Pono Brundzos debiutas ralyje įvyko 1964 m. vasario 21 dieną. Tądien vykusias lenktynes p. Brundza iki pat šiol laiko vienomis sunkiausių jo karjeroje. Startavo jis kartu su savo tėvu, o pirmoji ralio dalis buvo žvaigždinė – skirtingose vietose pradėjusios važiuoti komandos turėjo susitikti tarpiniame finiše, tačiau bendras 3.000 km ralio atstumas buvo įveikiamas tik daliai komandų. Šiame ralyje lenktynininkas atšventė ir savo 17-ąjį gimtadienį.
Per daugybę metų p. Brundzos namuose vietą rado ne viena taurė ir apdovanojimas už nuopelnus ir pasiekimus autosporte. Į pasiekimų skiltį galima įrašyti ir projektą „Eva“, kai lietuviškoje įmonėje pagaminti automobiliai skynė pergales Europos raliuose praėjusio amžiaus devintame dešimtmetyje.
Nuotraukų galerijoje – akimirkos iš p. Brundzos lenktynių istorijos.
Generatyvinis DI – naujas ginklas kibernetiniam atsparumui didinti
Kibernetiniai nusikaltėliai vis dažniau pasitelkia generatyvinį dirbtinį intelektą (GenDI) piktavalėms veikoms: nuo sudėtingų apgaulių iki automatizuotų atakų, tačiau GenDI gali tapti ir efektyviu ginklu prieš kibernetines atakas. Spalį tradiciškai minėdami Europos Sąjungos kibernetinio saugumo mėnesiu, ieškome naujų būdų užtikrinti visuomenės ir infrastruktūros saugumą virtualioje erdvėje. Viena iš naujausių Vilniaus universiteto Kauno fakulteto mokslininkų iniciatyvų šioje srityje – GAISO projektas, kuriuo siekiama generatyvinio dirbtinio intelekto sprendimais padėti apsaugoti ypatingos svarbos infrastruktūrą ir visuomenę nuo kibernetinių pavojų.
Judėjimo estetika: „Savaržėlėje“ liftai taps architektūriniu kūriniu
Sostinės Konstitucijos prospekte iškilęs naujas verslo centras „Sąvaržėlė“ – vienintelis RSHP (buv. Rogers Stirk Harbour + Partners) projektas Baltijos šalyse. Legendinio britų architekto Richardo Rogerso įkurta architektūros studija garsėja sprendimais, kuriuose konstrukcijos ir inžineriniai elementai atviri, demonstruojami kaip architektūrinės išraiškos dalis. Ši filosofija perteikta ir projektuojant „Sąvaržėlę“ – pastate numatyti individualizuoti „Schindler“ liftai išsiskirs savo ryškiu dizainu.
Kaip būti pirmu pasirinkimu vartotojų galvose: lauko reklamos galia
Prekės ženklų kova dėl vartotojų dėmesio įgauna naują kryptį – rinkodaros specialistai vis dažniau akcentuoja lauko reklamos svarbą. Ši medija šiuolaikiniame reklamos kanalų derinyje yra vienas patikimiausių būdų pasiekti plačią auditoriją, užtikrinti matomumą ir prisidėti prie „pirmo pasirinkimo“ (angl. „top of mind“) pozicijos vartotojui priimant sprendimą.
Ilzenbergo dvaras ieško verslo partnerio vyno veiklai
Lietuvoje vis dažniau atsiranda iniciatyvų, jungiančių istoriją ir šiuolaikinį požiūrį į verslą. Vienas ryškiausių pavyzdžių – Ilzenbergo dvaras, kur ūkininkavimas, turizmas ir maisto gamyba veikia pagal savitą filosofiją: partnerystę su versliais ir talentingais žmonėmis, turinčiais idėjų ir drąsos jas įgyvendinti. Dabar dvaras ieško naujo partnerio vyno veiklai.