinklui „Mayerline Brussels“ Kaune drabužius gaminančios UAB MLI pardavimo pajamos augo 1%, iki 63 mln. Lt, nuo 62 mln. Lt – 2012 m. Bendrovės ikimokestinis pelnas siekė 5,7 mln. Lt, 2012 m. buvo 5,6 mln. Lt.

„Mūsų apyvarta priklauso prekybos tinklo „Mayerline Brussels“ pardavimų. Abi šias bendroves valdo belgų Meyerių šeima, ji Belgijos rinkai siūlo vyresnėms moterims skirtą aprangą ir tuo verčiasi per 50 metų“, – aiškina  Šarūnas Daukšys, MLI vykdomasis vadovas.

Kaune įsteigta bendrovė administruoja drabužių kolekcijų kūrimą, siuvimą, medžiagų pirkimą.  MLI darbuotojų skaičius – 49, didžiąją dalį kurių sudaro dizaineriai. Kitą dalį – logistikos specialistai, pirkimų–pardavimų vadybininkai.

9 įmonės darbuotojai siuva kolekcinius drabužių modelius, kurie keliauja į Belgiją kaip pavyzdžiai, pagal kuriuos pagrindinės įmonės atstovai sudaro „Mayerline Brussels“ drabužių kolekcijas.

Belgai iš lietuvių paslaugas perka nuo 1999 m., tuomet paslaugas belgams teikė ir Latvijos ir Lenkijos bendrovės. Nuo 2007 m., kai belgai Kaune  įkūrė  savo antrinę įmonė MLI, lietuviai liko vieninteliai „Mayerline Brussels“ drabužių gamintojai.

„Mayerline Brussels“ Belgijos turi 44 firmines parduotuves, dalis gaminių parduodama partnerių prekybos vietose Belgijoje.

52795
130817
52791